Γ.Δ.
1423.58 -0,51%
ACAG
-0,19%
5.29
BOCHGR
+0,22%
4.53
CENER
-0,12%
8.67
CNLCAP
-1,39%
7.1
DIMAND
-0,55%
9.1
NOVAL
-0,61%
2.435
OPTIMA
+0,31%
12.88
TITC
+0,75%
33.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.45
ΑΒΕ
-1,53%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.37
ΑΚΡΙΤ
+4,48%
0.7
ΑΛΜΥ
-0,30%
3.37
ΑΛΦΑ
+0,06%
1.6205
ΑΝΔΡΟ
-0,61%
6.48
ΑΡΑΙΓ
-0,20%
9.88
ΑΣΚΟ
+0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.02
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-29,94%
4.4
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.09
ΒΙΟ
-0,19%
5.36
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.66
ΒΙΟΣΚ
-2,36%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,54%
1.28
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.4
ΔΑΑ
0,00%
7.95
ΔΑΙΟΣ
-4,92%
3.48
ΔΕΗ
+0,49%
12.26
ΔΟΜΙΚ
+2,20%
2.79
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,67%
0.298
ΕΒΡΟΦ
+1,08%
1.405
ΕΕΕ
-0,88%
33.76
ΕΚΤΕΡ
+0,43%
1.408
ΕΛΒΕ
+0,83%
4.84
ΕΛΙΝ
0,00%
2.05
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,57%
1.754
ΕΛΠΕ
-0,36%
6.87
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.84
ΕΛΧΑ
+0,67%
1.792
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,90%
1.125
ΕΤΕ
-1,50%
7.476
ΕΥΑΠΣ
+0,62%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-1,67%
2
ΕΧΑΕ
+0,68%
4.42
ΙΑΤΡ
-0,67%
1.49
ΙΚΤΙΝ
-2,97%
0.3265
ΙΛΥΔΑ
-0,59%
1.695
ΙΝΚΑΤ
-1,12%
4.845
ΙΝΛΙΦ
-2,05%
4.3
ΙΝΛΟΤ
-0,53%
0.93
ΙΝΤΕΚ
-1,69%
5.83
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.06
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.75
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
-1,21%
1.225
ΚΕΠΕΝ
+4,12%
2.02
ΚΛΜ
+2,08%
1.475
ΚΟΡΔΕ
+1,91%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,58%
1.04
ΚΟΥΕΣ
-0,87%
5.68
ΚΡΙ
+1,40%
14.45
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-0,64%
0.93
ΛΑΒΙ
0,00%
0.772
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.21
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.248
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
+0,36%
2.77
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.15
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,92%
3.245
ΜΙΝ
0,00%
0.545
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,15%
19.81
ΜΟΝΤΑ
-0,55%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,58%
2.57
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,44%
24.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,36%
32.88
ΝΑΚΑΣ
-1,28%
3.08
ΝΑΥΠ
+1,46%
0.834
ΞΥΛΚ
-1,52%
0.259
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,95%
20.8
ΟΛΠ
+0,17%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-1,27%
2.33
ΟΠΑΠ
-0,20%
15.07
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
-0,20%
15.12
ΟΤΟΕΛ
-0,92%
10.8
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-0,42%
2.39
ΠΕΙΡ
-0,82%
3.881
ΠΕΡΦ
+0,53%
5.73
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,66%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
+0,62%
1.62
ΣΑΡ
+1,29%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,49%
0.331
ΣΙΔΜΑ
+3,77%
1.65
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.86
ΣΠΙ
-0,37%
0.538
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.76
ΤΖΚΑ
+1,74%
1.465
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.242
ΦΡΛΚ
-0,78%
3.8
ΧΑΙΔΕ
-2,52%
0.58

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αποκαλυπτήρια για το λογότυπο

Minimal αισθητική, με αναφορές στο ιστορικό παρελθόν της Θεσσαλονίκης, έχει το λογότυπο του Μετρό, που φιλοδοξεί να αποτελέσει ταυτότητα της πόλης. Το logo του Μετρό δανείζεται το πεζό βυζαντινό «μ», το οποίο με το δυναμικό σχήμα του συμβολίζει τη μελλοντική επέκταση του μέσου, που έρχεται να αλλάξει την καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης.

Το λογότυπο και η συνολική οπτική ταυτότητα του Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσιάσθηκαν σήμερα το πρωί στα γραφεία της Ελληνικό Μετρό ΑΕ από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Ταχιάο, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, Νίκο Κουρέτα, και την προϊσταμένη του Αρχιτεκτονικού Τμήματος της Μετρό, Χρυσούλα Κουστένη.

Η παρουσία του λογότυπου ήταν μία ακόμη ευκαιρία για να τονιστεί το πόσο ασφαλές θα είναι το αυτόματο Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο θα κυκλοφορεί χωρίς οδηγό. Μάλιστα, ο CEO της εταιρείας λειτουργού, της ΤΗΕΜΑ ΑΕ, Carlo Bianco, τόνισε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης, ως πλήρως αυτοματοποιημένο, είναι free of human errors, ενώ η πιθανότητα αστοχίας του συστήματος είναι 1 σε 100.000 χρόνια.

