Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Aegean: Στα 1,38 δισ. ο τζίρος εννεαμήνου με αύξηση 4%

Τα 1,38 δισ. ευρώ έφτασε ο κύκλος Εργασιών εννεαμήνου της Aegean Airlines, ενώ το ίδιο διάστημα οι επιβάτες άγγιξαν τα 12,6 εκατ. και τα κέρδη μετά από φόρους τα 132 εκατ. ευρώ.

Ο ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών για το εννεάμηνο του 2024 ανήλθε σε 1,38 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Ο Όμιλος προσέφερε 15,3 εκατ. διαθέσιμες θέσεις και μετέφερε 12,6 εκατ. επιβάτες, 5% περισσότερους σε σχέση με την περσινή περίοδο, εκ των οποίων 7,4 εκατ. επιβάτες από/προς προορισμούς του εξωτερικού. Τα Κέρδη ΕΒΙΤDA διαμορφώθηκαν σε 330 εκατ. ευρώ, τα Κέρδη προ Φόρων ανήλθαν στα 170,4 εκατ. ευρώ ενώ τα Κέρδη μετά από Φόρους του εννεαμήνου ανήλθαν στα 132,0 εκατ. ευρώ, 23% χαμηλότερα εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Τα αποτελέσματα του εννεαμήνου συνιστούν την υψηλότερη ιστορικά επίδοση σε επίπεδα επιβατικής κίνησης και Κύκλου Εργασιών για την εταιρεία αλλά και τη δεύτερη ιστορικά υψηλότερη επίδοση σε κερδοφορία παρά τους σημαντικούς περιορισμούς που παρουσιάστηκαν. Ειδικότερα, η ανάγκη πρόωρων ελέγχων στους κινητήρες GTF της Pratt & Whitney που καθήλωσε έως και 10 νέα αεροσκάφη (ήτοι το 17% των Jets), περιόρισε τη δυνατότητα ανάπτυξης αλλά και την ωφέλεια κόστους (καύσιμα/συντήρηση/αριθμός θέσεων ανά πτήση) από τη χρήση τους. Επιπλέον, η αναστολή από το τέλος Ιουλίου λόγω της γεωπολιτικής κρίσης της σύνδεσης με Τελ Αβίβ και Βηρυτό (έως 11 πτήσεις καθημερινά από Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδο και Λάρνακα) προκάλεσε απώλεια 3,5-4,0% της κίνησης εξωτερικού κατά το Γ’ τρίμηνο.

Με τους ανωτέρω περιορισμούς, το Γ’ τρίμηνο η ΑΕGEAN προσέφερε 6,3 εκατ. διαθέσιμες θέσεις, 2% περισσότερες από το Γ’ τρίμηνο του 2023 ενώ μετέφερε 5,3 εκατ. επιβάτες. Η επιβατική κίνηση στο δίκτυο εσωτερικού κατέγραψε αύξηση 6%, ενώ η επιβατική κίνηση του δικτύου εξωτερικού σημείωσε κάμψη 3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023 απόρροια της έκτακτης αναστολής των πτήσεων σε Ισραήλ και Λίβανο. Ο συντελεστής πληρότητας διαμορφώθηκε στο 83,9%. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το Γ’ Τρίμηνο ανήλθε σε €630,8 εκατ. Το ΕΒΙΤDA διαμορφώθηκε στα €182,3 εκατ. με το τελικό αποτέλεσμα να διαμορφώνεται σε Κέρδη προ Φόρων €138,8 εκατ. και σε Κέρδη μετά από Φόρους €108,3 εκατ. από €133,6 εκατ. το Γ’ Τρίμηνο του 2023, μειωμένα κατά 19%.

Τα ταμειακά διαθέσιμα, ισοδύναμα και λοιπές χρηματοοικονομικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν σε €762,8 εκατ. στις 30.09.2024.

Ο Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά: «Η AEGEAN επέδειξε και για το 2024 προσαρμοστικότητα και ισχυρές επιδόσεις εν μέσω σημαντικών εξωγενών περιορισμών και αυξανόμενης προσφοράς θέσεων τρίτων εταιρειών προς τη χώρα. Ο επανασχεδιασμός του δικτύου μας αλλά και η αποτελεσματική ανταπόκριση της οργάνωσης μας έφεραν για άλλη μια φορά ικανοποιητικά αποτελέσματα συγκρίσιμα με τις ισχυρότερες εταιρείες του κλάδου.

Παράλληλα επενδύσαμε στη δυνατότητά μας για υψηλότερη προστιθέμενη αξία, ανταγωνιστικότητα και εξωστρέφεια με την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Εκπαίδευσης και Συντήρησης στον ΔΑΑ, αλλά και το πρώτο επιχειρηματικό μας βήμα εκτός Ελλάδας με τη μειοψηφική μας επένδυση και αρχή συνεργασίας με την Volotea.

Στο τελευταίο τρίμηνο του έτους συνεχίζουμε τις παραλαβές επιπλέον νέων αεροσκαφών και στηρίζουμε τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου προσβλέποντας ήδη από τον Οκτώβριο/Νοέμβριο του 2024 και πάλι σε θετική αναπτυξιακή δυναμική επιβατών και κύκλου εργασιών. Για το Δ’ τρίμηνο η AEGEAN θα προσφέρει 4,5 εκατ. θέσεις, 7% περισσότερες από πέρυσι αυξάνοντας συχνότητες και θέσεις σε δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού από/προς Λονδίνο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Βενετία, Βερολίνο, Ντουμπάι, Νάπολη, Τίρανα, Βελιγράδι και Σόφια αλλά και σε νέα δρομολόγια όπως Αθήνα -Αμπού Ντάμπι και Θεσσαλονίκη-Άμστερνταμ».

Διαβάστε επίσης

Επίδομα θέρμανσης 2024: 23 ερωταπαντήσεις από την ΑΑΔΕ

Κατάρ: Ένα διαμάντι οδήγησε στα δικαστήρια τη βασιλική οικογένεια

Ρεύμα: Σταθερά πάνω από τα 200 ευρώ ανά MWh η χονδρική τιμή

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!