Γ.Δ.
1391.8 +0,52%
ACAG
-0,92%
5.4
BOCHGR
-0,68%
4.4
CENER
-1,90%
8.26
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.36
NOVAL
-0,66%
2.27
OPTIMA
+1,43%
12.78
TITC
+1,83%
36.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.37
ΑΒΕ
+0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-0,68%
3.67
ΑΛΦΑ
+0,06%
1.556
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,64%
9.37
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-1,69%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-11,80%
0.658
ΑΤΤΙΚΑ
+2,43%
2.11
ΒΙΟ
+2,80%
5.14
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.36
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,63%
17.44
ΔΑΑ
+1,15%
7.888
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,04%
11.68
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.415
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+1,15%
1.408
ΕΛΒΕ
-1,70%
4.62
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,14%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,73%
1.632
ΕΛΠΕ
+1,80%
6.77
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.03
ΕΛΤΟΝ
-1,43%
1.794
ΕΛΧΑ
+6,80%
1.758
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,34%
7.04
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,15%
2.019
ΕΧΑΕ
+1,32%
4.225
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-2,26%
0.303
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,47%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,60%
0.888
ΙΝΤΕΚ
+2,75%
5.6
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+3,96%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+4,91%
1.495
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.407
ΚΟΥΑΛ
-1,34%
1.03
ΚΟΥΕΣ
-1,61%
5.51
ΚΡΙ
+1,45%
14
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
-0,41%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,83%
3.65
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+3,56%
3.055
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,36%
19.18
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+1,02%
2.475
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+0,58%
24.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,13%
31.24
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-6,28%
0.806
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+1,45%
21
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,66%
15.28
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.786
ΟΤΕ
0,00%
14.92
ΟΤΟΕΛ
-0,39%
10.2
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
-0,28%
3.62
ΠΕΡΦ
+5,13%
5.33
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,38%
3.985
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
-0,30%
4.985
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
+2,46%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-0,39%
0.512
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,83%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,42%
3.56
ΧΑΙΔΕ
-0,89%
0.56

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αποκαλυπτήρια για το λογότυπο

Minimal αισθητική, με αναφορές στο ιστορικό παρελθόν της Θεσσαλονίκης, έχει το λογότυπο του Μετρό, που φιλοδοξεί να αποτελέσει ταυτότητα της πόλης. Το logo του Μετρό δανείζεται το πεζό βυζαντινό «μ», το οποίο με το δυναμικό σχήμα του συμβολίζει τη μελλοντική επέκταση του μέσου, που έρχεται να αλλάξει την καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης.

Το λογότυπο και η συνολική οπτική ταυτότητα του Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσιάσθηκαν σήμερα το πρωί στα γραφεία της Ελληνικό Μετρό ΑΕ από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, τον υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Ταχιάο, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, Νίκο Κουρέτα, και την προϊσταμένη του Αρχιτεκτονικού Τμήματος της Μετρό, Χρυσούλα Κουστένη.

Η παρουσία του λογότυπου ήταν μία ακόμη ευκαιρία για να τονιστεί το πόσο ασφαλές θα είναι το αυτόματο Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο θα κυκλοφορεί χωρίς οδηγό. Μάλιστα, ο CEO της εταιρείας λειτουργού, της ΤΗΕΜΑ ΑΕ, Carlo Bianco, τόνισε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης, ως πλήρως αυτοματοποιημένο, είναι free of human errors, ενώ η πιθανότητα αστοχίας του συστήματος είναι 1 σε 100.000 χρόνια.

Το Μετρό διαθέτει το σύστημα CBTC, με το οποίο ελέγχονται οι αποστάσεις μεταξύ των συρμών, που ακινητοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση σφάλματος. Να σημειωθεί ότι σήμερα θα πραγματοποιηθεί άσκηση πυρασφάλειας στον σταθμό Παπάφη, ενώ συνεχίζονται οι δοκιμές όλων των λειτουργικών συστημάτων, με τον ανεξάρτητο ελεγκτή TUV να παρακολουθεί τα trials, προκειμένου να εκδώσει το πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας πριν αρχίσει η εμπορική λειτουργία του Μετρό, που είναι προγραμματισμένη για τις 30 Νοεμβρίου.

Μετρo Θεσσαλονiκης λογότυπο@powergame
Μετρό Θεσσαλονίκης λογότυπο@powergame

Σταϊκούρας: «Σε 17 μέρες παραδίδεται το Μετρό»

Όπως είπε ο κ. Σταϊκούρας, σε 17 ημέρες θα παραδοθεί στους πολίτες της Θεσσαλονίκης το έργο του Μετρό, που έρχεται να αλλάξει την καθημερινότητα της πόλης. Με τη λειτουργία του Μετρό θα ενισχυθεί και θα αναβαθμιστεί ποιοτικά το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη.

Ο σχεδιασμός του λογοτύπου ξεκίνησε πριν από μήνες (σ.σ έγινε από την εταιρεία MMS IKE) και ζητούμενο ήταν η δημιουργία μιας οπτικής ταυτότητας που θα συμβολίζει το πάντρεμα ενός σύγχρονου έργου με την ταυτότητα της πόλης, καθώς η Θεσσαλονίκη αποκτά μία από τις πιο σύγχρονες μεταφορικές υποδομές στην Ευρώπη.

Το πεζό βυζαντινό γράμμα «μ» αποτέλεσε μία προφανή επιλογή, καθώς παραπέμπει στο βυζαντινό παρελθόν της Θεσσαλονίκης, ενώ απλοποιημένο, όπως χρησιμοποιείται, εκπέμπει καθαρότητα, αναγνωρισιμότητα και σταθερότητα, στοιχεία που απαιτούνται σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών. Όπως είπε ο υπουργός: «Η ιστορική έμπνευση μαζί με τη σύγχρονη τεχνική αποδίδουν την κίνηση της προόδου».

Ταχιάος: «Μετρό με ιδιαίτερη ταυτότητα»

Ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, υποστήριξε ότι το Μετρό έρχεται να αλλάξει την ίδια την πόλη, οπότε θα αποδειχθεί πολύ σημαντικό για την ταυτότητα της πόλης. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης φέρει έως έναν βαθμό τα χαρακτηριστικά του Μετρό της Αθήνας, αλλά είναι πολύ πιο σύγχρονο και έχει μία δική του, ιδιαίτερη ταυτότητα. «Το μετρό της Θεσσαλονίκης συνδυάζει παρελθόν και μέλλον. Το λογότυπο έχει τη δυναμική του μέλλοντος, αν και παραπέμπει στο παρελθόν. Το μετρό μπαίνει πλέον στη ζωή μας και η 30ή Νοεμβρίου θα είναι μία πολύ μεγάλη μέρα για τη Θεσσαλονίκη», τόνισε ο κ. Ταχιάος.

Μαύρο logo σε φόντο λευκό

Την οπτική ταυτότητα του του Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσίασε η κ. Χρυσούλα Κουστένη, προϊσταμένη Τμήματος Αρχιτεκτονικού της Ελληνικό Μετρό ΑΕ.

Για να σχεδιαστεί το λογότυπο, προηγήθηκε έρευνα σε αστικούς σιδηρόδρομους του εξωτερικού, στη Νέα Υόρκη, στο Λονδίνο, ενώ αντλήθηκαν πολλές απόψεις και στοιχεία από την αρχιτεκτονική φυσιογνωμία της Θεσσαλονίκης. Αυτή η ταυτότητα περιλαμβάνει το λογότυπο με το βυζαντινό «μ», γράμματα, αλλά και πικτογράμματα (σύμβολα). Σε κάθε σταθμό του Μετρό (είναι 13) θα υπάρχουν 35 πινακίδες, με το λογότυπο, πικτογράμματα ή και γράμματα.

Μετρo Θεσσαλονiκης λογότυπο@powergame
Μετρo Θεσσαλονiκης λογότυπο@powergame

Το  «μ» τοποθετήθηκε σε κύκλο, που δίνει την αίσθηση της σήραγγας του Μετρό, τον οποίο κύκλο και διακόπτει, συμβολίζοντας τη διάχυση του Μετρό στην πόλη, με επόμενα έργα επέκτασης.

Μετρο Θεσσαλονικης λογότυπο@powergame
Μετρό Θεσσαλονίκης λογότυπο@powergame

Για το λογότυπο επιλέχθηκε το χρώμα blue black, ένα χρώμα ορατό, που δίνει την αίσθηση της σταθερότητας και της ασφάλειας. Στις πινακίδες των σταθμών κυριαρχεί το μπλε χρώμα, ενώ στα σύμβολα για τα Άτομα με Αναπηρία το κίτρινο, ενώ έχει επιλεγεί και μία γκάμα χρωμάτων για τις ανάγκες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

Διαβάστε επίσης

Πίνδος: Βγαίνει στις αγορές με “έτοιμα ψημένα” προϊόντα κοτόπουλου

Η προδιαγεγραμμένη αποτυχία του νόμου για τα στελέχη των ΔΕΚΟ, ο πανευρωπαϊκός ΦΠΑ στα μεμονωμένα Airbnb, η “στέγη” του “Δαίδαλου” και το ελληνικό roadshow για τα small caps

COP29: Η Ελλάδα, η “σκιά” Τραμπ και οι χαμηλές προσδοκίες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!