Γ.Δ.
1366.72 -1,85%
ACAG
-2,36%
5.38
BOCHGR
-2,00%
4.4
CENER
-2,28%
8.15
CNLCAP
+2,10%
7.3
DIMAND
-2,19%
8.5
NOVAL
-2,99%
2.27
OPTIMA
-1,57%
12.56
TITC
-2,16%
34.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-4,29%
1.34
ΑΒΕ
-4,26%
0.449
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+2,21%
0.695
ΑΛΜΥ
-3,49%
3.59
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.537
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-3,20%
9.225
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-3,77%
2.04
ΒΙΟ
-2,84%
4.955
ΒΙΟΚΑ
-1,73%
1.7
ΒΙΟΣΚ
-6,19%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-2,86%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-3,85%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,50%
17.08
ΔΑΑ
-1,70%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-4,97%
11.47
ΔΟΜΙΚ
-7,53%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,33%
0.287
ΕΒΡΟΦ
-3,87%
1.365
ΕΕΕ
-0,73%
32.74
ΕΚΤΕΡ
-6,08%
1.39
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
-2,96%
1.97
ΕΛΛ
-1,50%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,27%
1.638
ΕΛΠΕ
-2,14%
6.62
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,53%
1.88
ΕΛΧΑ
-3,06%
1.648
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-4,35%
1.1
ΕΤΕ
-0,12%
6.88
ΕΥΑΠΣ
-1,90%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-1,45%
1.977
ΕΧΑΕ
-3,18%
4.115
ΙΑΤΡ
-3,49%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,33%
0.302
ΙΛΥΔΑ
-4,31%
1.665
ΙΝΚΑΤ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
-2,13%
0.874
ΙΝΤΕΚ
-3,41%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-4,49%
2.55
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
340
ΚΕΚΡ
-8,33%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
-2,39%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-5,84%
1
ΚΟΥΕΣ
-3,23%
5.4
ΚΡΙ
-4,98%
13.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-5,12%
0.89
ΛΑΒΙ
-6,49%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-3,60%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
+0,79%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-2,38%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-3,14%
3.7
ΜΕΝΤΙ
-3,33%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-4,88%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,54%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-2,75%
3.53
ΜΟΤΟ
-2,78%
2.445
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-2,03%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-4,89%
30.74
ΝΑΚΑΣ
-1,92%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,90%
0.878
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-2,39%
20.4
ΟΛΠ
+2,59%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,87%
14.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.796
ΟΤΕ
-2,60%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-2,91%
10.02
ΠΑΙΡ
-7,02%
0.9
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,72%
3.535
ΠΕΡΦ
-8,59%
5
ΠΕΤΡΟ
-2,53%
7.72
ΠΛΑΘ
-1,38%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,99%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-3,50%
4.96
ΡΕΒΟΙΛ
-6,15%
1.525
ΣΑΡ
+1,76%
10.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,65%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-2,85%
1.535
ΣΠΕΙΣ
-1,06%
5.62
ΣΠΙ
-3,40%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
-3,86%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,23%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,87%
0.228
ΦΡΛΚ
-3,63%
3.45
ΧΑΙΔΕ
-2,59%
0.565

Mondelez: Οι λόγοι που εξαγοράσαμε την Chipita

Την πρώτη μεγάλη αναφορά για τους λόγους που οδήγησαν στην εξαγορά της Chipita έκαναν στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας η διοικητική ομάδα της Mondelez κατά την τακτική ενημέρωση των αναλυτών της μετοχής της αμερικανικής πολυεθνικής. Ως βασικότερος παρουσιάστηκε η είσοδος σε μία αγορά 65 δισ. δολ. που εκτιμάται ότι η αγορά των κέικ και των αρτοσκευασμάτων. Όπως σημειώθηκε στην ενημέρωση που πραγματοποίηση ο CEO της Mondelez, Dirk Van De Put και ο CFO Luca Zaramella, η εταιρεία ήδη είχε πραγματοποιήσει κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση με τις εξαγορές των Suffle Bakery και Give & Go και τώρα με αυτή της Chipita.

Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή οι εξαγορές που έχουν πραγματοποιηθεί από το 2018 και έπειτα ήταν στρατηγικής σημασίας και πρόσφεραν πολύ περισσότερο από ένα νέο προϊόν στο χαρτοφυλάκιο. Σε ότι αφορά την ελληνική πολυεθνική ανέφερε ότι σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες που εξαγοράστηκαν θα υπάρξουν μεγαλύτερα οφέλη από τον πρώτο χρόνο τόσο σε επίπεδο διανομής όσο και σε συνεργιών περιορισμού κόστους.

O CEO της Mondelez επικεντρώθηκε στις τρεις προτεραιότητες του ομίλου μετά από την εξαγορά την Chipita, o πρώτος έχει να κάνει με την κάλυψη των «κενών» που υπήρχαν είτε γεωγραφικά είτε σε επίπεδο καναλιών διανομής, ο δεύτερος με την ενοποίηση και την ενσωμάτωση και ο τρίτος με την απόκτηση τεχνολογιών ή επιχειρηματικών μοντέλων που επί του παρόντος δεν υπάρχουν σήμερα στην Mondelez. Σύμφωνα με τον κ. Dirk Van De Put η Chipita δραστηριοποιείται σε μια αγορά 65 δισεκατομμυρίων δολαρίων και είναι ένας παίκτης 600 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξάνοντας τις πωλήσεις του με υψηλά μονοψήφια ποσοστά τα τελευταία χρόνια. «Μαζί με το Give & Go και μερικές από τις άλλες εκκινήσεις που κάναμε οργανικά, είμαστε τώρα ο τρίτος παγκόσμιος παίκτης σε αυτόν τον χώρο Είναι μια πολύ κατακερματισμένη αγορά, την οποία πιστεύουμε ότι είναι μια τεράστια ευκαιρία για εμάς» σημείωσε ο ισχυρός άνδρας της Mondelez.

Η δύναμη του 7Days και των άλλων κατηγοριών της Chipita

Ειδική αναφορά έγινε τόσο στα σήματα της Chipita και στις συνέργειες που θα προκύψουν. «Οι συνέργειες εσόδων θα προέλθουν από την επέκταση της διανομής ή επειδή έχουμε τώρα πιο κρίσιμη μάζα στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Τα προϊόντα μας θα ωφεληθούν, θα μπορούσαμε προφανώς να βελτιώσουμε τη διανομή τους, αλλά και στη συνέχεια να φέρουμε τα προϊόντα τους στο στον υπόλοιπο κόσμο με την επωνυμία μας. Φανταστείτε λοιπόν μια σειρά από κέικ και αρτοσκευάσματα με την επωνυμία LU στη Γαλλία ή στην υπόλοιπη Ευρώπη ή κρουασάν σοκολάτας στην Ανατολική – Κεντρική Ευρώπη με τη μάρκα Milka» επισήμανε ο Dirk Van De Put για να προσθέσει παράλληλα «πιστεύουμε ότι έχουν επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα μάρκα, η οποία ονομάζεται 7Days, η οποία είναι η κύρια μάρκα τους την οποία πιστεύουμε ότι μπορούμε να αναπτύξουμε. Ακριβώς όπως μπορούμε να φέρουμε τα προϊόντα τους υπό τις επωνυμίες μας, μπορούμε να φέρουμε τα προϊόντα μας υπό τις επωνυμίες τους εάν αυτό θα είχε νόημα».

Ειδική αναφορά έγινε και στις μικρότερες κατηγορίες. Όπως σημειώθηκε το 75% των πωλήσεων της Chipita μπορεί να προέρχεται από κρουασάν και παρεμφερή προϊόντα (στρούντελ, τσουρέκια) και το υπόλοιπο 25% είναι σε bake roll και άλλα κράκερς. Τα τελευταία προϊόντα όπως σημειώθηκε μπορεί να «γειτνιάζουν» με την κατηγορία που έχει αναπτύξει η Mondelez όμως και εδώ θα μπορούσαν να υπάρχουν συνέργειες. Τέλος το τρίτο μεγαλύτερο τμήμα που έχει η Chipita είναι τα spreads στα οποία η Mondelez μόλις ξεκίνησε μια σειρά από spread Milka στην Ευρώπη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!