Γ.Δ.
1393.64 +0,79%
ACAG
-0,18%
5.42
BOCHGR
0,00%
4.23
CENER
+2,07%
8.88
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
-0,44%
9.11
NOVAL
-0,59%
2.51
OPTIMA
-1,09%
12.66
TITC
-0,30%
32.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,71%
1.41
ΑΒΕ
+0,42%
0.478
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.36
ΑΚΡΙΤ
+0,71%
0.71
ΑΛΜΥ
-0,47%
3.18
ΑΛΦΑ
+2,54%
1.4145
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,05%
9.96
ΑΣΚΟ
+1,16%
2.61
ΑΣΤΑΚ
+1,72%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
+15,86%
7.16
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
+0,48%
2.1
ΒΙΟ
+2,52%
5.28
ΒΙΟΚΑ
+0,30%
1.66
ΒΙΟΣΚ
+0,70%
1.44
ΒΙΟΤ
-9,82%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
+4,67%
2.24
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,58%
17.2
ΔΑΑ
-1,66%
7.72
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-1,00%
11.93
ΔΟΜΙΚ
+1,14%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,07%
0.283
ΕΒΡΟΦ
-0,34%
1.445
ΕΕΕ
+2,38%
32.66
ΕΚΤΕΡ
+0,83%
1.452
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,02%
1.754
ΕΛΠΕ
-1,88%
6.77
ΕΛΣΤΡ
+2,54%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,12%
1.732
ΕΛΧΑ
+0,57%
1.75
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.135
ΕΤΕ
+2,48%
7.358
ΕΥΑΠΣ
+2,53%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-1,04%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+1,72%
1.9225
ΕΧΑΕ
+0,95%
4.27
ΙΑΤΡ
+2,05%
1.495
ΙΚΤΙΝ
+1,20%
0.296
ΙΛΥΔΑ
-3,27%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-1,22%
4.84
ΙΝΛΙΦ
-1,61%
4.27
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
1.004
ΙΝΤΕΚ
-1,81%
5.97
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,84%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.04
ΙΝΤΚΑ
+0,54%
2.77
ΚΑΡΕΛ
+2,98%
346
ΚΕΚΡ
-1,57%
1.25
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+1,61%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+0,49%
0.41
ΚΟΥΑΛ
-0,74%
1.08
ΚΟΥΕΣ
+1,99%
5.64
ΚΡΙ
-0,72%
13.8
ΚΤΗΛΑ
-1,69%
1.74
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
0.918
ΛΑΒΙ
+2,46%
0.749
ΛΑΜΔΑ
-1,35%
7.3
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
-4,48%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-4,72%
1.21
ΛΟΥΛΗ
+1,13%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-6,71%
0.64
ΜΕΒΑ
0,00%
3.6
ΜΕΝΤΙ
-3,60%
2.14
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41.2
ΜΙΓ
+5,07%
3.21
ΜΙΝ
+0,96%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,05%
19.65
ΜΟΝΤΑ
-1,58%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.62
ΜΟΥΖΚ
+4,35%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-0,24%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.67
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,37%
32.18
ΝΑΚΑΣ
-0,69%
2.86
ΝΑΥΠ
+0,44%
0.908
ΞΥΛΚ
+1,54%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,97%
20.8
ΟΛΠ
+3,98%
28.75
ΟΛΥΜΠ
+1,70%
2.39
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.801
ΟΤΕ
+2,04%
15.48
ΟΤΟΕΛ
-2,46%
11.08
ΠΑΙΡ
-2,46%
0.99
ΠΑΠ
0,00%
2.29
ΠΕΙΡ
+2,88%
3.537
ΠΕΡΦ
+0,51%
5.95
ΠΕΤΡΟ
+1,27%
8
ΠΛΑΘ
-0,95%
3.645
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,89%
1.14
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,62%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
+2,50%
1.64
ΣΑΡ
-0,54%
10.96
ΣΑΡΑΝ
-1,87%
1.05
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,80%
0.328
ΣΙΔΜΑ
-2,52%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-2,66%
5.86
ΣΠΙ
+3,70%
0.56
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,45%
19.71
ΤΖΚΑ
+2,21%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
+2,04%
3.76
ΧΑΙΔΕ
+1,67%
0.61

Generali: Συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που τελεί υπό την αιγίδα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ (ΕΙΕΠ) και πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου, συμμετείχε η Generali.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, για τις επτά αυτές  ημέρες, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν μια σειρά δράσεις που φέρουν τη σφραγίδα της Lifetime Partner στρατηγικής της Generali, οι οποίες υπογράμμισαν τη σημασία της αποτελεσματικής ανταπόκρισης στα αιτήματα των ανθρώπων που εμπιστεύονται τον οργανισμό.