Το Μετρό διαθέτει το σύστημα CBTC, με το οποίο ελέγχονται οι αποστάσεις μεταξύ των συρμών, που ακινητοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση σφάλματος. Να σημειωθεί ότι σήμερα θα πραγματοποιηθεί άσκηση πυρασφάλειας στον σταθμό Παπάφη, ενώ συνεχίζονται οι δοκιμές όλων των λειτουργικών συστημάτων, με τον ανεξάρτητο ελεγκτή TUV να παρακολουθεί τα trials, προκειμένου να εκδώσει το πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας πριν αρχίσει η εμπορική λειτουργία του Μετρό, που είναι προγραμματισμένη για τις 30 Νοεμβρίου.

Μετρo Θεσσαλονiκης λογότυπο@powergame
Μετρό Θεσσαλονίκης λογότυπο@powergame

Σταϊκούρας: «Σε 17 μέρες παραδίδεται το Μετρό»

Όπως είπε ο κ. Σταϊκούρας, σε 17 ημέρες θα παραδοθεί στους πολίτες της Θεσσαλονίκης το έργο του Μετρό, που έρχεται να αλλάξει την καθημερινότητα της πόλης. Με τη λειτουργία του Μετρό θα ενισχυθεί και θα αναβαθμιστεί ποιοτικά το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη.

Ο σχεδιασμός του λογοτύπου ξεκίνησε πριν από μήνες (σ.σ έγινε από την εταιρεία MMS IKE) και ζητούμενο ήταν η δημιουργία μιας οπτικής ταυτότητας που θα συμβολίζει το πάντρεμα ενός σύγχρονου έργου με την ταυτότητα της πόλης, καθώς η Θεσσαλονίκη αποκτά μία από τις πιο σύγχρονες μεταφορικές υποδομές στην Ευρώπη.

Το πεζό βυζαντινό γράμμα «μ» αποτέλεσε μία προφανή επιλογή, καθώς παραπέμπει στο βυζαντινό παρελθόν της Θεσσαλονίκης, ενώ απλοποιημένο, όπως χρησιμοποιείται, εκπέμπει καθαρότητα, αναγνωρισιμότητα και σταθερότητα, στοιχεία που απαιτούνται σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών. Όπως είπε ο υπουργός: «Η ιστορική έμπνευση μαζί με τη σύγχρονη τεχνική αποδίδουν την κίνηση της προόδου».

Ταχιάος: «Μετρό με ιδιαίτερη ταυτότητα»

Ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, υποστήριξε ότι το Μετρό έρχεται να αλλάξει την ίδια την πόλη, οπότε θα αποδειχθεί πολύ σημαντικό για την ταυτότητα της πόλης. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης φέρει έως έναν βαθμό τα χαρακτηριστικά του Μετρό της Αθήνας, αλλά είναι πολύ πιο σύγχρονο και έχει μία δική του, ιδιαίτερη ταυτότητα. «Το μετρό της Θεσσαλονίκης συνδυάζει παρελθόν και μέλλον. Το λογότυπο έχει τη δυναμική του μέλλοντος, αν και παραπέμπει στο παρελθόν. Το μετρό μπαίνει πλέον στη ζωή μας και η 30ή Νοεμβρίου θα είναι μία πολύ μεγάλη μέρα για τη Θεσσαλονίκη», τόνισε ο κ. Ταχιάος.

Μαύρο logo σε φόντο λευκό

Την οπτική ταυτότητα του του Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσίασε η κ. Χρυσούλα Κουστένη, προϊσταμένη Τμήματος Αρχιτεκτονικού της Ελληνικό Μετρό ΑΕ.

Για να σχεδιαστεί το λογότυπο, προηγήθηκε έρευνα σε αστικούς σιδηρόδρομους του εξωτερικού, στη Νέα Υόρκη, στο Λονδίνο, ενώ αντλήθηκαν πολλές απόψεις και στοιχεία από την αρχιτεκτονική φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης. Αυτή η ταυτότητα περιλαμβάνει το λογότυπο με το βυζαντινό «μ», γράμματα, αλλά και πικτογράμματα (σύμβολα). Σε κάθε σταθμό του Μετρό (είναι 13) θα υπάρχουν 35 πινακίδες, με το λογότυπο, πικτογράμματα ή και γράμματα.

Μετρo Θεσσαλονiκης λογότυπο@powergame
Μετρo Θεσσαλονiκης λογότυπο@powergame

Το  «μ» τοποθετήθηκε σε κύκλο, που δίνει την αίσθηση της σήραγγας του Μετρό, τον οποίο κύκλο και διακόπτει, συμβολίζοντας τη διάχυση του Μετρό στην πόλη, με επόμενα έργα επέκτασης.

Μετρο Θεσσαλονικης λογότυπο@powergame
Μετρό Θεσσαλονίκης λογότυπο@powergame

Για το λογότυπο επιλέχθηκε το χρώμα blue black, ένα χρώμα ορατό, που δίνει την αίσθηση της σταθερότητας και της ασφάλειας. Στις πινακίδες των σταθμών κυριαρχεί το μπλε χρώμα, ενώ στα σύμβολα για τα Άτομα με Αναπηρία το κίτρινο, ενώ έχει επιλεγεί και μία γκάμα χρωμάτων για τις ανάγκες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

Διαβάστε επίσης

Πίνδος: Βγαίνει στις αγορές με “έτοιμα ψημένα” προϊόντα κοτόπουλου

Η προδιαγεγραμμένη αποτυχία του νόμου για τα στελέχη των ΔΕΚΟ, ο πανευρωπαϊκός ΦΠΑ στα μεμονωμένα Airbnb, η “στέγη” του “Δαίδαλου” και το ελληνικό roadshow για τα small caps

COP29: Η Ελλάδα, η “σκιά” Τραμπ και οι χαμηλές προσδοκίες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!