Γ.Δ.
1524.67 +1,18%
ACAG
-0,49%
6.04
BOCHGR
+2,21%
5.08
CENER
+0,10%
9.7
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,24%
8.24
EVR
-1,35%
1.465
NOVAL
0,00%
2.36
OPTIMA
+2,04%
13
TITC
+0,24%
42.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
1.796
ΑΒΕ
+0,64%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-3,74%
2.705
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
+1,86%
4.11
ΑΛΦΑ
+2,77%
1.778
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,30%
10.12
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
-0,90%
2.2
ΒΙΟ
+1,22%
5.81
ΒΙΟΚΑ
+1,04%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+0,70%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.4
ΔΑΑ
-0,20%
8.172
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,08%
12.51
ΔΟΜΙΚ
-1,51%
2.94
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,75%
0.331
ΕΒΡΟΦ
+1,64%
1.86
ΕΕΕ
+0,85%
33.04
ΕΚΤΕΡ
+0,45%
1.768
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+1,79%
2.27
ΕΛΛ
-2,04%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,75%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,79%
7.7
ΕΛΣΤΡ
+0,48%
2.1
ΕΛΤΟΝ
-0,63%
1.884
ΕΛΧΑ
-0,23%
2.175
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,83%
1.21
ΕΤΕ
+2,08%
8.33
ΕΥΑΠΣ
+0,59%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.97
ΕΥΡΩΒ
+4,53%
2.49
ΕΧΑΕ
+1,71%
4.77
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
-2,52%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
-0,99%
0.01
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.068
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.92
ΙΝΤΕΤ
-3,45%
1.12
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.145
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-2,21%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.456
ΚΟΥΑΛ
+1,30%
1.408
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
6.19
ΚΡΙ
+0,63%
15.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
+2,02%
1.01
ΛΑΒΙ
+2,28%
0.808
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-2,83%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,68%
3.03
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,04%
3.89
ΜΕΝΤΙ
-2,60%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-2,24%
2.835
ΜΙΝ
+0,98%
0.515
ΜΟΗ
+3,24%
21.68
ΜΟΝΤΑ
-1,36%
3.62
ΜΟΤΟ
0,00%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,03%
24.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+1,36%
2.24
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33
ΝΑΚΑΣ
+0,66%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.786
ΞΥΛΚ
-1,72%
0.285
ΞΥΛΠ
-5,39%
0.316
ΟΛΘ
-0,68%
29.1
ΟΛΠ
-2,24%
28.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
+0,94%
16.07
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,50%
0.78
ΟΤΕ
+1,50%
14.87
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
10.92
ΠΑΙΡ
-6,67%
1.05
ΠΑΠ
0,00%
2.51
ΠΕΙΡ
+2,47%
4.319
ΠΕΡΦ
-0,53%
5.6
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.125
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-1,47%
1.206
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.705
ΣΑΡ
+0,93%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-2,23%
1.535
ΣΠΕΙΣ
+0,34%
5.94
ΣΠΙ
+0,98%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,50%
20.1
ΤΖΚΑ
-5,03%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,82%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,86%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+1,55%
0.196
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.95
ΧΑΙΔΕ
+6,36%
0.585

Ταβάρες: Ο λόγος που έφυγα από τη Stellantis

Ο Κάρλος Ταβάρες, ο οποίος παραιτήθηκε αιφνίδια από τη θέση του CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας Stellantis την 1η Δεκεμβρίου, τόνισε σε δηλώσεις του πως η «φιλική» αποχώρησή του οφείλεται σε διαφωνίες με το διοικητικό συμβούλιο σχετικά με την στρατηγική.

Στη πρώτη συνέντευξη που παραχώρησε μετά την παραίτησή του, στη πορτογαλική εφημερίδα Expresso, δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες για τις διαφορές που είχε με το διοικητικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά είπε ότι η απόφαση για την αποχώρησή του είχε ληφθεί από κοινού μεταξύ του ίδιου και του προέδρου της Stellantis Τζον Έλκαν.

Πηγές που γνωρίζουν το θέμα είπαν στο Reuters ότι η ξαφνική απομάκρυνσή του προκλήθηκε από τους στόχους που έθεσε ο Κάρλος Ταβάρες, οι οποίοι θεωρήθηκαν μη ρεαλιστικοί ή και καταστροφικοί από ορισμένα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Ο Κάρλος Ταβάρες είπε στην εφημερίδα ότι το κύριο μέλημά του ήταν η «προστασία της εταιρείας και πως δεν ήθελε μια διαφορά απόψεων να δημιουργήσει κίνδυνο στην επιβίωση και στην ανάπτυξή της και πως πρέπει να υπάρχει ευθυγράμμιση των απόψεων για να επιτευχθούν οι στόχοι».

