THEPOWERGAME
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. (Βίκος) σημείωσε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 12,5% το 2024 καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση της κατάταξης στο φυσικό μεταλλικό νερό και ενισχύοντας παράλληλα τη θέση της στα αναψυκτικά.
Όπως έκανε γνωστό σε παρουσίαση των επιδόσεων της εταιρείας, στο πλαίσιο της HoReCa, η διοίκηση της οικογένειας Σεπετά, τo 2024 το σύνολο της αγοράς εμφιαλωμένου νερού είχε άνοδο 10,2%, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ. Ο ρυθμός ανάπτυξής για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος ήταν 18,7%. Σε όγκο πουλήθηκαν 30 εκατ. λίτρα συγκριτικά με το 2023 και το μερίδιο της Βίκος ανήλθε σε 20,4% ενισχυμένο κατά 1,4 μονάδες συγκριτικά με το 2023.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος εδραιώνει την κυριαρχία του στην ελληνική αγορά, κατακτώντας την πρώτη θέση με εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς 20,4%. Σε μια κατηγορία που γνώρισε ανάπτυξη 10,2%, με τον συνολικό όγκο της κατηγορίας να ανέρχεται σε 915.639.567 λίτρα το 2024, από 831.261.542 λίτρα το 2023, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος ξεχώρισε με εκρηκτική αύξηση 18,7% και με τον όγκο του να αυξάνεται από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο παίκτη πίσω κατά 1,7 μονάδες.
Εντωμεταξύ, η Βίκος Cola καταγράφει ανάπτυξη 14,36% και εδραιώνει περαιτέρω τη θέση της στην κατηγορία των αναψυκτικών, η Βίκος Pink Grapefruit σημειώνει εκρηκτική ανάπτυξη 121,74% ενώ κερδίζει έδαφος το νέο προϊόν Cool Tea της Βίκος.
Παράλληλα, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της να φτάνει τα 127,2 εκατ. ευρώ το 2024 από 113 εκατ. ευρώ το 2023, σημειώνοντας αύξηση 12,5%.
Διαβάστε επίσης
Ψηφιακός “αστακός” η Κρήτη: Απόβαση υποβρύχιων καλωδίων στο νησί
Ο επενδυτικός πυρετός στα κέντρα δεδομένων δεν δείχνει σημάδια υποχώρησης
Γερμανία: Πώς θα αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της “σκοτεινής άπνοιας”