Γ.Δ.
1506.48 0,00%
ACAG
0,00%
5.95
BOCHGR
0,00%
4.75
CENER
0,00%
9.95
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.26
EVR
0,00%
1.505
NOVAL
0,00%
2.36
OPTIMA
0,00%
12.78
TITC
0,00%
39.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.762
ΑΒΕ
0,00%
0.445
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.705
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.505
ΑΛΦΑ
0,00%
1.727
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.46
ΑΣΚΟ
0,00%
3.08
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.45
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
0.782
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.28
ΒΙΟ
0,00%
5.88
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.625
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.395
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.56
ΔΑΑ
0,00%
8.15
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
12.74
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.995
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.9
ΕΕΕ
0,00%
33.38
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.87
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.35
ΕΛΛ
0,00%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.27
ΕΛΠΕ
0,00%
7.73
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.09
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.852
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
7.914
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.92
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.346
ΕΧΑΕ
0,00%
4.83
ΙΑΤΡ
0,00%
1.63
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3595
ΙΛΥΔΑ
0,00%
2.55
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.72
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.06
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.19
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.2
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.015
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.285
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.73
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.444
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.45
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.1
ΚΡΙ
0,00%
16.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
0,00%
0.802
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.39
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.26
ΛΕΒΠ
0,00%
0.212
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.59
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.598
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.32
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.95
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.26
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.77
ΜΟΤΟ
0,00%
2.725
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.19
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.8
ΞΥΛΚ
0,00%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22.1
ΟΛΠ
0,00%
30.45
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
0,00%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.81
ΟΤΕ
0,00%
14.78
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.9
ΠΑΙΡ
0,00%
0.984
ΠΑΠ
0,00%
2.5
ΠΕΙΡ
0,00%
4.18
ΠΕΡΦ
0,00%
5.84
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.36
ΠΛΑΘ
0,00%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.256
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.74
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.356
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.12
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.68
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.206
ΦΡΛΚ
0,00%
3.905
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Eurobank Equities: Tιμή στόχος στα 14,6 ευρώ για την Autohellas

Η Autohellas προετοιμάζεται για μια ισχυρή επιστροφή στην ανάπτυξη το 2024, παρά το αβέβαιο περιβάλλον στις αγοραπωλησίες αυτοκινήτων, σύμφωνα με τη Eurobank Equities, η οποία διαμορφώνει την τιμή στόχο στα 14,6 ευρώ ανά μετοχή.

Ενώ οι μακροχρόνιες μισθώσεις συνεχίζουν να ενισχύουν τα έσοδα και οι βραχυχρόνιες μισθώσεις μαζί με τις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων διατηρούν σταθερές επιδόσεις, η αύξηση του κόστους λόγω πληθωρισμού και οι υψηλότερες τιμές οχημάτων επηρεάζουν τα αποθέματα και τα έξοδα απόσβεσης.

Για το 2024, εκτιμώνται έσοδα από μισθώσεις στα €472 εκατ. (+7% ετησίως) και από πωλήσεις αυτοκινήτων στα €518 εκατ. (-8% ετησίως), με συνολικά έσοδα ομίλου περίπου €990 εκατ. (-1% ετησίως). Το EBITDA αναμένεται να φτάσει τα €276 εκατ. (+1,4% ετησίως), ενώ το EBIT προβλέπεται στα €125 εκατ. (-10% ετησίως) λόγω αύξησης 14% στα έξοδα απόσβεσης. Το καθαρό κέρδος προβλέπεται στα €76,5 εκατ. (-1% ετησίως).

Τα αποτελέσματα 9μήνου έδειξαν μείωση πωλήσεων κατά 2% και λειτουργικού κέρδους κατά 5%, αλλά αντισταθμίστηκαν από ένα κέρδος €8 εκατ. από μέρισμα της Aegean. Οι μισθώσεις στην Ελλάδα και διεθνώς παρουσίασαν ανάπτυξη πωλήσεων 7% και 4% αντίστοιχα, ενώ τα έσοδα από πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 8%.

Μακροπρόθεσμη Ανάπτυξη

Παρά την υποχώρηση του 2024, οι προοπτικές της Autohellas παραμένουν υγιείς. Με κινητήριες δυνάμεις όπως ο τουρισμός, η διείσδυση στις μακροχρόνιες μισθώσεις, οι συγχωνεύσεις και εξαγορές, και η ανάπτυξη της αγοράς νέων αυτοκινήτων, αναμένεται ρυθμός αύξησης EBIT 2,5% το 2025 και 6% για το 2026-27. Η ανάπτυξη αυτή θα ενισχυθεί περαιτέρω από τη μείωση χρηματοοικονομικών εξόδων και τη σταθεροποίηση επιτοκίων.

Η Autohellas διαθέτει ισχυρή χρηματοοικονομική βάση με χαμηλή μόχλευση (2,5x καθαρό χρέος/EBITDA), ενώ συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στον στόλο της (>€200 εκατ. μετά το 2024). Τα υψηλά περιθώρια κέρδους και η ευέλικτη δομή της επιτρέπουν τόσο την ανάπτυξη όσο και τη διανομή μερισμάτων (35-45% payout ratio).

Autohellas: Αξιολόγηση και Σύσταση

Με βάση το μοντέλο DCF, η τιμή στόχος διαμορφώνεται στα €14,6 ανά μετοχή, αντικατοπτρίζοντας αναλογία EV/EBITDA 4,6x για το 2025. Παρά την υποτιμημένη αξία της, η εταιρεία έχει περιθώρια αναβάθμισης καθώς επεκτείνεται και ενισχύει τις λειτουργίες της.

Διαβάστε επίσης

Ο ορισμός της νέας διοίκησης του Υπερταμείου, η ισχυρή στήριξη της Tetrad στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ο ανυπόμονος Θεοδωρικάκος και οι επενδύσεις από τη Φάρμα Ελασσόνας

Πολυτελή ρολόγια: Σε χαμηλό τριετίας οι τιμές στα μεταχειρισμένα

Οι κατασκευαστές τσιπ και η επόμενη κρίση στην αλυσίδα εφοδιασμού

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!