Ο όμιλος Pepco προγραμματίζει να απομακρυνθεί από τη βρετανική εταιρεία Poundland, επικεντρώνοντας τις προσπάθειές του στην πιο κερδοφόρα μάρκα Pepco, με στόχο την αναζωογόνηση των επιδόσεών του. Η απόφαση αυτή περιλαμβάνει ένα σχέδιο διαχωρισμού και επαναγοράς μετοχών ύψους 200 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι μετά την ανακοίνωση η μετοχή της Pepco παρουσίασε αύξηση 11%.
Ο Όμιλος Pepco, που ιδρύθηκε το 2015 και έχει την έδρα της στη Βαρσοβία, αποτελείται από τις μάρκες Pepco και Poundland (που δραστηριοποιείται και με το όνομα Dealz). Παρά τις προσπάθειες ενσωμάτωσης των δραστηριοτήτων τους για καλύτερη αποδοτικότητα, η Poundland παρουσίασε μειωμένη αύξηση εσόδων και χαμηλότερη κερδοφορία, επηρεάζοντας αρνητικά τις συνολικές επιδόσεις του ομίλου. Η αύξηση των φόρων μισθοδοσίας στη Βρετανία και ο αυξημένος ανταγωνισμός από κινεζικές πλατφόρμες όπως η Temu και η Shein επιδείνωσαν την κατάσταση της Poundland.
Όπως μετέδωσε το Skynews, Ο Όμιλος Pepco αποφάσισε να επικεντρωθεί στην ομώνυμη μάρκα Pepco, η οποία διαθέτει 3.500 καταστήματα σε 19 χώρες και εξυπηρετεί πάνω από 30 εκατομμύρια πελάτες μηνιαίως. Η στρατηγική αναθεώρηση και η απομάκρυνση από τα καταναλωτικά αγαθά εκτιμώνται θετικά από τους αναλυτές. Επίσης, η εταιρεία εξετάζει τη μελλοντική πώληση της Poundland και την αποχώρηση της Dealz Poland.
O Όμιλος Pepco συνεχίζει να αναπτύσσεται, με τις πωλήσεις της Pepco και της Dealz να αντισταθμίζουν τις αδύναμες πωλήσεις της Poundland, καταγράφοντας αύξηση 1,5% στις συγκρίσιμες πωλήσεις μέχρι τις 2 Μαρτίου.