Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Hellenic Train: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ

Την απόφασή της να αντλήσει κεφάλαια μέσω αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου κατά 50 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Hellenic Train, με στόχο την ενίσχυση της χρηματοοικονομικής της σταθερότητας και τη χρηματοδότηση του επενδυτικού της σχεδίου.

Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας είχε καταστεί αρνητικό μετά και από τις ζημίες χρήσεως του 2023. Συνεπώς, η διοίκηση και ο μέτοχος, αντιλαμβανόμενοι την ανάγκη ενίσχυσης της κεφαλαιακής διάρθρωσης της Hellenic Train και κατόπιν υιοθέτησης των μέτρων, όπως ορίζονται από τις προϋποθέσεις του άρθρου 119 Ν. 4548, προέβη στην κείμενη απόφαση. Η απόφαση, που εγκρίθηκε από τον μόνο μέτοχο της εταιρείας, Trenitalia S.p.A., στις 27/11/2024, περιλαμβάνει την έκδοση 3.096.000 νέων μετοχών ονομαστικής αξίας €16,15 έκαστη. Παράλληλα με την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, αποφασίσθηκε η μείωση της ονομαστικής αξίας της μετοχής εταιρείας, από €16,15 έκαστη, σε €1,19 έκαστη, ώστε το ποσό της μείωσης να συμψηφισθεί με σωρευμένες ζημίες. Δεδομένου του συμψηφισμού, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται πλέον σε €6,2 εκατ.

Από το ποσό της αύξησης:

  • €35 εκατ. θα συμψηφίζονται με υφιστάμενες υποχρεώσεις προς τον μέτοχο, Trenitalia S.p.A. και αφορούν κυρίως την απόκτηση των τρένων υψηλής ταχύτητας ETR – 470,
  • €15 εκατ. έχουν ήδη καταβληθεί και πιστωθεί σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας από τον μοναδικό μέτοχο, Trenitalia S.p.A., για τη στήριξη των λειτουργικών δραστηριοτήτων της εταιρείας.

Η αύξηση κεφαλαίου αποτελεί μέρος μόνο ενός ευρύτερου πλάνου χρηματοδότησης, το οποίο στοχεύει:

  • Στην τόνωση της χρηματοοικονομικής σταθερότητας, παρέχοντας ευελιξία για την υλοποίηση στρατηγικών επενδύσεων, που θα συμβάλουν στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου της Ελλάδας.

Η Hellenic Train επιβεβαιώνει την προσήλωσή της στις κανονιστικές απαιτήσεις του κράτους, διασφαλίζοντας την οικονομική της βιωσιμότητα και την αποτελεσματική διαχείριση των πόρων της για τη στήριξη των μελλοντικών της σχεδίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, κ. Roberto Rinaudo, δήλωσε σχετικά: «Η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου επιβεβαιώνει την αφοσίωση της Trenitalia στην ανάπτυξη της Hellenic Train. Αυτή η σημαντική επένδυση ενισχύει τις οικονομικές μας δυνατότητες και μας επιτρέπει να προχωρήσουμε δυναμικά στην υλοποίηση του επενδυτικού μας σχεδίου. Το όραμά μας είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου και ασφαλούς σιδηροδρόμου, αντάξιου των προσδοκιών των επιβατών και των μετόχων μας».

Διαβάστε επίσης

Σιδηρόδρομος: Πώς μετά από 24 δισ. το τρένο πάει πιο αργά από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη

Οι ασφαλέστερες πόλεις στον κόσμο για το 2025: Η 1η ευρωπαϊκή

ΕΛΕΤΑΕΝ: Η “μάχη” για τον ηλεκτρικό χώρο και η στροφή στα αιολικά

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!