Μια ιστορία επιτυχίας με ανθρωποκεντρικό περιεχόμενο, και άξονες τη συνέπεια και τη μεθοδικότητα. Ο Όμιλος Εταιρειών Fais Group διανύει τα τελευταία βήματα της απόστασης για την εισαγωγή του στο Χρηματιστήριο Αθηνών (η δημόσια προσφορά λήγει την Παρασκευή 21/3) και η διαδρομή του προσφέρει χρήσιμα διδάγματα για τις επιλογές που μπορούν να καταστήσουν μια επιχείρηση πρωταγωνιστική και ανταγωνιστική.
Ο Όμιλος επέλεξε να επενδύσει με συνέπεια στην οικοδόμηση μακροχρόνιων επιτυχημένων σχέσεων με περισσότερους από 15 διεθνείς διάσημους οίκους, ενώ διατηρεί και ένα ευρύ, διαφοροποιημένο και καλά ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων, που αποτελείται από περισσότερα από 100 διεθνώς αναγνωρίσιμα, ιστορικά brands και καλύπτει 4 διαφορετικούς κλάδους (ένδυση-υπόδηση, καλλυντικά, εμπορική εκμετάλλευση ακινήτων, λοιπά).
Τόσο εντός της Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό, ο Όμιλος Εταιρειών FAIS GROUP έχει αναπτύξει ένα εκτεταμένα δίκτυο πωλήσεων, με 94 καταστήματα στη χώρα μας και 17 στο εξωτερικό, που περιλαμβάνει καταστήματα monobrand, multibrand, outlet και shop-in-shop, με παρουσία σε κορυφαίες τοποθεσίες και πολυκαταστήματα. Η ένδυση και η υπόδηση βρίσκονται στο επίκεντρο της λειτουργίας του Ομίλου, ενώ σημαντική είναι και η συνεισφορά του κλάδου των καλλυντικών. Η ανάπτυξή του έχει δυναμικά χαρακτηριστικά, που συνδυάζονται με σημαντική κερδοφορία, ενώ παράλληλα διαθέτει ισχυρή κεφαλαιακή βάση, προσεγγίζοντας πειθαρχημένα τη μόχλευση.
Ο Όμιλος Εταιρειών FAIS GROUP έχει καθιερωθεί ως one-stop shop στο λιανεμπόριο, αξιοποιώντας ένα εκτενές χαρτοφυλάκιο, το οποίο καλύπτει τις απαιτήσεις κάθε καταναλωτικού προφίλ, τόσο σε επίπεδο προσιτών επιλογών όσο και premium και luxury brands, όπως Kalogirou, Ferragamo, TOD’S, Hogan, Michael Kors, UGG, DKNY, Levi’s, Mango, Under Armour, Technogym, Wilson, Puma, Kiko Milano, Harley Davidson.
Ο Όμιλος εστιάζει σε ισχυρές εμπορικές συνεργασίες, υψηλού επιπέδου, προσφέροντας premium εμπειρίες αγορών, ενώ, με ισχυρούς μετόχους και εμπειρία σχεδόν πέντε δεκαετιών στη λιανική και τη χονδρική, επικεντρώνεται στον εμπλουτισμό του brand portfolio, την ενεργή διαχείριση του δικτύου πωλήσεων και την προσθήκη δραστηριοτήτων υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Η συγκυρία είναι ευνοϊκή για τον κλάδο του retail, με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, τόσο εντός των συνόρων όσο και στις εκτός Ελλάδας αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Κρίσιμες παράμετροι για την ελληνική αγορά είναι η συνέχιση της οικονομικής σταθερότητας, η βελτίωση του διαθέσιμου εισοδήματος, οι τεχνολογικές εξελίξεις και η αύξηση του τουριστικού εισοδήματος, πολύ περισσότερο σε μια συγκυρία σαν τη σημερινή, η οποία γεννά διαρκώς καινούριες και πολυεπίπεδες προκλήσεις σε διεθνές επίπεδο.