THEPOWERGAME
H Delta Airlines δήλωσε την Τετάρτη ότι αναμένει αύξηση των πωλήσεων και των κερδών το 2025, επικαλούμενη μια «ανθεκτική οικονομία» για την ισχυρή ταξιδιωτική ζήτηση και τις δαπάνες με πιστωτικές κάρτες, ειδικά για προσφορές υψηλότερης κατηγορίας.
Η Delta προέβλεψε αύξηση των εσόδων σε μεσαία μονοψήφια ποσοστιαία μονάδα το επόμενο έτος σε σύγκριση με το 2024, σύμφωνα με την αύξηση περίπου 6% που ανέμεναν οι αναλυτές.
Σε μια παρουσίαση για την ημέρα των επενδυτών, ο αερομεταφορέας δήλωσε ότι θα επεκτείνει τις πτήσεις κατά 3% έως 4% το επόμενο έτος από το 2024. Η Delta επανέλαβε επίσης τις προοπτικές της για το τέταρτο τρίμηνο. Μακροπρόθεσμα, δήλωσε ότι αναμένει να αυξήσει τα προσαρμοσμένα κέρδη κατά 10% ετησίως τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια.
Η Delta είναι η πιο κερδοφόρα αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ και οι ηγέτες της προβάλλουν την ισχυρή συνεργασία της με την American Express και την υψηλή ζήτηση για ακριβότερες θέσεις προς το μπροστινό μέρος των αεροσκαφών ως μέρος της επιτυχίας της. United Airlines, ωστόσο, έχει σημειώσει πρόοδο στην αύξηση των κερδών της και στην προσέλκυση ταξιδιωτών υψηλού επιπέδου. Οι μετοχές της Delta έχουν αυξηθεί κατά 60% μέχρι στιγμής φέτος μέχρι το κλείσιμο της Τρίτης, ενώ της United έχουν αυξηθεί κατά 128%. Και οι δύο ξεπερνούν την ευρύτερη αγορά και τους άλλους αερομεταφορείς.
Το 57% των εσόδων της Delta προέρχονται από τις premium θέσεις
Η Delta δήλωσε ότι μόλις το 43% των εσόδων της φέτος προέρχεται από τα εισιτήρια της κύριας καμπίνας, ενώ το 57% προέρχεται από τις premium θέσεις και το προσοδοφόρο πρόγραμμα επιβράβευσης. Αυτό είναι αυξημένο από το 60% των εσόδων από την κύρια καμπίνα το 2010.
Ο αερομεταφορέας έχει περάσει χρόνια προσπαθώντας να πείσει τους πελάτες να πληρώσουν για την πρώτη θέση, θέσεις που σε μεγάλο βαθμό χάριζε τα προηγούμενα χρόνια.
Ο πρόεδρος της Delta, Glen Hauenstein, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι πριν από περίπου 15 χρόνια, περίπου το 12% των θέσεων της πρώτης θέσης της Delta πληρώνονταν και οι υπόλοιπες ήταν αναβαθμίσεις για τους συχνούς επιβάτες. Τώρα, περισσότερο από το 70% αυτών των θέσεων αγοράζονται, συμπεριλαμβανομένων των εξαγορών μετά την κράτηση. Είπε ότι η αλλαγή στην αρχή ήταν «τραυματική» για ορισμένους ταξιδιώτες.
Ο Hauenstein δήλωσε ότι η Delta αναζητά νέους τρόπους για να τμηματοποιήσει τις καμπίνες της, αφού ο αερομεταφορέας – και οι ανταγωνιστές του – πέρασαν χρόνια διαχωρίζοντας την τουριστική θέση σε επιλογές όπως premium economy, θέσεις με επιπλέον χώρο για τα πόδια και basic economy. Αν και δεν έδωσε λεπτομέρειες, εξετάζει επίσης περισσότερες επιλογές για τους ταξιδιώτες που κάθονται και στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου, δήλωσε ο Hauenstein.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής της, τα στελέχη της αεροπορικής εταιρείας θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν ερωτήσεις σχετικά με τη μελλοντική ζήτηση, τον έλεγχο του κόστους και τα μέτρα που έχει λάβει η αεροπορική εταιρεία για να αποφύγει άλλη μια επανάληψη των μαζικών επιπτώσεων από το CrowdStrike τον περασμένο Ιούλιο.
Διαβάστε επίσης
Η Aegeon Hotels επενδύει 6 εκατ. και ανοίγει το “κεφάλαιο” ΝΕΟΝ στη Θεσσαλονίκη
Ο Elon Musk απειλεί να βαθύνει το χάσμα μεταξύ Ευρώπης και Αμερικής
Ρεύμα: Πτώση της χονδρικής με άνοδο των ΑΠΕ