THEPOWERGAME
Η εταιρεία ενοικίασης κατοικιών Airbnb ξεπέρασε οριακά τις εκτιμήσεις για τα έσοδα του τρίτου τριμήνου, αν και τα κέρδη υπολείπονταν, καθώς ξόδεψε πολλά χρήματα στο μάρκετινγκ για να ενισχύσει την παρουσία της στις διεθνείς αγορές. Τα έσοδα της εταιρείας επιβαρύνθηκαν και από τις χαμηλότερες κρατήσεις στην αρχή του τριμήνου.
Οι μετοχές της εταιρείας με έδρα το Σαν Φρανσίσκο ενισχύονται 4,58%.
Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ αυξήθηκαν κατά 27,5% το τρίμηνο στα 514 εκατ. δολάρια λόγω των επενδύσεων στις αγορές της που δεν έχουν διεισδύσει επαρκώς, όπως η Βραζιλία και η Ιαπωνία, ανέφερε η εταιρεία.
Οι αυξημένες επενδύσεις συνέβαλαν στο διπλασιασμό του μέσου ρυθμού αύξησης των κρατήσεων διανυκτερεύσεων σε βάση προέλευσης στις αγορές επέκτασης το τρίτο τρίμηνο, σε σύγκριση με τις βασικές αγορές της.
Οι κρατήσεις διανυκτερεύσεων αυξήθηκαν κατά 8% σε 122,8 εκατομμύρια σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με αιχμή την αύξηση κατά 19% στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και κατά 15% στη Λατινική Αμερική.
Αυξημένα έσοδα κατά 10% στα 3,73 δισ. για την Airbnb
Η εταιρεία σημείωσε ακαθάριστη αξία κρατήσεων τρίτου τριμήνου 20,1 δισ. δολάρια και έσοδα 3,73 δισ. δολάρια, αμφότερα αυξημένα κατά 10%, σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές ανέμεναν ότι τα τριμηνιαία έσοδα θα διαμορφώνονταν στα 3,72 δισ. δολάρια.
Στο τέταρτο τρίμηνο, η εταιρεία αναμένει έσοδα μεταξύ 2,39 και 2,44 δισ. δολαρίων, ή αύξηση 8% έως 10% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
«Προβλέπουμε ότι οι νύχτες που έχουν καταγραφεί θα επιταχυνθούν στο τέταρτο τρίμηνο σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο», δήλωσε η εταιρεία σε τηλεφωνική κλήση για τα κέρδη, προσθέτοντας ότι αναμένει επίσης πιο δύσκολες συγκρίσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η Airbnb αναμένει επίσης ότι η μέση ημερήσια τιμή (ADR), ή το μέσο κόστος ανά διανυκτέρευση, στο τρέχον τρίμηνο θα αυξηθεί συγκρατημένα, σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Οι παγκόσμιες τιμές του τρίτου τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 164 δολάρια, αυξημένες κατά 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ανέφερε κέρδη 2,13 δολάρια ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, χάνοντας οριακά τις εκτιμήσεις της αγοράς για 2,14 δολάρια ανά μετοχή.
Το τεκμαρτό ποσοστό αποδοχής της εταιρείας παρέμεινε αμετάβλητο στο 18,6%, καθώς τα έσοδα που προέκυψαν από το πρόσθετο ποσό τέλους εξυπηρέτησης για κρατήσεις σε διασταυρούμενα νομίσματα αντισταθμίστηκαν από τις επενδύσεις στην εξυπηρέτηση πελατών.
Διαβάστε επίσης
Black Friday 2024: Κωτσόβολος, Public, Πλαίσιο στη μάχη των προσφορών
Πώς θα παίρνουν Golden Visa οι επενδυτές σε startups και VCs