THEPOWERGAME
Δύο χρόνια παρουσίας και δυναμικής ανάπτυξης στην Ελλάδα συμπληρώνει η Klarna, όπου μέσα σε αυτό το διάστημα, το δίκτυο συνεργατών της αυξήθηκε κατά 150% ετησίως και περιλαμβάνει πλέον περισσότερους από 3.000 εμπόρους πανελλαδικά. Με την αυξανόμενη ζήτηση από καταναλωτές και επιχειρήσεις για ευέλικτες επιλογές πληρωμών, η παρουσία της Klarna στην Ελλάδα είναι πιο ισχυρή από ποτέ.
Κορυφαία ελληνικά brands, όπως Skroutz, Hondos Center, You.gr, Intersport, και διεθνή brands όπως Airbnb, Shein, Yoox, ASOS, Armani και πολλά άλλα, έχουν ενταχθεί πρόσφατα στο ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο της Klarna, υπογραμμίζοντας την ιδιαίτερη απήχηση της εταιρείας στην ελληνική αγορά. Αυτή η ανάπτυξη αντανακλά μία αυξανόμενη τάση των Ελλήνων καταναλωτών να απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο από τις παραδοσιακές επιλογές πίστωσης λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης προς τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, και να επιλέγουν υπηρεσίες BNPL για πληρωμές με άτοκες δόσεις. Η Klarna καλύπτει αυτή ακριβώς την ανάγκη, προσφέροντας ευέλικτες, διαφανείς και ασφαλείς λύσεις πληρωμών.
«Η επέκταση της Klarna στην Ελλάδα υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους καταναλωτές μία καινοτόμα, απρόσκοπτη εμπειρία αγορών», δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Head of Klarna Greece. «Βλέπουμε εξαιρετικό ενθουσιασμό τόσο από τους Έλληνες εμπόρους όσο και από τους καταναλωτές για τις ευέλικτες επιλογές πληρωμών της Klarna, οι οποίες συμβάλλουν στην ανάπτυξη των συνεργατών μας και την ενίσχυση των σχέσεων που διατηρούν με τους πελάτες τους».
Η ανάπτυξη της Klarna στην Ελλάδα
Πέρα από τη σταθερή ανάπτυξη σε βασικές κατηγορίες όπως Μόδα, Σπίτι & Κήπος, Ηλεκτρονικά και Υγεία & Ομορφιά, η Klarna έχει επεκταθεί σε νέους τομείς, σημειώνοντας ετησίως αξιοσημείωτη πρόοδο σε στρατηγικούς κλάδους:
- Digital & Education Services: +477% ανάπτυξη
- Food & Beverage: +210% ανάπτυξη
- Travel & Ticketing Services: +111% ανάπτυξη
Με την επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες των εμπόρων να αυξάνεται κατά 300% ετησίως από την εφαρμογή της Klarna, η οποία μετρά περισσότερους από 135.000 ενεργούς χρήστες μηνιαίως, η παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα επεκτείνεται ραγδαία, καθιστώντας την κορυφαίο συνεργάτη για τις καθημερινές δαπάνες των καταναλωτών στην Ελλάδα.
Το όραμα για την Ελλάδα
Η Klarna συνεχίζει να καινοτομεί, με στόχο να επεκτείνει περαιτέρω το δίκτυο των εμπόρων συνεργατών της στην Ελλάδα και να διευρύνει την παρουσία της σε ακόμη περισσότερους τομείς. Καθώς ενισχύει τη δέσμευσή της στην ελληνική αγορά, οραματίζεται ένα μέλλον όπου οι ευέλικτες επιλογές πληρωμών της θα αποτελούν ουσιώδες μέρος της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα. Με παρουσία σε 26 αγορές και συνεχή ανάπτυξη, δημιουργεί το εμπορικό δίκτυο επόμενης γενιάς που ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.
Διαβάστε επίσης
Ομολογιακό δάνειο 810 εκατ. ευρώ στον ΔΕΣΦΑ
Μετρό Θεσσαλονίκης και λεωφορεία: Στα 0,60 ευρώ το εισιτήριο
Αϊβαλιώτης: 100 δισ. το κόστος για την ενεργειακή αναβάθμιση σπιτιών