Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Black Friday 2024: Κωτσόβολος, Public, Πλαίσιο στη μάχη των προσφορών

O χρόνος μετρά αντίστροφα για το δημοφιλές event της Black Friday 2024, σε περίπου 20 ημέρες από σήμερα, όπως ενημερώνονται οι καταναλωτές από τα κοντέρ που έχουν αναρτήσει στις ιστοσελίδες τους οι εταιρείες του λιανεμπορίου. Οι μεγάλες αλυσίδες συναγωνίζονται για τα μερίδια που θα αποσπάσουν από μια πίτα που πλησιάζει το μισό δισ. ευρώ, συνυπολογίζοντας τις αγορές της Cyber Monday, τη Δευτέρα 1/12, που ακολουθεί τη «Μαύρη Παρασκευή» 29/11, που έχει αναδειχτεί σε εβδομαδιαίο εμπορικό γεγονός.

Ηλεκτρικές συσκευές και είδη τεχνολογίας βρίσκονται ψηλά στη λίστα με τις αγορές της Black Friday 2024, γεγονός που καθιστά πρωταγωνίστριες τις μεγάλες αλυσίδες του λιανεμπορίου, όπως Κωτσόβολος, Πλαίσιο και Public, που έχουν αρχίσει ήδη δελεαστικές προσφορές, προετοιμάζοντας το κλίμα για τη μεγάλη εμπορική γιορτή. Καλούν δε την πελατεία τους να δηλώσει ενδιαφέρον για τακτικές ενημερώσεις μέσω newsletter, ώστε να είναι συντονισμένοι με τις ευκαιρίες αγορών που δημιουργούνται.

Εντός των ημερών οι καμπάνιες για την Black Friday 2024 – Τα πρώτα μηνύματα

Ωστόσο, δεν έχει δοθεί ακόμη το «σύνθημα» για τις διαφημιστικές καμπάνιες που παραδοσιακά ανεβάζουν τις προσδοκίες των καταναλωτών αυτήν την εποχή. Αναμένονται εντός των ημερών και, όπως συνήθως, είναι όλοι οι παίκτες έτοιμοι ώστε να ακολουθήσουν αυτόν που θα κάνει την αρχή. Πάντως, τα πρώτα μηνύματα έχουν αρχίσει από Γερμανό και Praktiker και αναμένεται να ακολουθήσουν οι μεγάλοι retailers.

Σημειώνεται ότι οι μεγάλοι παίκτες του λιανεμπορίου έχουν ενισχύσει το δυναμικό τους, τόσο σε επίπεδο σημείων πώλησης, όσο και σε ό,τι αφορά εμπορικές συμφωνίες και προϊοντικό χαρτοφυλάκιο.

Οι επενδύσεις και η υποδοχή στα φυσικά καταστήματα 

Η Κωτσόβολος, με δίκτυο 97 καταστημάτων, διαθέτει σήμερα προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας, από desktops, laptops και gaming μέχρι κουζινομηχανές, λευκές συσκευές, πλυντήρια και ηλεκτρικές σκούπες σε μειωμένες τιμές, ενώ ετοιμάζει νέα καμπάνια, σε συνέχεια του προγράμματος για την ανάδειξη της βεντάλιας υπηρεσιών Κ+, όπου πρωταγωνιστούν άνθρωποι της εταιρείας. Μεταξύ άλλων προσφέρει ευελιξία σε αγορές και πληρωμές, ευέλικτες επιλογές παράδοσης και υπηρεσία εγκατάστασης προϊόντων από επαγγελματίες, υπηρεσίες για τη μακροχρόνια προστασία και τη βέλτιστη λειτουργία των συσκευών, υπηρεσίες επισκευής και ανακύκλωσης.

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία μετά την ανακαίνιση του καταστήματός της στο City Plaza Γλυφάδας, όπου πρόσθεσε όροφο leaving, εγκαινίασε ένα νέας γενιάς κατάστημα στο The Mall Athens και ετοιμάζεται να εγκαινιάσει το ανανεωμένο της κατάστημα στο retail park του ομίλου Fourlis στην Πάτρα.

