Γ.Δ.
1443.57 +0,34%
ACAG
+0,70%
5.75
BOCHGR
-0,93%
4.25
CENER
+0,22%
8.99
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
-0,96%
9.25
NOVAL
-0,19%
2.6
OPTIMA
-0,46%
12.9
TITC
-0,89%
33.4
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,51%
1.48
ΑΒΕ
+3,01%
0.514
ΑΔΜΗΕ
-0,62%
2.415
ΑΚΡΙΤ
-5,26%
0.72
ΑΛΜΥ
+1,08%
3.265
ΑΛΦΑ
+0,16%
1.5295
ΑΝΔΡΟ
-1,20%
6.56
ΑΡΑΙΓ
+1,15%
10.55
ΑΣΚΟ
+0,74%
2.72
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
0.524
ΑΤΤΙΚΑ
-1,34%
2.21
ΒΙΟ
+1,94%
5.78
ΒΙΟΚΑ
-1,11%
1.785
ΒΙΟΣΚ
+0,94%
1.615
ΒΙΟΤ
0,00%
0.276
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
-2,89%
1.345
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.72
ΔΑΑ
-0,05%
7.636
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+0,58%
12.15
ΔΟΜΙΚ
+0,90%
2.795
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,04%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-0,65%
1.52
ΕΕΕ
+0,65%
33.92
ΕΚΤΕΡ
-1,98%
1.586
ΕΛΒΕ
+1,87%
5.45
ΕΛΙΝ
-0,47%
2.14
ΕΛΛ
0,00%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,53%
1.864
ΕΛΠΕ
-0,21%
7.06
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+1,66%
1.718
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.874
ΕΠΙΛΚ
+1,85%
0.11
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-0,64%
7.47
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.62
ΕΥΡΩΒ
+0,73%
2.058
ΕΧΑΕ
-0,45%
4.43
ΙΑΤΡ
0,00%
1.535
ΙΚΤΙΝ
+0,69%
0.292
ΙΛΥΔΑ
-2,26%
1.945
ΙΝΚΑΤ
-0,22%
4.64
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.44
ΙΝΛΟΤ
+0,92%
1.1
ΙΝΤΕΚ
-0,65%
6.13
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.225
ΙΝΤΚΑ
+0,69%
2.925
ΚΑΡΕΛ
-2,29%
342
ΚΕΚΡ
-1,45%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-3,44%
1.545
ΚΟΡΔΕ
-0,92%
0.43
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+0,72%
5.61
ΚΡΙ
+0,38%
13.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,20%
1.02
ΛΑΒΙ
+0,13%
0.78
ΛΑΜΔΑ
-0,13%
7.44
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
+5,76%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
-0,77%
1.29
ΛΟΥΛΗ
-1,40%
2.82
ΜΑΘΙΟ
-8,53%
0.686
ΜΕΒΑ
0,00%
3.7
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42
ΜΙΓ
-1,20%
3.3
ΜΙΝ
-4,50%
0.53
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,38%
21.16
ΜΟΝΤΑ
+3,35%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,38%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,92%
25.92
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
+0,49%
2.06
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+2,17%
33.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+6,14%
0.864
ΞΥΛΚ
0,00%
0.275
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,94%
21.5
ΟΛΠ
+1,78%
28.6
ΟΛΥΜΠ
+3,25%
2.54
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.805
ΟΤΕ
+0,81%
16.12
ΟΤΟΕΛ
+1,80%
11.3
ΠΑΙΡ
+2,52%
0.978
ΠΑΠ
+1,32%
2.3
ΠΕΙΡ
+2,19%
3.867
ΠΕΡΦ
+6,49%
6.4
ΠΕΤΡΟ
+0,74%
8.16
ΠΛΑΘ
+1,06%
3.815
ΠΛΑΚΡ
+0,71%
14.2
ΠΡΔ
0,00%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
+1,76%
1.73
ΣΑΡ
+0,18%
11.06
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.338
ΣΙΔΜΑ
+0,31%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+0,62%
6.46
ΣΠΙ
0,00%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.66
ΤΖΚΑ
0,00%
1.33
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,72%
1.658
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-1,65%
0.238
ΦΡΛΚ
+1,05%
3.84
ΧΑΙΔΕ
+2,50%
0.615

Boeing: Το σχέδιο για να λήξει η απεργία μετά από έξι εβδομάδες

Το συνδικάτο που εκπροσωπεί 33.000 εργαζόμενους της Boeing παρουσίασε στα μέλη του μια νέα πρόταση για τον τερματισμό της απεργίας, σημειώνοντας ότι περιλαμβάνει σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με προηγούμενες προσφορές της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η πρόταση προβλέπει αύξηση μισθών κατά 35% σε διάστημα τεσσάρων ετών και επαναφορά του προγράμματος κινήτρων, σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεθνούς Ένωσης Μηχανικών και Αεροδιαστημικών Εργατών, που δημοσιεύτηκε σήμερα. Η επικύρωση θα τεθεί σε ψηφοφορία στις 23 Οκτωβρίου.

Το συνδικάτο ανέφερε επίσης τη συμβολή της υπουργού Εργασίας των ΗΠΑ, Τζούλι Σου, η οποία επισκέφθηκε το Σιάτλ για να διευκολύνει τις διαπραγματεύσεις. Η Σου συναντήθηκε με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της Boeing, Κέλι Όρτμπεργκ, και είχε επαφές με τις δύο πλευρές πολλές φορές. Με την απεργία να διαρκεί έξι εβδομάδες, η πίεση αυξάνεται τόσο για την Boeing όσο και για τους εργαζόμενους. Ξεκίνησε στις 13 Σεπτεμβρίου και έχει επηρεάσει την παραγωγή αεροσκαφών, όπως τα 737 Max, 767 και 777, στις γραμμές συναρμολόγησης της Boeing στη Δυτική Ακτή.

Παράλληλα, η Boeing σχεδιάζει μείωση του εργατικού δυναμικού της κατά 10%, στο πλαίσιο ευρύτερων αλλαγών υπό τη διοίκηση του Όρτμπεργκ. Η κατάσταση επηρεάζει και την αλυσίδα εφοδιασμού της εταιρείας, με τη Spirit AeroSystems να ανακοινώνει ότι μπορεί να χρειαστεί να απολύσει 700 εργαζόμενους που κατασκευάζουν εξαρτήματα για τα προγράμματα 767 και 777.

Η Boeing, για να διασφαλίσει τη χρηματοδότησή της και να διατηρήσει την πιστοληπτική της αξιολόγηση, έχει εξασφαλίσει πιστωτική γραμμή ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων και σχεδιάζει να αντλήσει έως 25 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Η τρέχουσα απεργία, η πρώτη σημαντική σύγκρουση στη Boeing μετά από 16 χρόνια, πυροδοτήθηκε από τη δυσαρέσκεια των ωρομίσθιων εργαζομένων για τις μικρές αυξήσεις μισθών τα τελευταία δέκα χρόνια, ενώ τα ανώτερα στελέχη λάμβαναν υψηλές αμοιβές.

Διαβάστε επίσης

Ακίνητα: Ράλι σχεδόν 80% για τις τιμές των κατοικιών

ΟΣΕ: Ψάχνουν 15 χρόνια το μοντέλο συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου

Πώς η Τουρκία προωθεί τους πυρηνικούς αντιδραστήρες τσέπης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!