THEPOWERGAME
![Θάνος Κυριαζής, Managing Director της Miele Hellas © Miele Hellas](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2025/02/thanos-kyriazis-miele1-910x521.jpg)
Μετά τις συνεχόμενες επιτυχίες και τα αξιοσημείωτα οικονομικά αποτελέσματα που παρουσίασε τα τελευταία πέντε χρόνια σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Κόσοβο, η Miele Hellas επεκτείνεται και στη Σλοβενία, την Κροατία και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη.
«Η επέκταση αυτή έρχεται ως αναγνώριση της δέσμευσης της Miele Hellas στην ποιότητα, την καινοτομία, τους ανθρώπους της και τη βιώσιμη ανάπτυξη» τονίστηκε από στελέχη της εταιρείας στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε σήμερα Τρίτη στο Miele Experience Center στο Μαρούσι.
Καλωσορίζοντας τους καλεσμένους, ο Θάνος Κυριαζής, managing director του νέου Miele Cluster Adria Aegean, ξεκίνησε την παρουσίασή του με μια ανασκόπηση της ιστορίας ανάκαμψης της εταιρείας στην Ελλάδα, τη δυναμική ανάπτυξή της σε όλες τις χώρες ευθύνης της, το επιχειρηματικό μοντέλο επιλεκτικής διανομής που αναπτύσσει μεθοδικά και τη συνεχόμενη και σταθερή επένδυση στο brand Miele.
![Θάνος Κυριαζής, Managing Director της Miele Hellas © Miele Hellas](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2025/02/thanos-kyriazis-miele4.jpg)
Ο κ. Κυριαζής επικεντρώθηκε στα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα του 2024, τα οποία χαρακτηρίστηκαν από σημαντικές επιτυχίες της εταιρείας σε πολλαπλά επίπεδα της λειτουργίας της, με τις καθαρές πωλήσεις να αυξάνονται από 36 σε 40 εκατ. ευρώ και τις εξαγωγές να σημειώνουν άνοδο 44%. Παράλληλα, η εταιρεία παρέμεινε πιστή στο πλάνο ανάπτυξης του μοντέλου Direct-to-Consumer, με άνοιγμα νέων υβριδικών καταστημάτων, την εξωστρέφεια του brand Miele, ενώ ταυτόχρονα επένδυσε στη δημιουργία ενός εξαιρετικού περιβάλλοντος εργασίας.
Σχετικά με τον αναβαθμισμένο ρόλο της Miele Hellas στο νέο Cluster Adria Aegean, ο κ. Κυριαζής υπογράμμισε ότι αυτή η εξέλιξη σηματοδοτεί μια ενισχυμένη περιφερειακή δομή λειτουργίας, εξασφαλίζοντας αυξημένη αποδοτικότητα και μεγαλύτερη συνέργεια μεταξύ των αγορών. Ο αναμενόμενος συνολικός κύκλος εργασιών του cluster το 2025 θα ξεπεράσει τα 70 εκατ. ευρώ με περαιτέρω ανάπτυξη των καναλιών διανομής και των προϊοντικών κατηγοριών σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η εταιρεία.
«Είμαστε πολύ περήφανοι για την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση που μας δόθηκε να ηγηθούμε του Cluster Adria Aegean. Το σημαντικότερο νέο είναι η μοναδική ευκαιρία για την ελληνική θυγατρική να διαδραματίσει κομβικό ρόλο σε επίπεδο μεγαλύτερης γεωγραφικής περιφέρειας» δήλωσε ο κ. Κυριακής, ο οποίος έκανε λόγο για «Μια μοναδική ευκαιρία να σημάνει την απαρχή μιας νέας εποχής για τη Miele Hellas. Μιας εποχής όπου οι αποδεδειγμένες ικανότητες, δεξιότητες και γενικότερα ο ξεχωριστός τρόπος που επιχειρούμε ως οργανισμός, όχι μόνο θα συνεχίσει να επιταχύνει την υπάρχουσα ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, Κόσοβο και Βόρεια Μακεδονία, αλλά και θα συμβάλει στην περαιτέρω εξέλιξη των τριών ώριμων, νέων αγορών».
![Θάνος Κυριαζής, Managing Director της Miele Hellas © Miele Hellas](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2025/02/Thanos-Kyriazis_-Managing-Director-Miele-Hellas.jpg)
Τη συνέντευξη Τύπου επίσης χαιρέτισαν με βιντεοσκοπημένο μήνυμα οι ιδιοκτήτες της Miele, Dr Markus Miele και Dr Reinhard Zinkann, οι οποίοι υπογράμμισαν την εμπιστοσύνη τους στη διοικητική ομάδα και στους ανθρώπους Miele Hellas.
«Η δημιουργία του νέου Cluster Adria Aegean βασίζεται στη δέσμευσή μας για ποιότητα, απόδοση και βιωσιμότητα. Με την επέκταση των ευθυνών της Miele Hellas στη Σλοβενία, την Κροατία και τη Βοσνία, στοχεύουμε στην αξιοποίηση της αποδεδειγμένης αριστείας και αφοσίωσής της ομάδας της Miele Hellas» δήλωσαν οι ίδιοι.
«Αυτή η επέκταση προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα τόσο τοπικά όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ενισχύει την παρουσία μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, βελτιώνει την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και ευθυγραμμίζεται με τους στρατηγικούς μας στόχους για ανάπτυξη και καινοτομία» υπογράμμισαν.
«Με όραμα το πάθος για ποιότητα και την άριστη εμπειρία καταναλωτή, η Miele Hellas κοιτάζει μπροστά με σιγουριά, κάνοντας πράξη το μήνυμα: “Μια φορά Miele, για πάντα Miele”» ανέφερε η εταιρεία σε σχετική ανακοινωσή της.
Διαβάστε επίσης
Αλλάζει το παιχνίδι στις ΑΠΕ: Οι τράπεζες και οι νέες προκλήσεις
Τράπεζες: Εκτιμήσεις για 12 δισ. ευρώ επιχειρηματικά δάνεια το 2025
Η ευρωπαϊκή απάντηση στους δασμούς Τραμπ, τα αντίποινα