Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Εgnatia Aviation: Επενδύσεις 9 εκατ. σε νέα αεροσκάφη και κτίρια στο Lydia Aerodrome

Ένα επενδυτικό πρόγραμμα άνω των 9 εκατ. ευρώ υλοποιεί η «Egnatia Aviation», για την προμήθεια 12+3 γαλλικών αεροσκαφών Elixir και την κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων, στην έκταση του LGKM Lydia Aerodrome, στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας. Η εταιρεία, που συνεργάζεται με την Aegean, στο πλαίσιο του προγράμματος υποτροφιών της, πρόσφατα υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την Ακαδημία Εκπαίδευσης Πτήσεων της Emirates (EFTA), ανοίγοντας νέες προοπτικές συνεργασίας με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Emirates, η flyDubai, η Αir Arabia.

Ο όμιλος «Egnatia Aviation», που δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση υποψήφιων πιλότων, στη λειτουργία και τη διαχείριση Αεροδρομίου Γενικής Αεροπορίας και στη συντήρηση αεροσκαφών, δημιουργήθηκε το 2006 από τους κ. Γιώργο Ζωγραφάκη και Δημήτρη Λυμπεράκη και έφτασε σήμερα να αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη Σχολή Εκπαίδευσης Επαγγελματιών Πιλότων Αερογραμμών της Ευρώπης και την πρώτη στην Ελλάδα, έχοντας το συγκριτικό πλεονέκτημα λειτουργίας δικού του αεροδρομίου.

Οι σημαντικότερες συνεργασίες της «Εgnatia Aviation» αφορούν μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, μέσω των προγραμμάτων εκπαίδευσης των μελλοντικών τους πιλότων. Τέτοιες συνεργασίες είναι με τις Aegean Αirlines, Wizz Air και Iraqi Airways, ενώ η εταιρεία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την Qatar Airways και την Air Arabia, από τις οποίες είναι και εγκεκριμένη. Η πρόσφατη έναρξη συνεργασίας με την EFTA των ΗΑΕ δημιουργεί νέες προοπτικές ανάπτυξης καινούργιων συνεργασιών.

Lydia Aerodrome: Ένα σύγχρονο αεροδρόμιο

Κρίσιμο και καθοριστικό στάδιο στην ανάπτυξη της «Εgnatia Aviation», που είναι εγκεκριμένη από την ΕΑSA, αποτέλεσε η μίσθωση του παλιού στρατιωτικού αεροδρομίου στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας, από το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας. Η εξασφάλιση της έκτασης του παλιού αεροδρομίου ήταν το σημείο εκκίνησης ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος, η πρώτη φάση του οποίου, ύψους περίπου 4 εκατ. ευρώ, έχει ήδη ολοκληρωθεί. Στην ολοκλήρωσή του, το επενδυτικό αυτό πρόγραμμα θα προσεγγίσει τα 13 εκατ. ευρώ (αντί των προϋπολογισμένων 10 εκατ.), ενώ εάν συνυπολογισθεί η επένδυση στα 12+3 (με την προαίρεση) μονοκινητήρια Elixir, τότε η συνολική επένδυση θα προσεγγίσει τα 20 εκατ. ευρώ.
Όπως είπε στο powergame.gr ο διευθυντής ανάπτυξης της Egnatia Aviation, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, η εταιρεία κατά την α’ φάση του επενδυτικού της προγράμματος ανακατασκεύασε πλήρως και αναβάθμισε τον διάδρομο προσαπογειώσεων, κατασκεύασε παράλληλο τροχόδρομο, ανακαίνισε τον πύργο ελέγχου και τις υπάρχουσες κτιριακές εγκαταστάσεις, ανακαίνισε και επέκτεινε το υπόστεγο συντήρησης αεροσκαφών, δημιούργησε 28 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών.

Η Εgnatia Aviation σήμερα διαθέτει 18 ιδιόκτητα αεροσκάφη της Diamond και 4 εξομοιωτές πτήσεων της Alsim. Από το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα έχουν αποφοιτήσει 2.650 πιλότοι. Σήμερα στη Σχολή της «Egnatia Aviation» φοιτούν περί τους 200 υποψήφιους πιλότους, που παρακολουθούν εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαρκείας 18 μηνών. Το 80% των σπουδαστών είναι αλλοδαποί και το 20% Έλληνες. Από τους ξένους, το 30% είναι Ευρωπαίοι -Ρουμάνοι, Πολωνοί, Βούλγαροι, μία ομάδα Βέλγων σπουδαστών- και οι υπόλοιποι προέρχονται από χώρες της Μέσης Ανατολής.

Τα νέα έργα του επενδυτικού προγράμματος της Εgnatia Aviation

Αυτήν την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η β’ φάση του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας, που αφορά την κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων για τη Σχολή Εκπαίδευσης Πιλότων, αλλά και terminal, που θα χρησιμοποιείται τόσο από την Egnatia Aviation, όσο και από άλλους χρήστες του αεροδρομίου.

Οι επενδύσεις τις β’ φάσης ανέρχονται σε περίπου 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ στο ίδιο ύψος επένδυσης έχουν προϋπολογιστεί τα έργα της επόμενης, γ’ φάσης. Η γ’ φάση, που θα αρχίσει να υλοποιείται έπειτα από έναν, ενάμιση χρόνο, περιλαμβάνει: κατασκευή συγκροτήματος καταλυμάτων για τους σπουδαστές, δυναμικότητας 192 κλινών σε μονόκλινα δωμάτια, υποστηρικτικούς κοινόχρηστους χώρους, αθλητικές εγκαταστάσεις και ένα μικρό εμπορικό κατάστημα με είδη ανάγκης.

«Υπάρχει μεγάλη ζήτηση από την αεροπορική βιομηχανία για νέους πιλότους. Οι εταιρείες ζητούν τόσο άνδρες, όσο και γυναίκες πιλότους, αλλά δυστυχώς δεν είναι πολλές αυτές που θέλουν να ενταχθούν στο επάγγελμα, παρ’ ότι οι σπουδάστριες που φοίτησαν και φοιτούν στη Σχολή μας, διακρίνονται για τις επιδόσεις τους», τόνισε ο κ. Τριανταφυλλίδης, προσθέτοντας ότι στους σκοπούς της Egnatia Aviation είναι η εκπαίδευση επαγγελματιών άλλων κλάδων, που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα των αερομεταφορών.

Διαβάστε επίσης

“Κόκκινα” δάνεια: Πώς έφτασαν σε χαμηλό 15ετίας και το προφίλ των ρυθμίσεων

Υπερκαλύφθηκε το 10ετές ομόλογο, η Ελλάδα αντλεί 4 δισ. ευρώ

Ρευματοκλοπές: Το ακριβό τίμημα για τους καταναλωτές, τι προτείνει ο ΕΣΠΕΝ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!