THEPOWERGAME
Για τις κατασκευαστικές εταιρείες, που πλέον «έχουν εξελιχθεί σε επενδυτή, παραχωρησιούχο, μελετητή, κατασκευαστή αλλά και λειτουργό των μεγάλων δημόσιων έργων», αναφέρθηκε ο Διευθυντής του γραφείου του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024.
Πιο αναλυτικά, όπως εξήγησε ο κ. Κατσιγιάννης: «Επί δεκαετίες στη χώρα μας, Κατασκευαστής ήταν ο εργολάβος που αναλάμβανε έργα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ρίσκο ως προς τις ποσότητες εργασιών ή το χρόνο περαίωσης ή ακόμη και για το ίδιο το κόστος του έργου, αφού τα αναλάμβανε με μελέτες, επίβλεψη και λεφτά του δημοσίου». Τόνισε επίσης πως, εν αντιθέσει με το παρελθόν, σήμερα ο Κατασκευαστής:
- επενδύει δικά του λεφτά,
- αναλαμβάνει όλους τους κινδύνους κατασκευής και χρηματοδότησης
- αναθέτει και ωριμάζει μελέτες, τις οποίες υλοποιεί στο πεδίο με αυστηρή επίβλεψη διεθνών οίκων,
- και εν συνεχεία για πάνω από 20 χρόνια συντηρεί και λειτουργεί υποδειγματικά για τους χρήστες και τους πολίτες εν τέλει, αυτά τα έργα εξ ονόματος του Δημοσίου».
Κατσιγιάννης: Πρωταγωνιστική παρουσία της ΑΒΑΞ σε δημόσια έργα υποδομών
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο κ. Κατσιγιάννης σημειώνοντας την αδιάλειπτη πρωταγωνιστική παρουσία της ΑΒΑΞ στα μεγάλα έργα υποδομών της χώρας, τόνισε ότι «η εταιρεία ήταν παρούσα από την πρώτη ημέρα ως την τελευταία στην Αττική Οδό, ήταν η πρώτη ελληνική κατασκευαστική που συμμετείχε σε έργα Παραχώρησης στο Εξωτερικό όπως στο αεροδρόμιο Queen ALIA στο Αμάν της Ιορδανίας, όπως και στη Μαρίνα Λεμεσού. Συνέχισε στους μεγάλους οδικούς άξονες και σήμερα συμμετέχει στα περισσότερα έργα νέας γενιάς όπως αυτό του εντυπωσιακού FLYOVER στη Θεσσαλονίκη.
Κατασκευάζει όμως και το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας, τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας αφού πρώτα παρέδωσε την γραμμή 3 αλλά και τη μεγαλύτερη, μέχρι σήμερα, σύμβαση κτιριακού έργου στη χώρα μας, που είναι τα τρία νοσοκομεία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, καθώς και άλλα έργα όπως η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος και τα υπόλοιπα έργα υποδομής στο Ελληνικό, το Μπράλλος – Άμφισα, το Πάτρα – Πύργος, ενώ αναμένουμε σύντομα την υπογραφή του οδικού άξονα Γιάννενα – Κακαβιά».
Ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης τόνισε ότι απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρξει ένα Εθνικό Σχέδιο Επενδύσεων μεγαλύτερο που θα υπερβαίνει τον εκλογικό κύκλο, θα υπερβαίνει το χρονικό εύρος μιας κυβερνητικής θητείας.
Διαβάστε επίσης
Vivartia: Κοντά σε συμφωνία για εξαγορά του Jackaroo
Οι πλούσιοι συλλέκτες ξοδεύουν όλο και λιγότερα στην τέχνη
Masdar: Πώς η AI μπορεί να επιταχύνει την πράσινη μετάβαση