Η PepsiCo ανακοίνωσε τη Δευτέρα (17/3) ότι αγοράζει τη μάρκα υγιεινών αναψυκτικών Poppi για σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Ενώ η κατανάλωση σόδας έχει μειωθεί σε γενικές γραμμές τις τελευταίες δύο δεκαετίες στις ΗΠΑ, τα πρεβιοτικά αναψυκτικά, που τροφοδοτούνται από τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο Poppi και Olipop, έχουν κερδίσει τους συνειδητοποιημένους για την υγεία καταναλωτές τα τελευταία πέντε χρόνια.
Η ανάπτυξη της κατηγορίας την καθιστά ελκυστική για την Pepsi και την ανταγωνίστριά της, την Coca Cola, η οποία πρόσφατα λάνσαρε τη δική της μάρκα πρεβιοτικών αναψυκτικών, τη Simply Pop. Η Pepsi φέρεται να είχε ως στόχο να λανσάρει τη δική της σόδα με το εμπορικό σήμα Soulboost, ωστόσο ακύρωσε αυτά τα σχέδια, ανοίγοντας πιθανότατα τον δρόμο για τη συμφωνία με την Poppi.
Η PepsiCo δήλωσε ότι σκοπεύει να αποκτήσει την νεοσύστατη Poppi για 1,95 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το CNBC. Η συμφωνία περιλαμβάνει 300 εκατ. δολάρια αναμενόμενων φορολογικών οφελών σε μετρητά, καθιστώντας την καθαρή τιμή αγοράς στα 1,65 δισ. δολάρια.
Οι ιδρυτές της Poppi, Allison και Stephen Ellsworth, λάνσαραν το brand το 2018, την ίδια χρονιά που ιδρύθηκε και η Olipop. Η φόρμουλα της Poppi περιλαμβάνει μηλόξυδο, πρεβιοτικά και μόλις πέντε γραμμάρια ζάχαρης. Μέχρι το 2023, οι ετήσιες πωλήσεις της Poppi ξεπέρασαν τα 100 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία έκανε πρόσφατα τη δεύτερη συνεχόμενη εμφάνισή της στο Super Bowl με μια διαφήμιση κατά τη διάρκεια του μεγάλου αγώνα, αποδεικνύοντας τα μεγαλεπήβολα σχέδια ανάπτυξής της.