Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Trendyol: Ο Νοέμβριος του 2024, ο πιο δυναμικός μήνας στην Ελλάδα

Την πρώτη της επέτειο στην Ελλάδα γιορτάζει η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Trendyol. Μέσα σε μόλις 12 μήνες, η πλατφόρμα κατέκτησε την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών, καθιστώντας την έναν από τους κορυφαίους διαδικτυακούς προορισμούς μόδας στη χώρα.

Με περισσότερους από 2.300 ενεργούς πωλητές και μια συνεχώς διευρυνόμενη γκάμα που ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια προϊόντα, η Trendyol σημείωσε σημαντική ανάπτυξη. Χάρη σε αυτήν την επιτυχία, η Ελλάδα αναδείχθηκε ως η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Trendyol στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη κατά τους τελευταίους δύο μήνες του 2024.

Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τη συλλογή της Trendyol, εκφράζοντας έντονη προτίμηση στις τελευταίες τάσεις της μόδας σε προσιτές τιμές. Μεταξύ των πιο δημοφιλών ειδών συγκαταλέγονται τα φούτερ, οι μπλούζες και τα πουλόβερ, που καταγράφουν υψηλές πωλήσεις. Στην τοπική πλατφόρμα ξεχωρίζουν κορυφαίες μάρκες όπως Tommy Hilfiger, Puma, Happiness İstanbul, Madmext, Skechers, Calvin Klein και Dr. Martens, οι οποίες έχουν εδραιώσει μια ισχυρή και πιστή πελατειακή βάση στην Ελλάδα.

Ο Νοέμβριος αναδείχθηκε ως ο πιο δυναμικός μήνας για την Trendyol στην Ελλάδα, με τις καμπάνιες της Black Friday να εκτοξεύουν τις πωλήσεις. Στις 30 Νοεμβρίου συγκεκριμένα καταγράφηκε ρεκόρ παραγγελιών. Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, η εφαρμογή Trendyol κατέκτησε την κορυφαία θέση στα τοπικά καταστήματα εφαρμογών, επιβεβαιώνοντας την έντονη αφοσίωση των Ελλήνων καταναλωτών.

Η επιτυχία αυτή οφείλεται, μεταξύ άλλων, στη συνεχή εξέλιξη της εφαρμογής, η οποία έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια ομαλή και απολαυστική εμπειρία αγορών. Μια εξειδικευμένη ομάδα άνω των 2.000 μηχανικών εργάζεται διαρκώς για τη βελτίωσή της, εστιάζοντας σε μια φιλική προς τον χρήστη διεπαφή, εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, ευέλικτες επιλογές πληρωμής, αξιόπιστες εκτιμήσεις παράδοσης και άμεση εξυπηρέτηση πελατών, διασφαλίζοντας έτσι μια κορυφαία αγοραστική εμπειρία.

Για να ενισχύσει τη σύνδεση με το κοινό της, η Trendyol έχει δημιουργήσει μία από τις πιο δυναμικές κοινότητες επιρροής στην Ελλάδα. Η εταιρεία συνεργάζεται ενεργά με πάνω από 1.000 influencers, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 15.000 δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο χρόνο, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την αναγνωρισιμότητα του brand και αλληλεπιδρώντας άμεσα με τους καταναλωτές.

Παράλληλα με τις αναπτυσσόμενες δραστηριότητές της στην περιοχή, η Trendyol έχει εισέλθει στον τρίτο χρόνο του Σχέδιο Βιώσιμης Ανάπτυξης και Επιπτώσεων (Sustainable Impact Plan). Αυτή η ολοκληρωμένη στρατηγική βιωσιμότητας και ο οδικός χάρτης στηρίζουν τη βιώσιμη παραγωγή, την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τη μείωση του άνθρακα, την υπεύθυνη συσκευασία και τη διαχείριση απορριμμάτων, καθώς και πρωτοβουλίες, που προάγουν τη διαφορετικότητα, την ισότητα και την ενσωμάτωση (DEI), την ενδυνάμωση των γυναικών και την ψηφιακή εκπαίδευση σε απομακρυσμένες περιοχές της Τουρκίας.

Μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη πρώτη χρονιά, η Trendyol προετοιμάζεται για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην ελληνική αγορά. Στρατηγικός της στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της τοπικής παρουσίας, μέσω της διεύρυνσης της γκάμας προϊόντων, της βελτιστοποίησης των επιλογών αγορών και της οικοδόμησης μεγαλύτερης εμπιστοσύνης με τους πελάτες, προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές και αναβαθμισμένες υπηρεσίες παράδοσης.

Παράλληλα, η εταιρεία δίνει έμφαση στη βελτίωση του δικτύου logistics, διασφαλίζοντας ταχύτερες και πιο αποδοτικές ροές παράδοσης. Επιπλέον, σχεδιάζει να ενισχύσει την εμπειρία του καταναλωτή, ενσωματώνοντας δημοφιλείς και ευέλικτες μεθόδους πληρωμής, καθιστώντας τις αγορές ακόμη πιο εύκολες και προσβάσιμες.

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την πρόοδό μας στην Ελλάδα μέχρι στιγμής – μια αγορά με τεράστιες, ανεκμετάλλευτες δυνατότητες. Η θερμή ανταπόκριση των Ελλήνων καταναλωτών υπήρξε εντυπωσιακή, ενώ η ταχεία ανάπτυξή μας επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Κοιτάζοντας μπροστά, παραμένουμε αφοσιωμένοι στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης και απόλυτα προσαρμοσμένης τοπικής εμπειρίας αγορών, προσφέροντας προσιτές λύσεις που θα ανταποκρίνονται στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών μας», δήλωσε ο Irem Yılandil, Επικεφαλής Διεθνούς Επέκτασης της Trendyol Group.

Διαβάστε επίσης

Το πόκερ στο Παρίσι για την Ουκρανία και η στάση του Τραμπ για την Ευρώπη

Τουρισμός στη Σαντορίνη: Οι κρατήσεις, οι ακυρώσεις και οι προκλήσεις

ΥΠΑΑΤ: Τι συζητήθηκε με τους αγρότες για πετρέλαιο και ρεύμα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!