THEPOWERGAME
Η Καλλιμάνης ενισχύει την παρουσία της στο εσωτερικό, εστιάζοντας παράλληλα στην εξωστρέφεια. Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η Καλλιμάνης -πιστή στη δέσμευσή της για ανάπτυξη και επένδυση στην αγορά της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού- ενισχύει την παρουσία της με την εισαγωγή της νέας σειράς προϊόντων στην κατηγορία του τόνου, επεκτείνοντας παράλληλα και το δίκτυο των συνεργατών της.
Η εταιρεία προχώρησε σε δύο ακόμα νέες συνεργασίες, που αφορούν τρεις βασικούς κωδικούς στα προϊόντα τόνου: τόνο σε νερό, τόνο σε ελαιόλαδο και τόνο καπνιστό σε φυτικό λάδι. Τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα σε 144 καταστήματα της αλυσίδας σουπερ μάρκετ «Γαλαξίας», σε όλη την Ελλάδα, καθώς και σε πάνω από 150 καταστήματα της αλυσίδας σουπερμάρκετ «My Market».
Τα προϊόντα Καλλιμάνης σε Καναδά και Ντουμπάι
Επιπλέον, η Καλλιμάνης συνεχίζει να ενισχύει το αποτύπωμά της στις εξαγωγικές αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε νέες συνεργασίες, εξασφαλίζοντας την είσοδό της στην αγορά του Καναδά μέσω της εταιρείας Miron και στην αγορά του Ντουμπάι μέσω της εταιρείας Fresh Express.
«Ο τόνος Καλλιμάνης κατακτά επάξια μία σημαντική θέση στην αγορά, και αυτό γιατί ξεχωρίζει για την υψηλή διατροφική του αξία, την εξαιρετική του γεύση και την premium ποιότητά του έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και Ω3 λιπαρά» αναφέρει επίσης η ανακοίνωση. Και καταλήγει: «Η σύναψη των νέων συνεργασιών αποτελεί μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της Καλλιμάνης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά».
Διαβάστε επίσης
Ρεύμα: Όλες οι τιμές στα πράσινα τιμολόγια Δεκεμβρίου
Fourlis: Δεν διέρρευσαν προσωπικά δεδομένα πελατών
Τσάφος: Γιατί τα αιολικά της Ελλάδας είναι πολύτιμα για την Ευρώπη