THEPOWERGAME

Η Starbucks Corp. σχεδιάζει να επεκταθεί στη Μέση Ανατολή, προσθέτοντας εκατοντάδες νέα καταστήματα, καθώς επιδιώκει να ανακάμψει στην περιοχή μετά από δύσκολες συνθήκες και μποϊκοτάζ των καταναλωτών πέρυσι.
Η παγκόσμια αλυσίδα καφέ σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 500 νέες τοποθεσίες και να προσθέσει 5.000 θέσεις εργασίας τα επόμενα πέντε χρόνια στην περιοχή, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μπράιαν Νίκολ σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television την Παρασκευή.
Η Starbucks έχει αυτή τη στιγμή περισσότερα από 1.300 καταστήματα στην περιοχή. Η αλυσίδα καφέ αντιμετώπισε αντιδράσεις πέρυσι από πελάτες που την κατηγόρησαν ότι δεν έκανε αρκετά για να πιέσει το Ισραήλ να τερματίσει την επίθεσή του στη Γάζα. Τα μποϊκοτάζ είχαν σημαντικό αντίκτυπο στην κυκλοφορία και τις πωλήσεις στη Μέση Ανατολή και επίσης επιβάρυνε τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ, είπε η εταιρεία.
Τα μποϊκοτάζ «δεν βασίστηκαν σε τίποτα που να είναι ακριβές ή αληθινό. Δεν έχουμε υποστηρίξει ποτέ κανέναν στρατό», είπε ο Νίκολ κατά την πρώτη του επίσκεψη στη Μέση Ανατολή από τότε που έγινε Διευθύνων Σύμβουλος πέρυσι.
Ο Νίκολ εντάχθηκε στα Starbucks τον Σεπτέμβριο για να φέρει την ανάπτυξη στην αλυσίδα καφέ. Οι πωλήσεις έχουν διαβρωθεί από μια σειρά προβλημάτων, από τα μποϊκοτάζ έως τους μεγάλους χρόνους αναμονής και την αποχώρηση των καταναλωτών εξαιτίας των υψηλότερων τιμών.
Ο Νίκολ επικεντρώθηκε αρχικά στη δημιουργία ενός σχεδίου για τη Βόρεια Αμερική, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 75% των εσόδων. Έχει πει ότι θα αναδιαρθρώσει τις εταιρικές τάξεις και θα εξαλείψει τα επίπεδα διαχείρισης για να μειώσει την πολυπλοκότητα. Οι αλλαγές πιθανότατα θα οδηγήσουν σε περικοπές θέσεων εργασίας που θα ανακοινωθούν μέχρι τις αρχές Μαρτίου.
Τώρα στρέφεται στις διεθνείς αγορές. Εκτός από τη Μέση Ανατολή, ο Νίκολ είπε ότι τα Starbucks θα προσθέσουν μερικές ακόμη χιλιάδες καταστήματα στην Κίνα στο μέλλον παρά τη δυσκολία που αντιμετωπίζει εν μέσω της άνισης οικονομικής ανάκαμψης της χώρας και του αυξανόμενου ανταγωνισμού από ανταγωνιστές σε χαμηλότερες τιμές . Η εταιρεία εξετάζει επιλογές για την επιχείρηση που θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν την πώληση μεριδίου, ανέφερε το Bloomberg News.
Διαβάστε επίσης
Βαριά πρόστιμα για όσους δεν δηλώσουν τα εισοδήματα από βραχυχρόνιες μισθώσεις
HotelBrain: Το νέο deal επισφραγίζει τη δυναμική ανάπτυξη σε Ελλάδα και Κύπρο
Αντλησιοταμίευση: Πώς προχωρά ο σχεδιασμός των ΔΕΗ & ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή