Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

ΓΣΕΒΕΕ-Mastercard: Δωρεάν μαθήματα για εργοδότες μικρών επιχειρήσεων

Μια συνεργασία ανάμεσα στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ), της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) και της Mastercard, προσφέρει δωρεάν μαθήματα, ώστε να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να χτίσουν μια σωστή διαδικτυακή παρουσία.

Συγκεκριμένα, την εγγραφή τους σε μία σειρά δωρεάν μαθημάτων που θα τους βοηθήσουν να ενισχύσουν τις ψηφιακές και επικοινωνιακές δεξιότητές τους και να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους μπορούν να πραγματοποιήσουν από σήμερα οι εργοδότες μικρών επιχειρήσεων και οι αυτοπασχολούμενοι επαγγελματίες κάθε κλάδου, από όλη την Ελλάδα.

Τα μαθήματα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) και της Mastercard, που ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους με στόχο να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να χτίσουν μια σωστή διαδικτυακή παρουσία, να ανταποκριθούν καλύτερα στις νέες απαιτήσεις των πελατών τους και να τονώσουν, τελικά, τις πωλήσεις τους.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, τα μαθήματα, που θα πραγματοποιούνται με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης και θα έχουν διάρκεια 12 ωρών το καθένα, θα είναι διαθέσιμα από τη Δευτέρα 7 Ιουνίου και για ένα έτος για όσους ενδιαφερόμενους έχουν κάνει την εγγραφή τους και θα καλύπτουν τις παρακάτω θεματικές:

  • Ψηφιακές συναλλαγές – Ηλεκτρονικές πληρωμές: Ένα μάθημα που θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου, να κατανοήσουν την έννοια του «ψηφιακού πελάτη» και να εξοικειωθούν περισσότερο με τα διαφορετικά είδη ηλεκτρονικών πληρωμών και τα χαρακτηριστικά τους
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Ένα μάθημα που θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να περάσουν από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ και να μάθουν πώς μπορούν να προσεγγίζουν υφιστάμενους και νέους πελάτες και να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα ψηφιακά εργαλεία
  • Βασικές αρχές επικοινωνίας στην εξυπηρέτηση πελατών: Ένα μάθημα που θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και να ανταποκριθούν αποτελεσματικότερα στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, ξεπερνώντας τα όποια εμπόδια.

Τι δήλωσαν οι επικεφαλής αυτής της πρωτοβουλίας

Αναφερόμενος στη σημασία της πρωτοβουλίας, ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γεώργιος Καββαθάς δήλωσε: «Η κρίση της πανδημίας συμπίπτει με σημαντικές ψηφιακές και τεχνολογικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και την οικονομία. Σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις κινδυνεύουν, αν δεν κινηθούν γρήγορα προς την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, να χάσουν το τρένο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΚ ΓΣΕΒΕΕ και της Mastercard απαντά ακριβώς σε αυτή την ανάγκη, παρέχοντας μία σειρά μαθημάτων που θα βοηθήσουν κάθε επιχείρηση να κάνει τα πρώτα βήματα της στην ψηφιακή εποχή. Θέλω να ευχαριστήσω τη Mastercard για αυτήν τη γόνιμη συνεργασία και ελπίζω και άλλες μεγάλες εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της».

Από την πλευρά της, η Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Άσπα Παλημέρη, δήλωσε σχετικά: «Με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να είναι αυτές που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία, ως Mastercard αποφασίσαμε πως αυτή ήταν η σωστή στιγμή να διευρύνουμε τα όσα μέχρι τώρα τους προσφέραμε, μέσω των προϊόντων και της τεχνολογίας μας. Εγκαινιάσαμε, λοιπόν, πριν από λίγους μήνες, την πρωτοβουλία Digital Doors, που έχει ως βασικό της στόχο να βοηθήσει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα, να βγουν δυνατότερες από την περιπέτεια της πανδημίας και να αναπτυχθούν μέσα από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων. Και επειδή, για να μπορεί κανείς να αξιοποιήσει σωστά τα ψηφιακά εργαλεία, πρέπει να έχει και τις κατάλληλες δεξιότητες και στη Mastercard πιστεύουμε στη δύναμη της συνέργειας, για το εκπαιδευτικό σκέλος της πρωτοβουλίας μας Digital Doors, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε στους πλέον ειδικούς, στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης της ΓΣΕΒΕΕ. Με αυτή την αφετηρία, δουλέψαμε με το ΚΕΚ της ΓΣΕΒΕΕ και έχουμε τη χαρά να παρουσιάσουμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απαντά στις ανάγκες των ΜμΕ, όπως αυτές διαμορφώνονται από τη νέα πραγματικότητα και ανοίγει τον δρόμο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!