Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Βασιλάκης: Επόμενος σταθμός της Aegean η Ινδία

Τις προοπτικές ανοίγματος της ανερχόμενης τουριστικής αγοράς της Ινδίας επιχειρεί να προλάβει η Aegean και καταβάλει προσπάθειες να επισπεύσει την παραλαβή των τεσσάρων νέων Airbus A321neo, που έχει παραγγείλει, προκειμένου να μην χάσει τη σεζόν του 2026.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της αεροπορικής εταιρείας, Ευτύχης Βασιλάκης, στο περιθώριο του ετήσιου συνεδρίου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), που πραγματοποιήθηκε χθες, «ο λόγος που έχουμε παραγγείλει αυτά τα αεροπλάνα είναι διττός: Αφενός εκτός Ευρώπης πρέπει να προσφέρουμε πιο άνετες θέσεις τόσο στη business class όσο και στην Economy, προκειμένου να ανταγωνιστούμε αερομεταφορείς όπως η Emirates, η Qatar και η Etihad, καθώς ήδη πετάμε στο Ντουμπάι και τη Σαουδική Αραβία. Αφετέρου, θέλουμε αεροπλάνα με μεγαλύτερη εμβέλεια, προκειμένου να φτάσουμε σε πιο μακρινούς προορισμούς. Αν τα πράγματα εξελιχθούν όπως είναι τώρα, ελπίζω ότι σε δύο χρόνια, πριν ή μετά το καλοκαίρι του 2026, θα καταφέρουμε να πάμε στην Ινδία».

Είναι προφανές ότι ο κ. Βασιλάκης βλέπει τις προοπτικές αυτής της αγοράς αλλά και τις κινήσεις που κάνει τόσο ο πρωθυπουργός όσο και το Υπουργείο Τουρισμού για τη σύναψη συνεργασιών με την Ινδία και το άνοιγμα των τουριστικών ροών προς τη χώρα μας.

Η Aegean έχει παραγγείλει τέσσερα νέα Airbus A321neo με σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια και νέα ειδικά διαμορφωμένη καμπίνα επιβατών, για εξυπηρέτηση αγορών εκτός Ε.Ε. και διάρκειας πτήσεων 4 έως 7,5 ωρών. Αυτά τα αεροσκάφη θα διαθέτουν μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμων, και αναβαθμισμένη διαμόρφωση της καμπίνας, προκειμένου να παρέχει ένα υψηλότερο επίπεδο άνεσης, με αντίστοιχα σημαντικά μικρότερο αριθμό θέσεων (λιγότερες από 180), σε σχέση με την τυπική έκδοση των A321neo της AEGEAN (220 θέσεις). Πρόσθετα χαρακτηριστικά των αεροσκαφών αυτών περιλαμβάνουν δορυφορική Wi-Fi σύνδεση, οθόνες ψυχαγωγίας (IFE) σε κάθε κάθισμα αλλά και ένα εξαιρετικά αναβαθμισμένο προϊόν για τη Business Class με καθίσματα οριζόντιας ανάκλισης (lie flat seats).

Αυξημένη κίνηση και τον χειμώνα

Πολύ ικανοποιημένος με την επιβατική κίνηση εμφανίστηκε ο κ. Βασιλάκης, σημειώνοντας ότι για 2-3 συνεχόμενα χρόνια ο χειμώνας έχει σταθερή αύξηση. Σε αυτό συμβάλει το γεγονός ότι οι μεγάλοι παραθεριστικοί προορισμοί, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Σαντορίνη έχουν επεκτείνει τη σεζόν τους μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου.

Ο πρόεδρος της Aegean εκτίμησε επίσης ότι η Αθήνα είναι πλέον «ένα τεράστιο asset», που αντέχει περισσότερο στην εποχικότητα. «Είναι σημαντικό ότι στην Αθήνα έχουν δημιουργηθεί γειτονιές, όπως το Παγκράτι ή τα Πετράλωνα, που είναι πολύ ζωντανές και προσελκύουν και ξένους, γιατί αυτό ακριβώς αναζητούν. Αν καταφέρουμε αυτό να το επεκτείνουμε, η Αθήνα έχει ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης. Για παράδειγμα, όταν γίνει επιτέλους η ανάπλαση του Φαληρικού Δέλτα, με τη διασύνδεση από το ΣΕΦ μέχρι και τη μαρίνα του Αλίμου, θα δημιουργηθεί ένα παραλιακό μέτωπο που θα μπορεί να προσελκύσει πολλούς επισκέπτες», εξήγησε ο κ. Βασιλάκης.

Τόνισε ότι τα έσοδα από τα ανταποδοτικά τέλη που έχουν επιβληθεί στις τουριστικές επιχειρήσεις θα πρέπει να επενδυθούν γρήγορα σε υποδομές  στις περιοχές που τις χρειάζονται, έτσι ώστε να είναι χαρούμενοι και οι κάτοικοι και οι τουρίστες.

Τέλος, εξέφρασε την ελπίδα το 2025 να είναι άλλη μια χρονιά που η Ελλάδα έχει μια σταθερή τουριστική ανάπτυξη, η οποία να διαχέεται σε χρονικά και γεωγραφικά, προκειμένου οι επενδύσεις που πραγματοποιούνται (και με αυξημένο το κατασκευαστικό κόστος πάνω από 60%), να έχουν ως αποτέλεσμα την προσέλκυση τουριστών που θα ξοδεύουν περισσότερα και θα φεύγουν ευχαριστημένοι από την Ελλάδα.

Διαβάστε επίσης

Τράπεζες: Η Snappi, η Plum και άλλα αναχώματα σε Revolut, Ν26 & ανταγωνιστές

Φυλακές Κασσάνδρας: Η αξιοποίηση από το ΤΑΙΠΕΔ και το ενδιαφέρον γνωστού επιχειρηματία

Ανακύκλωση: Μπαίνει “φρένο” στην εισφοροδιαφυγή, τέλος του 2024 οι αλλαγές

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!