THEPOWERGAME
Η Warner Bros. Discovery ανακοίνωσε ότι η πλατφόρμα streaming Max, κατέγραψε αύξηση 7,2 εκατομμυρίων συνδρομητών κατά το τρίτο τρίμηνο, σημειώνοντας ρεκόρ καθώς πρόκειται για τη μεγαλύτερη τριμηνιαία αύξηση για την πλατφόρμα streaming από την ίδρυσή της
Η Max έχει πλέον 110,5 εκατομμύρια συνδρομητές από τις 30 Σεπτεμβρίου. Η εμβληματική υπηρεσία streaming της Warner Bros. Discovery αυξάνει τη συνδρομητική της βάση με γρήγορους ρυθμούς φέτος, αφού επεκτάθηκε διεθνώς κατά το πρώτο εξάμηνο.
Η επιχείρηση streaming έχει γίνει ένα φωτεινό σημείο για την Warner Bros. Discovery, καθώς τα παραδοσιακά τηλεοπτικά της δίκτυα έχουν πιεστεί από την περικοπή των καλωδίων και την αδύναμη διαφημιστική αγορά. Το περασμένο τρίμηνο, η Warner Bros. Discovery ανακοίνωσε απομείωση 9,1 δισ. δολαρίων για τα τηλεοπτικά της δίκτυα.
Μείωση κερδών προ φόρων κατά 19% για την Warner Bros. Discovery
Την Πέμπτη, η Warner Bros. Discovery ανακοίνωσε τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου που έδειξαν ότι τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4% στα 9,62 δισ. δολάρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα συνολικά προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων μειώθηκαν κατά 19% στα 2,41 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα των τηλεοπτικών δικτύων αυξήθηκαν κατά 3% στα 5,01 δισ. δολάρια σε σύγκριση με πέρυσι, παρά τη μείωση τόσο των εσόδων διανομής όσο και των διαφημιστικών εσόδων του τομέα. Τα έσοδα του τομέα Studios μειώθηκαν κατά 17% στα 2,68 δισ. δολάρια, με τα έσοδα από τις κινηματογραφικές αίθουσες να μειώνονται κατά 40%, εξαιρουμένης της επίδρασης των συναλλαγματικών ισοτιμιών, λόγω των χαμηλότερων εισπρακτικών επιδόσεων των ταινιών «Beetlejuice Beetlejuice» και «Twisters» σε σύγκριση με αυτές της ταινίας «Barbie» πέρυσι.
Ωστόσο, τα έσοδα του κλάδου streaming αυξήθηκαν κατά 8% στα 2,63 δισ. δολάρια, χάρη στην αύξηση των παγκόσμιων συνδρομητών, τα υψηλότερα διαφημιστικά έσοδα και το παγκόσμιο μέσο έσοδο ανά χρήστη. Το προσαρμοσμένο EBITDA για τον τομέα ήταν 289 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένο κατά 178 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με πέρυσι.
Ενώ η Wall Street έχει στρέψει την προσοχή της στα κέρδη από τη ροή προς όφελος της αύξησης των συνδρομητών, οι εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης ανέφεραν παρ’ όλα αυτά προσθήκες πελατών μέχρι στιγμής αυτό το τρίμηνο, αναφέρει το CNBC.
Τον Οκτώβριο, ο γίγαντας του streaming Netflix ανέφερε προσθήκες 5,1 εκατομμυρίων συνδρομητών κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ωθούμενος από το διαφημιστικό του σχέδιο και ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Συνολικά, το Netflix διαθέτει πλέον 282,7 εκατομμύρια συνδρομές.
Ωστόσο, αρχής γενομένης από το 2025, το Netflix δεν θα ενημερώνει πλέον τους επενδυτές για τους αριθμούς των συνδρομητών του, καθώς μετατοπίζει την εστίασή του προς τα έσοδα και άλλα οικονομικά μεγέθη ως δείκτες απόδοσης.
Η Comcast πλατφόρμα streaming Peacock πρόσθεσε 3 εκατομμύρια συνδρομητές κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου της – με ώθηση από τους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι – ανεβάζοντας το συνολικό της αριθμό σε 36 εκατομμύρια στις 30 Σεπτεμβρίου.
Τον Αύγουστο, η Disney ανέφερε ότι οι συνδρομητές του Disney+ Core – το οποίο δεν περιλαμβάνει το Disney+ Hotstar στην Ινδία και άλλες χώρες της περιοχής – αυξήθηκαν κατά 1% σε 118,3 εκατομμύρια, παρά την προηγούμενη καθοδήγηση της εταιρείας ότι δεν θα προσθέσει νέους πελάτες κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του οικονομικού έτους.
Το Hulu της Disney είδε τους συνδρομητές να αυξάνονται κατά 2% σε 51,1 εκατομμύρια. Η Disney ανακοινώνει τα επόμενα τριμηνιαία κέρδη της στις 14 Νοεμβρίου.
Η Paramount Global κατέγραψε απροσδόκητα κέρδη το περασμένο τρίμηνο. Παρόλα αυτά, η πλατφόρμα streaming Paramount+ μειώθηκε κατά 2,8 εκατομμύρια συνδρομητές σε 68 εκατομμύρια, καθώς λύθηκε μια συμφωνία συνεργασίας με την Κορέα. Η Paramount ανακοινώνει τριμηνιαία κέρδη την Παρασκευή.
Διαβάστε επίσης
Coffee Island: “Φρένο” στην Ελλάδα, επέκταση σε Αίγυπτο και Ινδία
Eurobank: Στο 68,81% το ποσοστό στην Ελληνική Τράπεζα, προχωρά σε δημόσια πρόταση
Ρήγας (Energean): Γιατί θα αυξηθεί η ζήτηση για φυσικό αέριο