Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Ταβάρες: Ο λόγος που έφυγα από τη Stellantis

Ο Κάρλος Ταβάρες, ο οποίος παραιτήθηκε αιφνίδια από τη θέση του CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας Stellantis την 1η Δεκεμβρίου, τόνισε σε δηλώσεις του πως η «φιλική» αποχώρησή του οφείλεται σε διαφωνίες με το διοικητικό συμβούλιο σχετικά με την στρατηγική.

Στη πρώτη συνέντευξη που παραχώρησε μετά την παραίτησή του, στη πορτογαλική εφημερίδα Expresso, δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες για τις διαφορές που είχε με το διοικητικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά είπε ότι η απόφαση για την αποχώρησή του είχε ληφθεί από κοινού μεταξύ του ίδιου και του προέδρου της Stellantis Τζον Έλκαν.

Πηγές που γνωρίζουν το θέμα είπαν στο Reuters ότι η ξαφνική απομάκρυνσή του προκλήθηκε από τους στόχους που έθεσε ο Κάρλος Ταβάρες, οι οποίοι θεωρήθηκαν μη ρεαλιστικοί ή και καταστροφικοί από ορισμένα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Ο Κάρλος Ταβάρες είπε στην εφημερίδα ότι το κύριο μέλημά του ήταν η «προστασία της εταιρείας και πως δεν ήθελε μια διαφορά απόψεων να δημιουργήσει κίνδυνο στην επιβίωση και στην ανάπτυξή της και πως πρέπει να υπάρχει ευθυγράμμιση των απόψεων για να επιτευχθούν οι στόχοι».

«Μια εταιρεία που έχει 250.000 υπαλλήλους, έσοδα 190 δισ. ευρώ, 15 επωνυμίες που πουλά αυτοκίνητα και υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο, δεν είναι μια εταιρεία που μπορεί να διαχειριστεί με έλλειψη ευθυγράμμισης – κάτι που έχει άμεσα αντίκτυπο στην στρατηγική διαχείριση», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς αν νιώθει πληγωμένος από το αποτέλεσμα, απάντησε: «Όχι, καθόλου». Είπε ότι θα ενεργούσε με τον ίδιο τρόπο αν μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω.

Αν και το προηγούμενο διάστημα θεωρήθηκε από την διοικηση της Stellantis, ως ένα από τα πιο σεβαστά στελέχη στην αυτοκινητοβιομηχανία, η προσέγγιση του Κάρλος Ταβάρες τέθηκε υπό έλεγχο μετά την πτώση των πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική, που οδήγησε την αυτοκινητοβιομηχανία τον Σεπτέμβριο να εκδώσει μια προειδοποίηση κερδών για τα αποτελέσματά της το 2024.

Οι έμποροι, οι ειδικοί του κλάδου και οι πελάτες διαμαρτυρήθηκαν το προηγούμενο διάστημα για την πολιτική που ακολουθεί ο Κάρλος Ταβάρες και δήλωσαν ότι η Stellantis είχε απωλέσει τις δυνάμεις της από την αγορά τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και στην Ευρώπη, υπό την ηγεσία του Ταβάρες.

Στη συνέντευξη -την πρώτη που δόθηκε μετά την παραίτησή του- ο Κάρλος Ταβάρες περιέγραψε την τρέχουσα στιγμή στην αυτοκινητοβιομηχανία ως την αρχή μιας «δαρβινικής» περιόδου.

«Όταν αντιμετωπίζεις μια καταιγίδα, πρέπει να κατευθύνεις το σκάφος σύμφωνα με τα κύματα. Δεν μπορείς να κάνεις συζήτηση για τον καλύτερο τρόπο να τα αντιμετωπίσεις».

Ο Κάρλος Ταβάρες (γεννημένος στις 14 Αυγούστου) είναι Πορτογάλος, στέλεχος επιχειρήσεων, κυρίως στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι ο πρώην διευθύνων σύμβουλος (CEO) της Stellantis (όταν ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο σε πωλήσεις), ενός ομίλου ετερογενών δραστηριοτήτων που δημιουργήθηκε από την συγχώνευση του Ομίλου PSA και της Fiat Chrysler Automobiles. Νωρίτερα, ήταν διευθύνων σύμβουλος (COO) στη Renault.

Η Stellantis είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός-αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021, βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50%-50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Από τον Μάιο του 2021, η Stellantis είναι η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως (πίσω από τον όμιλο Volkswagen, την Toyota, την Renault – Nissan – Mitsubishi Alliance, την General Motors και την Hyundai Motor Group). Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνο Borsa Italiana, στο χρηματιστήριο του Παρισιού και στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η κύρια δραστηριότητα του Stellantis είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall. Ο όμιλος Stellantis έχει 300.000 υπαλλήλους, με παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες και με εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.

Διαβάστε επίσης            

Τράπεζες: Τα υψηλά εμπόδια για την πώληση 21.000 ακινήτων

Ουίσκι: Κρίση στις δημοπρασίες για σπάνιες ετικέτες

Πυρηνική ενέργεια: Γιατί τα SMRs μπαίνουν στο κάδρο της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!