THEPOWERGAME
Η νοθεία καυσίμων, το λαθρεμπόριο και οι «πειραγμένες» αντλίες έχουν εξελιχθεί σε σοβαρά προβλήματα για την αγορά καυσίμων, επηρεάζοντας αρνητικά τόσο τους καταναλωτές όσο και το κράτος. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, οι ποσότητες καυσίμων που δεν φτάνουν ποτέ στα ρεζερβουάρ των καταναλωτών υπολογίζονται σε 120 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ οι απώλειες εσόδων για το κράτος εξαιτίας του λαθρεμπορίου εκτιμώνται στα 250-300 εκατομμύρια ευρώ.
Σε αυτό το δυσμενές πλαίσιο ο ρόλος των εταιρειών είναι σημαντικός. Η ελίν εφαρμόζει μια ολοκληρωμένη στρατηγική διασφάλισης ποιότητας: Η «Δέσμευση Ποιότητας» αποτελεί ένα πρωτοποριακό σύνολο διαδικασιών που καλύπτει όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, εξασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα της πληρούν τα υψηλότερα ποιοτικά και ποσοτικά πρότυπα.
Η προσέγγιση της ελίν δεν περιορίζεται μόνο σε εσωτερικούς ελέγχους, καθώς συνεργάζεται με δύο από τους μεγαλύτερους διεθνείς φορείς πιστοποίησης, τη Bureau Veritas και τη Lloyd’s Register. Η συνεργασία αυτή εξασφαλίζει πολλαπλούς ελέγχους ποιότητας σε όλα τα στάδια: από την παραλαβή και αποθήκευση των καυσίμων έως την τελική διανομή στα πρατήρια. Η Bureau Veritas πραγματοποιεί περισσότερες από 1.000 δειγματοληψίες και αναλύσεις ετησίως, ενώ η Lloyd’s Register εγγυάται την τήρηση των διαδικασιών με συνεχείς επιθεωρήσεις και αναθεωρήσεις.
Παράλληλα, η ελίν έχει δημιουργήσει μια εξειδικευμένη εσωτερική ομάδα ποιοτικού ελέγχου, η οποία παρακολουθεί στενά τη διαδικασία παράδοσης καυσίμων, χρησιμοποιώντας συστήματα GPS και μετρητές στάθμης στα βυτιοφόρα. Αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να ελέγχει την ποσότητα των παραδόσεων και ο καταναλωτής να αισθάνεται ασφαλής στην απόφασή του να επιλέξει την ελίν.
Η δέσμευση της εταιρείας για την ποιότητα, που ξεκίνησε το 1998 και εξελίχθηκε στη σημερινή της μορφή, αποτελεί έναν βασικό πυλώνα της στρατηγικής της. Οι αυστηροί έλεγχοι που εφαρμόζει, εξασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα των καυσίμων, αλλά και τη συμμόρφωση με τις πιο απαιτητικές ευρωπαϊκές προδιαγραφές που στοχεύουν στην προστασία του περιβάλλοντος και της ανθρώπινης ζωής. Η ελίν, όχι μόνο διενεργεί δικούς της ελέγχους, αλλά υπόκειται και σε αυστηρό έλεγχο από ανεξάρτητους διεθνείς φορείς, επιβεβαιώνοντας τη συνεχή προσπάθειά της για την προστασία των καταναλωτών.
Με αυτό το καινοτόμο πρόγραμμα τριπλού ελέγχου, τη «Δέσμευση Ποιότητας», η ελίν διασφαλίζει την προστασία των καταναλωτών από παραβατικά φαινόμενα, θέτοντάς τους στο επίκεντρο, όπως συνεχίζει να κάνει εδώ και επτά δεκαετίες.
Διαβάστε επίσης
Μαρίνες: Το μπαράζ των διαγωνισμών και τα εμπόδια για τους επενδυτές
Metlen: Με “καύσιμο” την ενέργεια στοχεύει σε 1,1 δισ. EBITDA
Αυξάνονται οι αρνητικές τιμές ηλεκτρισμού στην Ευρώπη