Λαμπερά εγκαίνια ετοιμάζει και η Πλαίσιο Computers στο νέο της κατάστημα στο retail hub του ομίλου Fourlis στο εμπορικό πάρκο του «Ελ. Βενιζέλος». Άλλο ένα μεγάλο κατάστημα άνοιξε η εταιρεία πέρυσι σε τριώροφο ακίνητο στο Ηράκλειο Κρήτης, συνολικής επιφάνειας 2.100, προσφέροντας την πλήρη προϊοντική γκάμα της, που διαθέτει από προϊόντα τεχνολογίας και ήδη χαρτοπωλείου μέχρι μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές. Η Πλαίσιο, με δίκτυο 25 καταστημάτων και e-shop κλιμακώνει την επικοινωνιακή της πολιτική εν όψει της Black Friday, «βομβαρδίζοντας» τους πελάτες της με προσφορές. Τα deals που τρέχουν αυτήν την περίοδο αφορούν από PC, smartphones, τηλεοράσεις και gaming μέχρι smart tech gadgets και λευκές συσκευές.

Στο ίδιο τέμπο, η Public, του ομίλου Olympia, με δίκτυο που θα φτάσει τα 70 καταστήματα μέχρι το τέλος του έτους σε Ελλάδα και Κύπρο. Καλεί τους καταναλωτές να δηλώσουν συμμετοχή προκειμένου να ενημερωθούν εγκαίρως για τις προσφορές που θα τρέξει εν όψει Black Friday 2024. Προετοιμάζει ήδη το κλίμα με καμπάνια για αναβάθμιση ηλεκτρικών συσκευών και εκπτώσεις πάνω από 20% σε ψυγειοκαταψύκτες. Σημειώνεται ότι η εταιρεία ανοίγει δύο νέα μεγάλα καταστήματα σε Αττική και Κρήτη, τοποθετώντας οικιακές συσκευές σε 47 από τα 62 καταστήματα του δικτύου της, στο πλαίσιο τριετούς επενδυτικού πλάνου 10 εκατ. ευρώ.

Τα σενάρια για την έκβαση της σεζόν

Σε μια συγκυρία που ο πληθωρισμός έχει ψαλιδίσει το εισόδημα των ελληνικών νοικοκυριών, η Black Friday 2024 και γενικότερα η περίοδος των προσφορών του Νοεμβρίου αποτελεί ευκαιρία. Αφενός οι καταναλωτές μπορούν να βρουν πιο καλές τιμές σε προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και αφετέρου οι εμπορικές επιχειρήσεις να ενισχύσουν τη ρευστότητά τους για να επενδύσουν σε νέες προμήθειες. Εξάλλου, το 2024 δεν εξελίσσεται ως μια καλή χρονιά για την αγορά, ειδικά στην κατηγορία ηλεκτρικών συσκευών, καθώς συγκρίνεται με μια χρονιά που έτρεξαν μεγάλα κρατικά προγράμματα. Για την έκβαση της σεζόν στελέχη της αγοράς με τα οποία επικοινώνησε το powergame.gr δεν διακινδυνεύουν πρόβλεψη. Θεωρούν εξίσου πιθανό το σενάριο μιας υποτονικής σεζόν, σε συνέχεια των πτωτικών τάσεων που καταγράφονται στην αγορά από την αρχή του έτους και του σεναρίου της ανάκαμψης, στην περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι προσδοκίες μερίδας επιχειρηματιών που θεωρούν ότι οι καταναλωτές το προηγούμενο διάστημα ήταν εν αναμονή των μεγάλων προσφορών για να προχωρήσουν σε αγορές.

Εν τω μεταξύ, μπορεί το ενδιαφέρον να στρέφεται στα τρόφιμα, αλλά ανατιμήσεις έχουν γίνει και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων. Όπως επιβεβαιώνουν παράγοντες της αγοράς, πολλά προϊόντα έχουν ανατιμηθεί πριν βρεθούν σε τιμές «Black Friday 2024», αλλά ορισμένα άλλα κινούνται σε πραγματικά δελεαστικές τιμές πριν ακόμη ενεργοποιηθούν οι μεγάλες εκπτώσεις του εμπορικού event. Σε αυτό το περιβάλλον, ο ανταγωνισμός κλιμακώνεται, καθώς πλησιάζει η 29η Νοεμβρίου. Ως προς την προσέγγιση του καταναλωτή, οι μεγάλες αλυσίδες αξιοποιούν πολλά κανάλια, με τη διαφοροποίηση, την καλύτερη εξυπηρέτηση, τις υπηρεσίες μετά την πώληση, αλλά πρωτίστως την ανταγωνιστική τιμή να αποτελούν βασικά κριτήρια για τις αποφάσεις του καταναλωτικού κοινού.

Διαβάστε επίσης

Jumbo: Αύξηση 7% των πωλήσεων στο 10μηνο

Melania: Ένα βιβλίο με στιλ χωρίς ουσία από τη Μελάνια Τραμπ

ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Τέλη 2025 τα νεότερα για το θαλάσσιο αιολικό της Αλεξανδρούπολης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!