Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Eurobank Equities: Tιμή στόχος στα 14,6 ευρώ για την Autohellas

Η Autohellas προετοιμάζεται για μια ισχυρή επιστροφή στην ανάπτυξη το 2024, παρά το αβέβαιο περιβάλλον στις αγοραπωλησίες αυτοκινήτων, σύμφωνα με τη Eurobank Equities, η οποία διαμορφώνει την τιμή στόχο στα 14,6 ευρώ ανά μετοχή.

Ενώ οι μακροχρόνιες μισθώσεις συνεχίζουν να ενισχύουν τα έσοδα και οι βραχυχρόνιες μισθώσεις μαζί με τις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων διατηρούν σταθερές επιδόσεις, η αύξηση του κόστους λόγω πληθωρισμού και οι υψηλότερες τιμές οχημάτων επηρεάζουν τα αποθέματα και τα έξοδα απόσβεσης.

Για το 2024, εκτιμώνται έσοδα από μισθώσεις στα €472 εκατ. (+7% ετησίως) και από πωλήσεις αυτοκινήτων στα €518 εκατ. (-8% ετησίως), με συνολικά έσοδα ομίλου περίπου €990 εκατ. (-1% ετησίως). Το EBITDA αναμένεται να φτάσει τα €276 εκατ. (+1,4% ετησίως), ενώ το EBIT προβλέπεται στα €125 εκατ. (-10% ετησίως) λόγω αύξησης 14% στα έξοδα απόσβεσης. Το καθαρό κέρδος προβλέπεται στα €76,5 εκατ. (-1% ετησίως).

Τα αποτελέσματα 9μήνου έδειξαν μείωση πωλήσεων κατά 2% και λειτουργικού κέρδους κατά 5%, αλλά αντισταθμίστηκαν από ένα κέρδος €8 εκατ. από μέρισμα της Aegean. Οι μισθώσεις στην Ελλάδα και διεθνώς παρουσίασαν ανάπτυξη πωλήσεων 7% και 4% αντίστοιχα, ενώ τα έσοδα από πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 8%.

Μακροπρόθεσμη Ανάπτυξη

Παρά την υποχώρηση του 2024, οι προοπτικές της Autohellas παραμένουν υγιείς. Με κινητήριες δυνάμεις όπως ο τουρισμός, η διείσδυση στις μακροχρόνιες μισθώσεις, οι συγχωνεύσεις και εξαγορές, και η ανάπτυξη της αγοράς νέων αυτοκινήτων, αναμένεται ρυθμός αύξησης EBIT 2,5% το 2025 και 6% για το 2026-27. Η ανάπτυξη αυτή θα ενισχυθεί περαιτέρω από τη μείωση χρηματοοικονομικών εξόδων και τη σταθεροποίηση επιτοκίων.

Η Autohellas διαθέτει ισχυρή χρηματοοικονομική βάση με χαμηλή μόχλευση (2,5x καθαρό χρέος/EBITDA), ενώ συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στον στόλο της (>€200 εκατ. μετά το 2024). Τα υψηλά περιθώρια κέρδους και η ευέλικτη δομή της επιτρέπουν τόσο την ανάπτυξη όσο και τη διανομή μερισμάτων (35-45% payout ratio).

Autohellas: Αξιολόγηση και Σύσταση

Με βάση το μοντέλο DCF, η τιμή στόχος διαμορφώνεται στα €14,6 ανά μετοχή, αντικατοπτρίζοντας αναλογία EV/EBITDA 4,6x για το 2025. Παρά την υποτιμημένη αξία της, η εταιρεία έχει περιθώρια αναβάθμισης καθώς επεκτείνεται και ενισχύει τις λειτουργίες της.

Διαβάστε επίσης

Ο ορισμός της νέας διοίκησης του Υπερταμείου, η ισχυρή στήριξη της Tetrad στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ο ανυπόμονος Θεοδωρικάκος και οι επενδύσεις από τη Φάρμα Ελασσόνας

Πολυτελή ρολόγια: Σε χαμηλό τριετίας οι τιμές στα μεταχειρισμένα

Οι κατασκευαστές τσιπ και η επόμενη κρίση στην αλυσίδα εφοδιασμού

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!