THEPOWERGAME
Η μετοχή της Puma σημείωσε πτώση 11% στις προσυνεδριακές συναλλαγές της Πέμπτης, αφού η γερμανική εταιρεία κατασκευής αθλητικών ειδών δήλωσε αργά την Τετάρτη ότι δεν είναι ικανοποιημένη από την πτώση των κερδών της το 2024.Ο γερμανικός γίγαντας των αθλητικών ειδών ανακοίνωσε πρόγραμμα περικοπών κόστους. Η Puma ανακοίνωσε ότι τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 282 εκατ. ευρώ (293 εκατ. δολάρια) για το έτος, έναντι 305 εκατ. ευρώ το 2023, αλλά ο διευθύνων σύμβουλός της Arne Freundt δήλωσε ότι αναμένει ισχυρότερη αύξηση των πωλήσεων το 2025 σε σχέση με πέρυσι.
Αναλυτής της J.P. Morgan έγραψε σε σημείωμά του ότι αναμένει «ουσιαστική υποβάθμιση» των εκτιμήσεων συναίνεσης για τα λειτουργικά κέρδη.
«Ενώ πετύχαμε σταθερή αύξηση των πωλήσεων το 2024 και σημειώσαμε σημαντική πρόοδο στις στρατηγικές μας πρωτοβουλίες, δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την κερδοφορία μας», δήλωσε ο Arne Freundt, διευθύνων σύμβουλος της PUMA, χωρίς να πει ποιες ήταν οι προσδοκίες της.
Ο Freundt πρόσθεσε ότι αναμένει ισχυρότερη ανάπτυξη το 2025 σε σχέση με πέρυσι.
Τα καθαρά κέρδη επηρεάστηκαν επίσης από τα υψηλότερα μη ελέγχοντα συμφέροντα, δήλωσε η Puma. Η κοινοπραξία της με την United Legwear & Apparel Co (ULAC) τα πήγε καλά, δήλωσε εκπρόσωπος, αλλά μπορούσε να εγγράψει μόνο το 51% των κερδών, με το υπόλοιπο να πηγαίνει στην ULAC.
Το πρόγραμμα περικοπής κόστους στοχεύει να επαναφέρει την Puma σε περιθώριο κέρδους προ φόρων και τόκων (EBIT) 8,5% έως το 2027. Η Puma στοχεύει μακροπρόθεσμα σε περιθώριο EBIT 10%. Το περιθώριο EBIT για το 2024 ήταν 7,1%.
Η Puma δήλωσε ότι το πρόγραμμα θα αναζητήσει εξοικονομήσεις κόστους σε τομείς όπως οι δαπάνες προσωπικού, αλλά ένας εκπρόσωπος δήλωσε ότι η Puma στοχεύει να διατηρήσει σταθερό τον αριθμό των εργαζομένων της και δεν έχει συνολικό στόχο για απολύσεις.
«Θα διασφαλίσουμε ότι θα κατανείμουμε τους πόρους εκεί που τους χρειαζόμαστε για να προωθήσουμε την ανάπτυξή μας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.
Για το τέταρτο τρίμηνο, μια βασική περίοδο αγορών, οι πωλήσεις της Puma αυξήθηκαν κατά 9,8% σε συναλλαγματικά προσαρμοσμένους όρους, σε 2,289 δισ. ευρώ (2,38 δισ. δολάρια).
Στο σύνολο του 2024, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,4% σε προσαρμοσμένους συναλλαγματικούς όρους, στα 8,817 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις της Puma το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 14,3% στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής και κατά 7,4% στην ευρύτερη Κίνα. Οι πωλήσεις υποδημάτων, της μεγαλύτερης κατηγορίας της Puma, αυξήθηκαν κατά 9,2% στο τρίμηνο, ενώ οι πωλήσεις ενδυμάτων αυξήθηκαν κατά 8,8%.
Η Puma έχει προγραμματίσει να δώσει πιο λεπτομερείς οδηγίες όταν δημοσιεύσει την ετήσια έκθεσή της στις 12 Μαρτίου.
Διαβάστε ακόμη
Αλαλούμ με τις τραπεζικές προμήθειες: Οι παγίδες που οδηγούν σε τριπλάσια χρέωση
Σούπερ Μάρκετ: Ώριμη η αγορά για deals, το φλερτ Μασούτη & Κρητικού
Πόσο απειλεί ο “τυφώνας Τραμπ” τα υπεράκτια αιολικά πάρκα