Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΓΣΕΒΕΕ-Mastercard: Δωρεάν μαθήματα για εργοδότες μικρών επιχειρήσεων

Μια συνεργασία ανάμεσα στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ), της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) και της Mastercard, προσφέρει δωρεάν μαθήματα, ώστε να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να χτίσουν μια σωστή διαδικτυακή παρουσία.

Συγκεκριμένα, την εγγραφή τους σε μία σειρά δωρεάν μαθημάτων που θα τους βοηθήσουν να ενισχύσουν τις ψηφιακές και επικοινωνιακές δεξιότητές τους και να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους μπορούν να πραγματοποιήσουν από σήμερα οι εργοδότες μικρών επιχειρήσεων και οι αυτοπασχολούμενοι επαγγελματίες κάθε κλάδου, από όλη την Ελλάδα.

Τα μαθήματα είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) και της Mastercard, που ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους με στόχο να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να χτίσουν μια σωστή διαδικτυακή παρουσία, να ανταποκριθούν καλύτερα στις νέες απαιτήσεις των πελατών τους και να τονώσουν, τελικά, τις πωλήσεις τους.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, τα μαθήματα, που θα πραγματοποιούνται με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως ασύγχρονης εκπαίδευσης και θα έχουν διάρκεια 12 ωρών το καθένα, θα είναι διαθέσιμα από τη Δευτέρα 7 Ιουνίου και για ένα έτος για όσους ενδιαφερόμενους έχουν κάνει την εγγραφή τους και θα καλύπτουν τις παρακάτω θεματικές:

  • Ψηφιακές συναλλαγές – Ηλεκτρονικές πληρωμές: Ένα μάθημα που θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου, να κατανοήσουν την έννοια του «ψηφιακού πελάτη» και να εξοικειωθούν περισσότερο με τα διαφορετικά είδη ηλεκτρονικών πληρωμών και τα χαρακτηριστικά τους
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ με τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Ένα μάθημα που θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να περάσουν από το παραδοσιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ και να μάθουν πώς μπορούν να προσεγγίζουν υφιστάμενους και νέους πελάτες και να προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα ψηφιακά εργαλεία
  • Βασικές αρχές επικοινωνίας στην εξυπηρέτηση πελατών: Ένα μάθημα που θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και να ανταποκριθούν αποτελεσματικότερα στις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, ξεπερνώντας τα όποια εμπόδια.

Τι δήλωσαν οι επικεφαλής αυτής της πρωτοβουλίας

Αναφερόμενος στη σημασία της πρωτοβουλίας, ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γεώργιος Καββαθάς δήλωσε: «Η κρίση της πανδημίας συμπίπτει με σημαντικές ψηφιακές και τεχνολογικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και την οικονομία. Σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις κινδυνεύουν, αν δεν κινηθούν γρήγορα προς την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, να χάσουν το τρένο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΚ ΓΣΕΒΕΕ και της Mastercard απαντά ακριβώς σε αυτή την ανάγκη, παρέχοντας μία σειρά μαθημάτων που θα βοηθήσουν κάθε επιχείρηση να κάνει τα πρώτα βήματα της στην ψηφιακή εποχή. Θέλω να ευχαριστήσω τη Mastercard για αυτήν τη γόνιμη συνεργασία και ελπίζω και άλλες μεγάλες εταιρείες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της».

Από την πλευρά της, η Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Άσπα Παλημέρη, δήλωσε σχετικά: «Με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να είναι αυτές που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία, ως Mastercard αποφασίσαμε πως αυτή ήταν η σωστή στιγμή να διευρύνουμε τα όσα μέχρι τώρα τους προσφέραμε, μέσω των προϊόντων και της τεχνολογίας μας. Εγκαινιάσαμε, λοιπόν, πριν από λίγους μήνες, την πρωτοβουλία Digital Doors, που έχει ως βασικό της στόχο να βοηθήσει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα, να βγουν δυνατότερες από την περιπέτεια της πανδημίας και να αναπτυχθούν μέσα από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων. Και επειδή, για να μπορεί κανείς να αξιοποιήσει σωστά τα ψηφιακά εργαλεία, πρέπει να έχει και τις κατάλληλες δεξιότητες και στη Mastercard πιστεύουμε στη δύναμη της συνέργειας, για το εκπαιδευτικό σκέλος της πρωτοβουλίας μας Digital Doors, αποφασίσαμε να απευθυνθούμε στους πλέον ειδικούς, στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης της ΓΣΕΒΕΕ. Με αυτή την αφετηρία, δουλέψαμε με το ΚΕΚ της ΓΣΕΒΕΕ και έχουμε τη χαρά να παρουσιάσουμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απαντά στις ανάγκες των ΜμΕ, όπως αυτές διαμορφώνονται από τη νέα πραγματικότητα και ανοίγει τον δρόμο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!