THEPOWERGAME
Η Diageo εγκατέλειψε έναν στόχο πωλήσεων που διατηρούσε για χρόνια, καθώς ο βρετανικός παραγωγός αλκοολούχων ποτών αντιμετωπίζει αργή ανάπτυξη και μια πιθανή εμπορική διαμάχη στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά της.
Ο παραγωγός του ουίσκι Johnnie Walker αφαίρεσε την μεσοπρόθεσμη πρόβλεψη για αύξηση οργανικών καθαρών πωλήσεων κατά 5% έως 7%, επικαλούμενος την οικονομική και πολιτική αβεβαιότητα σε πολλές από τις βασικές αγορές του. Οι προγραμματισμένοι δασμοί των ΗΠΑ στο Μεξικό και τον Καναδά θα μπορούσαν «πολύ καλά να επηρεάσουν» τη δυναμική της Diageo, ειδικά για τις μάρκες τεκίλα και καναδικού ουίσκι, δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος, Debra Crew.
Η αφαίρεση της πρόβλεψης συνιστά εγκατάλειψη του στόχου που είχε θέσει το 2021 ο προκάτοχος της Crew, Ιβάν Μενέζες, στην κορύφωση της πανδημίας, όταν η ζήτηση για ποτά για κοκτέιλ στο σπίτι ήταν αυξημένη.
Η Bloomberg ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι η Diageo πιθανώς να μειώσει τις φιλοδοξίες ανάπτυξης και να αναθεωρήσει τις προσδοκίες της, λόγω της αδύναμης καταναλωτικής δαπάνης στις βασικές αγορές των ΗΠΑ, της Λατινικής Αμερικής και της Κίνας.
Η Diageo είχε υποσχεθεί εδώ και καιρό ότι η αύξηση του πληθυσμού και τα αυξανόμενα εισοδήματα σε πολλές από τις κύριες αγορές της οδηγούσαν τους καταναλωτές προς τις πιο premium μάρκες της εταιρείας. Παρ’ όλα αυτά, αντιμετωπίζει πίεση από τους επενδυτές να μειώσει έναν στόχο που εμφανώς δυσκολεύεται να επιτύχει, δεδομένης της αργής ζήτησης και των αλλαγών στη δυναμική της αγοράς.
Η Diageo Plc εγκατέλειψε έναν στόχο πωλήσεων που διατηρούσε για χρόνια, καθώς ο βρετανικός παραγωγός αλκοολούχων ποτών αντιμετωπίζει αργή ανάπτυξη και μια πιθανή εμπορική διαμάχη στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά της.
Ο κατασκευαστής του ουίσκι Johnnie Walker αφαίρεσε την μεσοπρόθεσμη πρόβλεψη για αύξηση οργανικών καθαρών πωλήσεων κατά 5% έως 7%, επικαλούμενος την οικονομική και πολιτική αβεβαιότητα σε πολλές από τις βασικές αγορές του. Οι προγραμματισμένοι δασμοί των ΗΠΑ στο Μεξικό και τον Καναδά θα μπορούσαν «πολύ καλά να επηρεάσουν» τη δυναμική της Diageo, ειδικά για τις μάρκες τεκίλα και καναδικού ουίσκι, δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος, Debra Crew.
Η αφαίρεση της πρόβλεψης συνιστά εγκατάλειψη του στόχου που είχε θέσει το 2021 ο προκάτοχος της Crew, Ivan Menezes, στην κορύφωση της πανδημίας, όταν η ζήτηση για ποτά για κοκτέιλ στο σπίτι ήταν αυξημένη.
Η Bloomberg ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι η Diageo πιθανώς να μειώσει τις φιλοδοξίες ανάπτυξης και να αναθεωρήσει τις προσδοκίες της, λόγω της αδύναμης καταναλωτικής δαπάνης στις βασικές αγορές των ΗΠΑ, της Λατινικής Αμερικής και της Κίνας.
Η Diageo είχε υποσχεθεί εδώ και καιρό ότι η αύξηση του πληθυσμού και τα αυξανόμενα εισοδήματα σε πολλές από τις κύριες αγορές της θα ώθηναν τους καταναλωτές προς τις πιο premium μάρκες της εταιρείας. Παρ’ όλα αυτά, αντιμετωπίζει πίεση από τους επενδυτές να μειώσει έναν στόχο που εμφανώς δυσκολεύεται να επιτύχει, δεδομένης της αργής ζήτησης και των αλλαγών στη δυναμική της αγοράς.
Διαβάστε επίσης
Τουρισμός: Έσοδα ρεκόρ στα 20,6 εκατ. ευρώ το 2024
Σε τροχιά εξαγορών οι ελληνικές τράπεζες: Τα πρώτα σχέδια
Κομισιόν: Πώς θα στηρίξει τους κλάδους ενέργειας, πρώτων υλών και EV της ΕΕ