THEPOWERGAME
Οι πωλήσεις της Burberry σημείωσαν πτώση μικρότερη από ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές, καθώς η εμβληματική εταιρεία κατασκευής καμπαρντίνας μπορεί να δει σημάδια ανάκαμψης της ζήτησης για τα πανάκριβα κασκόλ ταρτάν.
Οι συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις το τελευταίο τρίμηνο μειώθηκαν κατά 4%, ανέφερε η Burberry Group Plc σε ανακοίνωσή της την Παρασκευή. Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση της τάξης του 12,9%. Οι πωλήσεις στην Αμερική αυξήθηκαν, ενώ οι πωλήσεις στην Κίνα μειώθηκαν λιγότερο από τις εκτιμήσεις.
Ο διευθύνων σύμβουλος Τζόσουα Σούλμαν, ο οποίος εντάχθηκε στην εταιρεία τον Ιούλιο, υποσχέθηκε να αναμορφώσει την εταιρεία, η οποία αγωνίζεται να κερδίσει πίσω τους αγοραστές που περιόρισαν τις δαπάνες εν μέσω της κρίσης του κόστους ζωής. Υπό τον Σούλμαν, η Burberry προσπαθεί να αυξήσει το προφίλ των εξωτερικών της ενδυμάτων, των κλασικών της καμπαρντίνων, οι οποίες κοστίζουν περίπου 2.000 λίρες (2.480 δολάρια).
Η Burberry δήλωσε ότι είναι πιθανό τα αποτελέσματά της στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, το οποίο λήγει τον Μάρτιο, να αντισταθμίσουν την απώλεια του πρώτου εξαμήνου χάρη στα αποτελέσματα της περιόδου των διακοπών.
Παρόλα αυτά, η εταιρεία προειδοποίησε ότι το οικονομικό περιβάλλον παραμένει αβέβαιο και ότι ο μετασχηματισμός της βρίσκεται στα αρχικά του στάδια, με πολλά ακόμη να πρέπει να γίνουν.
Η μετοχή σημείωσε άνοδο έως και 15%, τη μεγαλύτερη άνοδο από τον Νοέμβριο. Από τις αρχές του έτους καταγράφει κέρδη 22%.
Οι πολυτελείς μάρκες έχουν ανομοιόμορφες επιδόσεις από το τέλος της μεταπανδημικής έκρηξης, όταν οι καταναλωτές σπατάλησαν για τα πάντα, από τσάντες Louis Vuitton μέχρι ρολόγια Rolex. Τα τελευταία δύο χρόνια αποδείχθηκαν πιο δύσκολα, ειδικά για εταιρείες όπως η Burberry που βασίζονται σε λιγότερο εύπορους, φιλόδοξους πελάτες.
Η Richemont δημοσίευσε ισχυρές τριμηνιαίες πωλήσεις την περασμένη εβδομάδα χάρη στην περιζήτητη ετικέτα της Cartier, συμβάλλοντας στην αύξηση της χρηματιστηριακής της αξίας στα 100 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (111 δισεκατομμύρια δολάρια) για πρώτη φορά. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι η ζήτηση στην Κίνα παραμένει υπό πίεση.
Ακόμη και η αποκλειστική Chanel παρουσιάζει σημάδια αδυναμίας, μειώνοντας 70 θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ, αφού προειδοποίησε για ένα πιο δύσκολο εμπορικό περιβάλλον.
Η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας, παρουσιάζει τα αποτελέσματα την επόμενη εβδομάδα.
Διαβάστε επίσης
Διπλό μπόνους για τους μετόχους: Το μεγάλο στοίχημα των ελληνικών τραπεζών
Από την πανώλη στα θερμοκήπια: Χρυσή ευκαιρία των αγροτών τα 300 εκατ.
Ξεκινά ο διαγωνισμός που θα βάλει τη Chevron στις έρευνες υδρογονανθράκων