Γ.Δ.
1539.48 +0,56%
ACAG
-0,17%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
-1,44%
9.58
CNLCAP
-2,08%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.19
EVR
+1,01%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
-0,46%
12.94
TITC
+3,37%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+5,25%
1.884
ΑΒΕ
-1,30%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+0,37%
4.05
ΑΛΦΑ
+0,14%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+5,75%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
+2,25%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,04%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
-1,22%
5.68
ΒΙΟΚΑ
+2,37%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-1,74%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,65%
18.52
ΔΑΑ
+0,60%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,79%
12.81
ΔΟΜΙΚ
-0,68%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
-2,18%
1.795
ΕΕΕ
+0,42%
33.24
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.75
ΕΛΒΕ
+4,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,34%
2.21
ΕΛΛ
+0,71%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,45%
2.235
ΕΛΠΕ
+0,40%
7.55
ΕΛΣΤΡ
+2,91%
2.12
ΕΛΤΟΝ
+1,75%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,48%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,24%
1.19
ΕΤΕ
-0,07%
8.474
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+1,06%
2.476
ΕΧΑΕ
+0,11%
4.725
ΙΑΤΡ
-2,97%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
-46,08%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,66%
4.61
ΙΝΛΟΤ
+1,52%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.98
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.155
ΙΝΤΚΑ
+3,21%
3.22
ΚΑΡΕΛ
-4,07%
330
ΚΕΚΡ
+0,38%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+4,19%
0.448
ΚΟΥΑΛ
-1,29%
1.382
ΚΟΥΕΣ
+0,98%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
-2,16%
1.81
ΚΥΡΙΟ
+0,50%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,25%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,83%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,66%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-3,09%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-0,43%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
+3,31%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+2,22%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,89%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+1,12%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
-0,26%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,40%
28.5
ΟΛΠ
+3,97%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
-1,05%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.782
ΟΤΕ
+0,47%
14.95
ΟΤΟΕΛ
+3,32%
11.2
ΠΑΙΡ
+2,97%
1.04
ΠΑΠ
+1,63%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,11%
4.365
ΠΕΡΦ
-1,09%
5.43
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,73%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
+1,52%
1.675
ΣΑΡ
+0,18%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-0,95%
1.56
ΣΠΕΙΣ
-1,01%
5.88
ΣΠΙ
-0,33%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
20.04
ΤΖΚΑ
+2,33%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,06%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Motor Oil: Έως 80% η παραγωγική δυνατότητα του διυλιστηρίου, μετά τη φωτιά

H παραγωγική δυναμικότητα του Διυλιστηρίου της Motor Oil, μετά τη φωτιά που εκδηλώθηκε στις εγκαταστάσεις της στις 17 Σεπτεμβρίου, θα κυμανθεί μεταξύ 65%-80% της συνολικής ονομαστικής δυναμικότητάς του, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εισηγμένη.

Η Motor Oil γνωστοποιεί ότι στη μονάδα διύλισης αργού πετρελαίου (Crude Distillation Unit) που υπέστη ζημιές από τη φωτιά πραγματοποιούνται εργασίες, που προς το παρόν δεν είναι δυνατό να προσδιοριστεί το ακριβές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσή τους. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα ολοκληρωθούν εντός του τρίτου τριμήνου του επόμενου έτους.

Μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες η εταιρεία έχει θέσει σε εφαρμογή εναλλακτικό σχήμα λειτουργίας για τον μετριασμό των επιπτώσεων με προσαρμογή της τροφοδοσίας και λειτουργίας των μονάδων μετατροπής του Διυλιστηρίου με τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως μαζούτ, νάφθα και  VGO (Vacuum Gasoil) αντί αργού πετρελαίου.

Η ανακοίνωση της Motor Oil

Η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. ενημερώνει το επενδυτικό κοινό σχετικά με τις επιπτώσεις στη λειτουργία του Διυλιστηρίου της Εταιρείας εξαιτίας του περιστατικού της φωτιάς που συνέβη την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024.

Το περιστατικό αφορούσε στη μία από τις δύο μονάδες διύλισης αργού πετρελαίου (Crude Distillation Unit) που διαθέτει το Διυλιστήριο της Εταιρείας.

Στην παρούσα φάση πραγματοποιούνται εργασίες στην εν λόγω CDU με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση της λειτουργίας της. Επί του παρόντος δεν είναι δυνατό να προσδιοριστεί ακριβές χρονοδιάγραμμα για το πέρας των εργασιών, και η αρχική εκτίμηση είναι ότι θα ολοκληρωθούν εντός του Γ’ τριμήνου 2025.

Στο μεσοδιάστημα μέχρι την ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή εναλλακτικό σχήμα λειτουργίας για τον μετριασμό των επιπτώσεων με προσαρμογή της τροφοδοσίας και λειτουργίας των μονάδων μετατροπής του Διυλιστηρίου με τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως μαζούτ, νάφθα και  VGO (Vacuum Gasoil) αντί αργού πετρελαίου. Η συνολική δυναμικότητα των μονάδων μετατροπής ξεπερνά την δυναμικότητα των δύο μονάδων διύλισης αργού που διαθέτει το Διυλιστήριο. Κατά το διάστημα υλοποίησης των εργασιών αποκατάστασης η παραγωγική δυναμικότητα του Διυλιστηρίου της Εταιρείας θα κυμανθεί μεταξύ 65%-80% της συνολικής ονομαστικής δυναμικότητάς του όπως αυτή διαμορφώνεται με συνυπολογισμό της διύλισης αργού πετρελαίου και της επεξεργασίας εναλλακτικών καυσίμων.

Σημειώνεται ότι η Εταιρεία είναι ασφαλισμένη για ζημιές στις εγκαταστάσεις της καθώς και την απώλεια λειτουργικών κερδών λόγω διακοπής λειτουργίας των μονάδων του Διυλιστηρίου της βάσει της συνήθους πρακτικής.

Διαβάστε επίσης

Coffee Island: “Φρένο” στην Ελλάδα, επέκταση σε Αίγυπτο και Ινδία

Ακίνητα: 1 στα 2 που πωλούνται στο κέντρο της Αθήνας είναι άνω των 50 ετών

Ρήγας (Energean): Γιατί θα αυξηθεί η ζήτηση για φυσικό αέριο

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!