«Μια εταιρεία που έχει 250.000 υπαλλήλους, έσοδα 190 δισ. ευρώ, 15 επωνυμίες που πουλά αυτοκίνητα και υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο, δεν είναι μια εταιρεία που μπορεί να διαχειριστεί με έλλειψη ευθυγράμμισης – κάτι που έχει άμεσα αντίκτυπο στην στρατηγική διαχείριση», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς αν νιώθει πληγωμένος από το αποτέλεσμα, απάντησε: «Όχι, καθόλου». Είπε ότι θα ενεργούσε με τον ίδιο τρόπο αν μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω.

Αν και το προηγούμενο διάστημα θεωρήθηκε από την διοικηση της Stellantis, ως ένα από τα πιο σεβαστά στελέχη στην αυτοκινητοβιομηχανία, η προσέγγιση του Κάρλος Ταβάρες τέθηκε υπό έλεγχο μετά την πτώση των πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική, που οδήγησε την αυτοκινητοβιομηχανία τον Σεπτέμβριο να εκδώσει μια προειδοποίηση κερδών για τα αποτελέσματά της το 2024.

Οι έμποροι, οι ειδικοί του κλάδου και οι πελάτες διαμαρτυρήθηκαν το προηγούμενο διάστημα για την πολιτική που ακολουθεί ο Κάρλος Ταβάρες και δήλωσαν ότι η Stellantis είχε απωλέσει τις δυνάμεις της από την αγορά τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και στην Ευρώπη, υπό την ηγεσία του Ταβάρες.

Στη συνέντευξη -την πρώτη που δόθηκε μετά την παραίτησή του- ο Κάρλος Ταβάρες περιέγραψε την τρέχουσα στιγμή στην αυτοκινητοβιομηχανία ως την αρχή μιας «δαρβινικής» περιόδου.

«Όταν αντιμετωπίζεις μια καταιγίδα, πρέπει να κατευθύνεις το σκάφος σύμφωνα με τα κύματα. Δεν μπορείς να κάνεις συζήτηση για τον καλύτερο τρόπο να τα αντιμετωπίσεις».

Ο Κάρλος Ταβάρες (γεννημένος στις 14 Αυγούστου) είναι Πορτογάλος, στέλεχος επιχειρήσεων, κυρίως στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι ο πρώην διευθύνων σύμβουλος (CEO) της Stellantis (όταν ήταν η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο σε πωλήσεις), ενός ομίλου ετερογενών δραστηριοτήτων που δημιουργήθηκε από την συγχώνευση του Ομίλου PSA και της Fiat Chrysler Automobiles. Νωρίτερα, ήταν διευθύνων σύμβουλος (COO) στη Renault.

Η Stellantis είναι ένας πολυεθνικός ευρωπαϊκός-αμερικανικός όμιλος κατασκευής αυτοκινήτων, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021, βάσει μιας διασυνοριακής συγχώνευσης 50%-50% μεταξύ του ιταλο-αμερικανικού ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και του γαλλικού ομίλου PSA. Έχει την έδρα του στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Από τον Μάιο του 2021, η Stellantis είναι η έκτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως (πίσω από τον όμιλο Volkswagen, την Toyota, την Renault – Nissan – Mitsubishi Alliance, την General Motors και την Hyundai Motor Group). Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνο Borsa Italiana, στο χρηματιστήριο του Παρισιού και στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η κύρια δραστηριότητα του Stellantis είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η κατασκευή και η πώληση αυτοκινήτων των εταιρειών (με αλφαβητική σειρά) Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Maserati, Mopar, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall. Ο όμιλος Stellantis έχει 300.000 υπαλλήλους, με παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες και με εγκαταστάσεις παραγωγής σε 30 χώρες.

Διαβάστε επίσης            

Τράπεζες: Τα υψηλά εμπόδια για την πώληση 21.000 ακινήτων

Ουίσκι: Κρίση στις δημοπρασίες για σπάνιες ετικέτες

Πυρηνική ενέργεια: Γιατί τα SMRs μπαίνουν στο κάδρο της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!