THEPOWERGAME
Αύξηση 18,2%, στα 564,3 εκατ. δολ., σημείωσαν οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ στο εννεάμηνο, με ρεκόρ κερδοφορίας, στα 91,4 εκατ. δολ., από 80,8 εκατ. δολ. πέρυσι, αντικατοπτρίζοντας την ισχυρή αύξηση πωλήσεων σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ και Ιταλία και δευτερευόντως στην Ελλάδα, όπου καταγράφεται αντιστροφή των πτωτικών τάσεων από το γ’ τρίμηνο, τάση που ευνοήθηκε από την αύξηση τιμών σε όλες τις αγορές.
Ο όμιλος πρόσθεσε 87 εκατ. δολ. στα έσοδά του στο εξεταζόμενο διάστημα, ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων σε όγκο κατά 18,3% και της θετικής επίδρασης κατά 0,5% της εξασθένησης του δολαρίου έναντι του ευρώ και της βρετανικής λίρας, που αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη μείωση του μέσου όρου καθαρής τιμής πώλησης σε όλες τις αγορές κατά 0,6%.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και την Ιταλία κατά 46%, 20,5% και 9,6% αντίστοιχα, αλλά μειώθηκαν στην Ελλάδα κατά 0,8%. Με όρους όγκου, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο αυξήθηκαν κατά 18,3%, ευνοούμενες από την αύξηση του όγκου πωλήσεων σε όλες τις αγορές, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιταλία και Ελλάδα, κατά 44,1%, 20,2%, 12,2% και 0,3% αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ σε αξία εκτός Ελλάδας αντιπροσώπευαν στο εννεάμηνο το 89,8% των συνολικών πωλήσεων, αυξημένες σε σύγκριση με το 87,9% στο αντίστοιχο διάστημα του 2023.
Το μεικτό κέρδος για το εννεάμηνο ανήλθε σε 265,5 εκατ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 41,5 εκατ. δολ. ή 18,5%, και ως ποσοστό των πωλήσεων ανήλθε σε 47,1%, έναντι 46,9% πέρυσι.
Τα λειτουργικά κέρδη στο εννεάμηνο ανήλθαν σε 118,3 εκατ. δολ., με αύξηση 4,9% και ως ποσοστό των πωλήσεων 21,0% από 23,6% πέρυσι, και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 91,4 εκατ. δολ., από 80,8 εκατ. δολ. αντίστοιχα.
Οι επιδόσεις στο γ’ τρίμηνο: Ανέκαμψε η Ελλάδα
Στο γ’ τρίμηνο της χρήσης οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ εμφάνισαν αύξηση 23,1% στα 206,4 εκατ. δολ., ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων σε όγκο κατά 22% και της θετικής επίδρασης λόγω της εξασθένησης του δολαρίου έναντι του ευρώ και της βρετανικής λίρας. Ρόλο έπαιξε και η αύξηση της μέσης καθαρής τιμής πώλησης, που ευνόησε την ανάκαμψη της ελληνικής αγοράς.
Οι πωλήσεις σε αξία αυξήθηκαν σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ελλάδα και Ιταλία κατά 53,7%, 23,2%, 16,2% και 11,9% αντίστοιχα. Οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν επίσης σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιταλία και Ελλάδα κατά 51,4%, 26,5%, 9,3% και 1,5% αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι το μεικτό κέρδος για το γ’ τρίμηνο ανήλθε σε 96 εκατ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 19,7%, και ως ποσοστό των πωλήσεων ανήλθε σε 46,5%, έναντι 47,9% στο γ’ τρίμηνο του 2023, λόγω κυρίως της αύξησης των τιμών του γάλακτος που χρησιμοποιείται στις εγκαταστάσεις της Ελλάδας και των ΗΠΑ κατά 19,6% και 11,8% αντίστοιχα.
Τα καθαρά κέρδη στο γ’ τρίμηνο ανήλθαν σε 34,2 εκατ. δολ., από 31,9 εκατ. δολ. αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης
Ο παγκόσμιος πόλεμος για τα εργοστάσια που φεύγουν από την Κίνα
Black Friday 2024: Αυτοκίνητα σε προσφορά και στην Ελλάδα
Εμπόδιο για τις ενεργειακές κοινότητες η απουσία ηλεκτρικού χώρου