Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Mondelez: Οι λόγοι που εξαγοράσαμε την Chipita

Την πρώτη μεγάλη αναφορά για τους λόγους που οδήγησαν στην εξαγορά της Chipita έκαναν στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας η διοικητική ομάδα της Mondelez κατά την τακτική ενημέρωση των αναλυτών της μετοχής της αμερικανικής πολυεθνικής. Ως βασικότερος παρουσιάστηκε η είσοδος σε μία αγορά 65 δισ. δολ. που εκτιμάται ότι η αγορά των κέικ και των αρτοσκευασμάτων. Όπως σημειώθηκε στην ενημέρωση που πραγματοποίηση ο CEO της Mondelez, Dirk Van De Put και ο CFO Luca Zaramella, η εταιρεία ήδη είχε πραγματοποιήσει κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση με τις εξαγορές των Suffle Bakery και Give & Go και τώρα με αυτή της Chipita.

Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή οι εξαγορές που έχουν πραγματοποιηθεί από το 2018 και έπειτα ήταν στρατηγικής σημασίας και πρόσφεραν πολύ περισσότερο από ένα νέο προϊόν στο χαρτοφυλάκιο. Σε ότι αφορά την ελληνική πολυεθνική ανέφερε ότι σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες που εξαγοράστηκαν θα υπάρξουν μεγαλύτερα οφέλη από τον πρώτο χρόνο τόσο σε επίπεδο διανομής όσο και σε συνεργιών περιορισμού κόστους.

O CEO της Mondelez επικεντρώθηκε στις τρεις προτεραιότητες του ομίλου μετά από την εξαγορά την Chipita, o πρώτος έχει να κάνει με την κάλυψη των «κενών» που υπήρχαν είτε γεωγραφικά είτε σε επίπεδο καναλιών διανομής, ο δεύτερος με την ενοποίηση και την ενσωμάτωση και ο τρίτος με την απόκτηση τεχνολογιών ή επιχειρηματικών μοντέλων που επί του παρόντος δεν υπάρχουν σήμερα στην Mondelez. Σύμφωνα με τον κ. Dirk Van De Put η Chipita δραστηριοποιείται σε μια αγορά 65 δισεκατομμυρίων δολαρίων και είναι ένας παίκτης 600 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξάνοντας τις πωλήσεις του με υψηλά μονοψήφια ποσοστά τα τελευταία χρόνια. «Μαζί με το Give & Go και μερικές από τις άλλες εκκινήσεις που κάναμε οργανικά, είμαστε τώρα ο τρίτος παγκόσμιος παίκτης σε αυτόν τον χώρο Είναι μια πολύ κατακερματισμένη αγορά, την οποία πιστεύουμε ότι είναι μια τεράστια ευκαιρία για εμάς» σημείωσε ο ισχυρός άνδρας της Mondelez.

Η δύναμη του 7Days και των άλλων κατηγοριών της Chipita

Ειδική αναφορά έγινε τόσο στα σήματα της Chipita και στις συνέργειες που θα προκύψουν. «Οι συνέργειες εσόδων θα προέλθουν από την επέκταση της διανομής ή επειδή έχουμε τώρα πιο κρίσιμη μάζα στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Τα προϊόντα μας θα ωφεληθούν, θα μπορούσαμε προφανώς να βελτιώσουμε τη διανομή τους, αλλά και στη συνέχεια να φέρουμε τα προϊόντα τους στο στον υπόλοιπο κόσμο με την επωνυμία μας. Φανταστείτε λοιπόν μια σειρά από κέικ και αρτοσκευάσματα με την επωνυμία LU στη Γαλλία ή στην υπόλοιπη Ευρώπη ή κρουασάν σοκολάτας στην Ανατολική – Κεντρική Ευρώπη με τη μάρκα Milka» επισήμανε ο Dirk Van De Put για να προσθέσει παράλληλα «πιστεύουμε ότι έχουν επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα μάρκα, η οποία ονομάζεται 7Days, η οποία είναι η κύρια μάρκα τους την οποία πιστεύουμε ότι μπορούμε να αναπτύξουμε. Ακριβώς όπως μπορούμε να φέρουμε τα προϊόντα τους υπό τις επωνυμίες μας, μπορούμε να φέρουμε τα προϊόντα μας υπό τις επωνυμίες τους εάν αυτό θα είχε νόημα».

Ειδική αναφορά έγινε και στις μικρότερες κατηγορίες. Όπως σημειώθηκε το 75% των πωλήσεων της Chipita μπορεί να προέρχεται από κρουασάν και παρεμφερή προϊόντα (στρούντελ, τσουρέκια) και το υπόλοιπο 25% είναι σε bake roll και άλλα κράκερς. Τα τελευταία προϊόντα όπως σημειώθηκε μπορεί να «γειτνιάζουν» με την κατηγορία που έχει αναπτύξει η Mondelez όμως και εδώ θα μπορούσαν να υπάρχουν συνέργειες. Τέλος το τρίτο μεγαλύτερο τμήμα που έχει η Chipita είναι τα spreads στα οποία η Mondelez μόλις ξεκίνησε μια σειρά από spread Milka στην Ευρώπη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!