©Generali
©Generali

Η έννοια του Lifetime Partner, που αποτελεί την κεντρική φιλοσοφία της Εταιρείας, εκφράζει τη δέσμευσή της να είναι δίπλα στους ασφαλισμένους της σε κάθε στάδιο της ζωής τους. Η στρατηγική αυτή έχει ως επίκεντρο την ουσιαστική και μακροχρόνια σχέση της μαζί τους, μια σχέση που βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη, την κατανόηση των αναγκών τους και την παροχή εξατομικευμένων λύσεων.

©Generali
©Generali

Σε αυτό το πλαίσιο, η Εξυπηρέτηση Πελατών διαδραματίζει κεντρικό ρόλο καθώς αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής με τους ασφαλισμένους. Η Generali επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες και πρωτοβουλίες που στοχεύουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες της στις ανάγκες τους και εξασφαλίζοντας άμεση και ουσιαστική επικοινωνία.

©Generali
©Generali

Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Generali πραγματοποίησε ποικίλες εσωτερικές δράσεις που στόχο είχαν την ενίσχυση της συνεργασίας και της κατανόησης μεταξύ των Τμημάτων της, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη. Η πιο σημαντική από αυτές υπήρξε η ενότητα του Shadowing our Agents, όπου εργαζόμενοι από διαφορετικά τμήματα της Εταιρείας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τη λειτουργία του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών και να ζήσουν την εμπειρία της εξυπηρέτησης σε πραγματικό χρόνο. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία, οι συμμετέχοντες απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοί τους, καθώς επιχειρούν καθημερινά να ανταποκριθούν στα αιτήματα και τις προσδοκίες των ασφαλισμένων. Το shadowing αποτελεί μία ενδεδειγμένη πρακτική μοιράσματος των εργασιακών συνθηκών που ενίσχυσε την ενδοεταιρική κατανόηση και ενθάρρυνε τη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων μεταξύ των ομάδων, βελτιώνοντας τη συνεργασία για την παροχή άμεσης και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης.

©Generali
©Generali

Επιπλέον, η Generali οργάνωσε ειδικά workshops και ομαδικές δραστηριότητες για team building, όπου οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τις δυσκολίες αλλά κυρίως τις επιτυχίες του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών και να ανταλλάξουν ιδέες για τη βελτίωση των διαδικασιών και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Οι δράσεις αυτές ανέδειξαν το αίσθημα ευθύνης και συνέπειας των εργαζομένων της Εταιρείας απέναντι στους πελάτες και συνέβαλαν στην ενδυνάμωση της κουλτούρας που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο.

©Generali
©Generali

Ο κ. Χάρης Λακαφώσης, Επικεφαλής του Τμήματος Customer Service της Εταιρείας δήλωσε σχετικά: «Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους της Generali. Μέσα από συνεχείς επενδύσεις στην τεχνολογία, ο οργανισμός επιδιώκει να προσφέρει άμεση, εύκολη και προσωποποιημένη υποστήριξη, ενώ, ταυτόχρονα, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εκπαιδεύεται διαρκώς προκειμένου να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών. Μέλημά μας είναι να εξασφαλίσουμε με κάθε τρόπο ότι κάθε αλληλεπίδραση με τους ασφαλισμένους μας είναι ουσιαστική και ικανοποιητική προσφέροντάς τους υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και την ίδια στιγμή μια ολοκληρωμένη και ανθρώπινη εμπειρία.»

©Generali
©Generali
©Generali
©Generali

Διαβάστε επίσης                            

Τραμπ: Τι θα συμβεί στις επιχειρήσεις του αν κερδίσει τις εκλογές

Πέντε dark, εορταστικά κοκτέιλ για να περάσετε το Halloween

ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Τα επόμενα βήματα μέχρι να “κλείσει” το deal με τη Masdar

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!