THEPOWERGAME
Οι πωλήσεις της Richemont, της ελβετικής πολυτελούς εταιρείας που κατέχει την Cartier, κατέγραψαν απροσδόκητη άνοδο διψήφιου ποσοστού κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καθώς οι καταναλωτές επένδυσαν σε προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας την Πέμπτη, οι πωλήσεις με σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αυξήθηκαν κατά 10% το τρίμηνο που έληξε τον Δεκέμβριο. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει αύξηση μόλις 0,92%. Οι ισχυρές επιδόσεις προήλθαν κυρίως από τις αγορές της Αμερικής και της Ευρώπης.
Παρά το γεγονός ότι η Richemont και άλλες εταιρείες πολυτελείας αντιμετώπιζαν μειωμένη ζήτηση για προϊόντα υψηλής αξίας έπειτα από χρόνια επιθετικών αυξήσεων στις τιμές, τα αποτελέσματα δείχνουν σημάδια ανάκαμψης. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7% τους τελευταίους τρεις μήνες, ποσοστό που όμως ήταν πολύ καλύτερο από τις εκτιμήσεις.
Στην Κίνα, οι καταναλωτές εμφανίζονται πιο συγκρατημένοι στις δαπάνες τους για προϊόντα πολυτελείας, εξαιτίας των ανησυχιών για την κατάσταση της αγοράς ακινήτων.
Ορισμένες εταιρείες που απευθύνονται στους εξαιρετικά εύπορους καταναλωτές έχουν αντιμετωπίσει καλύτερα την πτώση της ζήτησης σε σχέση με εκείνες που στοχεύουν σε λιγότερο εύπορους αγοραστές.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Brunello Cucinelli SpA ανακοίνωσε ισχυρά τριμηνιαία έσοδα και προέβλεψε αύξηση πωλήσεων κατά 10% για φέτος και το επόμενο έτος. Το ιταλικό brand διαθέτει μπουφάν από κασμίρι και βιγκούνια με τιμές που αγγίζουν τα 17.500 ευρώ (17.992 δολάρια).
Διαβάστε επίσης
Η ΕΕ σφίγγει τον κλοιό στη Ρωσία: Στο στόχαστρο αλουμίνιο και LNG
Το φαινόμενο Τέιλορ Σουίφτ και το ρεκόρ εικοσαετίας
Κάθετος Διάδρομος και διασυνδέσεις τα SOS του ΥΠΕΝ για την περίοδο 2025 – 2027