THEPOWERGAME
To 2024, το efood ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την αξιοποίηση των κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας του efood market, στηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, έχουν διανεμηθεί 12.600 κιλά προϊόντων από το efood market.
Μέσα σε 10 μήνες από την έναρξη του προγράμματος, περισσότερα από 36.900 γεύματα έχουν ήδη διανεμηθεί σε 11.000 ανθρώπους, στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων. Συνολικά συγκεντρώθηκαν, μέσω του efood market, 12.600 κιλά φαγητού, τα οποία μετατράπηκαν σε γεύματα για ανθρώπους που υποστηρίζονται από τα 16 συνεργαζόμενα ιδρύματα και συσσίτια.
Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος «Love Delivered», με στόχο την ουσιαστική βοήθεια στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Διαβάστε επίσης
Με τα όπλα παρά πόδα για είσοδο στην αμυντική τεχνολογία οι ελληνικές εταιρείες
Στο “Γιαγιά Κούκου” στο κέντρο, θα τρώγαμε όπως στης γιαγιάς μας;
Motor Oil: Στρέφει το βλέμμα της σε νέους τομείς της λιανικής