THEPOWERGAME
Η Adidas ανακοίνωσε ισχυρή ανάπτυξη τρίτου τριμήνου στις περισσότερες περιοχές, σε μια ένδειξη ότι ένα σχέδιο αναγέννησης υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Μπγιορν Γκάλντεν αρχίζει να λειτουργεί.
Ο γερμανικός όμιλος αθλητικών ειδών δήλωσε την Τρίτη ότι τα έσοδα σε ουδέτερο νόμισμα αυξήθηκαν με διψήφιο ποσοστό στα περισσότερα μέρη, εκτός από τη Βόρεια Αμερική, όπου οι φθίνουσες πωλήσεις των αθλητικών παπουτσιών Yeezy εξακολουθούν να επιβαρύνουν την περιοχή. Τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου σημείωσαν επίσης άλμα στα 598 εκατ. ευρώ (646 εκατ. δολάρια), από 409 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Adidas αύξησε για τρίτη φορά τον ετήσιο στόχο κερδών της, εν μέσω της αυξανόμενης ζήτησης για τα ρετρό παπούτσια της. Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει τώρα να δημιουργήσει λειτουργικά κέρδη περίπου 1,2 δισ. ευρώ, από την προηγούμενη πρόβλεψη για περίπου 1 δισ. ευρώ.
Οι μετοχές της Adidas σημείωσαν άνοδο έως και σχεδόν 3% στις πρώτες συναλλαγές. Η μετοχή είχε αυξηθεί κατά 16% μέχρι στιγμής φέτος μέχρι το κλείσιμο της Δευτέρας. Οι ανταγωνιστές Nike και Puma σημείωσαν αμφότερες απώλειες στον αντίποδα.
Ο Μπγιορν Γκάλντεν ανέλαβε την Adidas τον Ιανουάριο του 2023, λίγο μετά την ακύρωση της συνεργασίας της εταιρείας με τον Ye, μετά από μια σειρά αντισημιτικών σχολίων του ράπερ και σχεδιαστή. Το σχέδιο του Gulden για την Adidas είναι να μειώσει την προηγούμενη εξάρτηση της εταιρείας από το εμπορικό σήμα Yeezy, ενώ παράλληλα θα επικεντρωθεί εκ νέου στον σχεδιασμό νέων υποδημάτων και ενδυμάτων και θα εξορθολογήσει τις λειτουργίες και το κόστος της.
Το πρώιμο στοίχημά του στην ενίσχυση δημοφιλών ρετρό προϊόντων, όπως τα παπούτσια Samba και Gazelle, αποδίδει καρπούς, με τις μετοχές της Adidas να υπεραποδίδουν σε σχέση με την αντίπαλό της Puma SE. Η Adidas αυξάνει επί του παρόντος τις ποσότητες για τα αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο SL72 της εποχής του ’70. Ο στόχος είναι να κλείσει τη διαφορά από τη Nike, η οποία παραμένει ηγέτης του κλάδου παρά τους αγώνες της.
Εποχή μετά την Yeezy για την Adidas
Όλες οι περιοχές, τα κανάλια πωλήσεων και τα τμήματα προϊόντων αναπτύσσονται τώρα, ανέφερε ο Γκάλντεν. Ακόμα και στη Βόρεια Αμερική, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7%, η περιοχή επέστρεψε σε θετική ανάπτυξη όταν δεν λαμβάνεται υπόψη η μάρκα Yeezy, είπε.
Η Adidas πλησιάζει στο τέλος του αποθέματος Yeezy, το οποίο συνέβαλε περίπου 50 εκατ. ευρώ στα λειτουργικά κέρδη κατά το τρίτο τρίμηνο, όπως έχει δηλώσει προηγουμένως η εταιρεία. Δεν θα υπάρξει περαιτέρω συνεισφορά στα κέρδη το τέταρτο τρίμηνο.
Η τρέχουσα δυναμική είναι ένα σημάδι ότι η Adidas έχει να προσφέρει περισσότερα από τα κλασικά της αθλητικά παπούτσια, σύμφωνα με τους αναλυτές της Morgan Stanley με επικεφαλής τον Edouard Aubin. Αυτές οι ισχυρές τάσεις στην κορυφή της γραμμής είναι πιθανό να συνεχιστούν στο τελευταίο τρίμηνο και το επόμενο έτος, δήλωσαν οι αναλυτές της RBC με επικεφαλής τον Piral Dadhania.
Με στόχο τον επόμενο μεγάλο πωλητή της, η Adidas έχει δηλώσει προηγουμένως ότι ετοιμάζει περισσότερα λανσαρίσματα στα lifestyle παπούτσια για τρέξιμο και στη μάρκα superstar.
Διαβάστε επίσης
Πρίνος: Πώς προχωρά η αποθήκευση CΟ2 από την Energean
Prada Hellas: Ο ρόλος Αμερικανών, Αράβων και η boutique στη Μύκονο
“Ψήνεται” ενεργειακό deal: Η Ardian σε συζητήσεις για την εξαγορά της Akuo