THEPOWERGAME

Η Walmart ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν περίπου 4% και οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου εκτινάχθηκαν κατά 20% στις ΗΠΑ, καθώς η αύξηση στην παραλαβή από τα καταστήματα και τις παραδόσεις στο σπίτι και τα κέρδη με αγοραστές ανώτερου εισοδήματος τόνωσαν τα αποτελέσματα.
Για το επόμενο οικονομικό έτος, η Walmart αναμένει αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 3% έως 4% και αύξηση των προσαρμοσμένων λειτουργικών εσόδων μεταξύ 3,5% έως 5,5% σε σταθερή συναλλαγματική βάση. Η εταιρεία ανέφερε ότι αυτό περιλαμβάνει έναν αντίξοο περιβάλλον 150 μονάδων βάσης ή 1,5 ποσοστιαίας μονάδας από την εξαγορά της εταιρείας έξυπνων τηλεοράσεων Vizio και μετά από ένα δίσεκτο έτος το 2024.
Σε συνέντευξή του στο CNBC, ο οικονομικός διευθυντής John David Rainey περιέγραψε τις καταναλωτικές δαπάνες ως «σταθερές» και δήλωσε ότι «δεν έχουμε δει απότομες αλλαγές». Ωστόσο, αναγνώρισε ότι «δεν υπάρχει καθόλου βεβαιότητα στο γεωπολιτικό τοπίο».
Περίπου τα δύο τρίτα αυτών που πουλάει η Walmart κατασκευάζονται, καλλιεργούνται ή συναρμολογούνται στις ΗΠΑ. Ωστόσο, αν τεθούν σε ισχύ οι δασμοί στις εισαγωγές από το Μεξικό και τον Καναδά, είπε ότι η Walmart «δεν πρόκειται να είναι εντελώς αλώβητη».
«Ζούμε σε ένα περιβάλλον δασμών τα τελευταία επτά ή οκτώ χρόνια και θα κάνουμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε», είπε. «Θα συνεργαστούμε με τους προμηθευτές. Θα στηριχθούμε στην ιδιωτική μας μάρκα. Θα μετατοπίσουμε την προμήθεια όπου χρειάζεται για να προσπαθήσουμε να επωφεληθούμε από το χαμηλότερο κόστος το οποίο θα μπορέσουμε να μεταβιβάσουμε στους καταναλωτές».
Δεδομένου ότι η Walmart δεν είναι βέβαιο ότι οι δασμοί θα τεθούν σε ισχύ τον επόμενο μήνα, η εταιρεία δεν τους συνυπολόγισε στις προβλέψεις της, δήλωσε ο Rainey.
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων οι μετοχές της Walmartυποχώρησαν κατά 8% κατά την προ-χρηματιστηριακή διαπραγμάτευση, καθώς η εταιρεία λιανικής πώλησης μεγάλων κουτιών δήλωσε ότι η αύξηση των κερδών θα επιβραδυνθεί αυτό το οικονομικό έτος, ακόμη και αν οι πωλήσεις συνεχίσουν να ανεβαίνουν.
Ακολουθούν τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία λιανικής πώλησης big-box για το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις της Wall Street, σύμφωνα με έρευνα αναλυτών της LSEG:
- Κέρδη ανά μετοχή: σεντς έναντι 64 σεντς που αναμένονταν
- Έσοδα: 180,55 δισ. δολάρια έναντι 180,01 δισ. δολαρίων που αναμένονταν
Στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Ιανουαρίου, τα καθαρά κέρδη της Walmart υποχώρησαν στα 5,25 δισ. δολάρια ή 65 σεντς ανά μετοχή, έναντι 5,49 δισ. δολαρίων ή 68 σεντς ανά μετοχή την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα έσοδα αυξήθηκαν από 173,39 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Ο προσαρμοσμένος αριθμός κερδών ανά μετοχή της εταιρείας δεν περιλαμβάνει έκτακτα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των νομικών εξόδων που σχετίζονται με τα οπιοειδή και των κερδών και ζημιών από μετοχές και άλλες επενδύσεις.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις, μια βιομηχανική μέτρηση γνωστή και ως πωλήσεις ίδιου καταστήματος, αυξήθηκαν κατά 4,6% για τις επιχειρήσεις της Walmart στις ΗΠΑ και κατά 6,8% για τη Sam’s Club, εξαιρουμένων των καυσίμων.
Οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου της Walmart στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 20% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αυτό σηματοδότησε το 11ο συνεχόμενο τρίμηνο διψήφιων κερδών. Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 16%.
Στον τομέα της Walmart στις ΗΠΑ, οι επισκέψεις και οι αγορές των πελατών σε καταστήματα αυξήθηκαν, καθώς οι συναλλαγές αυξήθηκαν κατά 2,8% και το μέσο εισιτήριο αυξήθηκε κατά 1,8% σε ετήσια βάση.
Καθώς η Walmart είναι το κορυφαίο παντοπωλείο στις ΗΠΑ, οι επενδυτές συχνά την βλέπουν ως βαρόμετρο για την υγεία των καταναλωτών. Οι επενδυτές έχουν προσπαθήσει να αναλύσουν αν οι ηπιότερες λιανικές πωλήσεις των ΗΠΑ τον Ιανουάριο ήταν ένα σφάλμα ή ένα προειδοποιητικό σημάδι. Η Wall Street προσπαθεί επίσης να κατανοήσει τον πιθανό αντίκτυπο των πολιτικών αποφάσεων, όπως οι δασμοί, στις καταναλωτικές δαπάνες.
Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι νεότερες πρωτοβουλίες της Walmart λειτούργησαν υπέρ της το τέταρτο τρίμηνο. Η διαφημιστική της επιχείρηση και η αγορά τρίτων είναι μικρές σε σύγκριση με την Amazon, αλλά σημείωσαν κέρδη και οδήγησαν σε υψηλότερα περιθώρια κέρδους από τη λιανική επιχείρηση της Walmart.
Ο Rainey επισήμανε διψήφια κέρδη στο τέταρτο τρίμηνο στην παγκόσμια διαφήμιση, τα έσοδα από τα μέλη και τον τομέα υπηρεσιών εκπλήρωσης της Walmart, ο οποίος συσκευάζει και αποστέλλει παραγγελίες σε τρίτους πωλητές.
«Όλα αυτά είναι τμήματα της επιχείρησής μας με υψηλότερο περιθώριο κέρδους και ταχύτερη ανάπτυξη, όπου τα μαθηματικά δείχνουν ότι τα περιθώρια κέρδους μας αυξάνονται με την πάροδο του χρόνου», είπε. «Και ειλικρινά, δεν βλέπω κανένα τέλος σε αυτό».
Η Walmart αύξησε επίσης το μέρισμά της κατά 13% στα 94 σεντς ανά μετοχή, τη μεγαλύτερη αύξηση εδώ και πάνω από μια δεκαετία.
Από το κλείσιμο της Τετάρτης, οι μετοχές της Walmart σημείωσαν άνοδο περίπου 83% τον τελευταίο χρόνο. Οι μετοχές έκλεισαν την Τετάρτη στα 104 δολάρια, σημειώνοντας άνοδο περίπου 15% μέχρι στιγμής φέτος και ξεπερνώντας τα κέρδη περίπου 4% του S&P 500 κατά την ίδια περίοδο.
Διαβάστε επίσης
Ουραγοί της Ευρώπης οι ελληνικές εταιρείες στην κυβερνο- ασφάλεια
Σε ποιες επιχειρήσεις επιβάλλει φόρο η Εφορία πριν από την υποβολή της δήλωσης
Σδούκου: Πότε θα δούμε φθηνότερους λογαριασμούς ρεύματος