THEPOWERGAME
Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken NV όρισε τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της ASML Holding NV Peter Wennink ως πρόεδρο, στρεφόμενη σε ένα στέλεχος που βοήθησε να γίνει η εταιρεία κατασκευής τσιπ η πιο πολύτιμη εταιρεία τεχνολογίας στην Ευρώπη.
Η Heineken δήλωσε την Παρασκευή ότι ο Wennink, ο οποίος είναι ήδη αντιπρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου, θα διαδεχθεί τον Jean-Marc Huet τον Απρίλιο.
Ο Wennink έχει εκτεταμένη εμπειρία στη διοίκηση της ASML και κατέχει ρόλους στο διοικητικό συμβούλιο της VDL Group και της Samsung Device Solutions, δήλωσε η Heineken.
Όταν ο Wennink ανέλαβε την ASML πριν από περισσότερο από μια δεκαετία, ήταν ένας ολλανδικός τεχνολογικός όμιλος που δεν είχε ιδιαίτερη σημασία και στη συνέχεια έγινε ο πιο προηγμένος παραγωγός μηχανημάτων παραγωγής τσιπ στον κόσμο και η πιο πολύτιμη τεχνολογική επιχείρηση της Ευρώπης. Παρέδωσε τα ηνία νωρίτερα φέτος στον Christophe Fouquet, ο οποίος ήταν ήδη επικεφαλής της ASML.
Ως πρόεδρος της Heineken, ο Wennink θα συνεργαστεί στενά με τον διευθύνοντα σύμβουλο Dolf van den Brink, ο οποίος εργάζεται στην ζυθοποιία σε διάφορους ρόλους από το 1998.
Ο Wennink είναι γνωστός για το ότι είναι ένας άμεσος και ειλικρινής Ολλανδός επιχειρηματικός ηγέτης, που δεν διστάζει να πει τη γνώμη του. Πήρε μια τολμηρή θέση ενάντια στους αμερικανικούς εξαγωγικούς ελέγχους για την Κίνα, υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα της ASML, ακόμη και όταν η ολλανδική κυβέρνηση δίσταζε να πάρει σταθερή θέση.
Ο Huet θα αποχωρήσει από την ετήσια συνέλευση μετά από 11 χρόνια στο εποπτικό συμβούλιο της Heineken, συμπεριλαμβανομένου του ρόλου του προέδρου από το 2019.
Οι μετοχές της Heineken είχαν μικρή μεταβολή στις πρώτες συναλλαγές της Παρασκευής. Η μετοχή σημειώνει πτώση σχεδόν 21% τους τελευταίους 12 μήνες.
Η ζυθοποιία πρότεινε επίσης τον Alexander de Carvalho ως μέλος του εποπτικού συμβουλίου, το οποίο, όπως είπε, συνεχίζει την παράδοση της συμμετοχής διαδοχικών γενεών της οικογένειας Heineken στην εταιρεία. Ο de Carvalho έχει εμπειρία στα χρηματοοικονομικά, την τεχνολογία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Η Heineken παράγει περισσότερα από 300 εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των Amstel, Red Stripe και Sol. Τον Οκτώβριο, η ζυθοποιία επανέλαβε τις ετήσιες προοπτικές της και δήλωσε ότι αναμένει λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4% και 8% φέτος. Η εταιρεία αγωνίζεται με την αγορά των ΗΠΑ, όπου η υποτονική καταναλωτική δαπάνη έχει πλήξει τις πωλήσεις.
Διαβάστε επίσης
Σοκολάτα: Οι εναλλακτικές των πολυεθνικών και οι καραμέλες της ΙΟΝ
Elatos Resort: Η μεγαλύτερη χειμερινή τουριστική επένδυση από τη Λάμψα
Πότε θα μπαίνει “φρένο” στην αλλαγή προμηθευτή