THEPOWERGAME
Με την 3η θέση στην κατάταξη βάση όγκου πωλήσεων στο εμφιαλωμένο νερό, το Θεόνη της AHB Group επενδύει για να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση του απέναντι σε Βίκο και Ζαγόρι. Η διοίκηση της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες, Τετάρτη, διέψευσε τις φήμες για πώληση της δραστηριότητας και έδωσε έμφαση στις επενδύσεις.
Ειδικότερα, επενδύσεις ύψους 12 εκατ. ευρώ κατευθύνονται σε logistics 5.500 παλετοθέσεων στον Ελληνόπυργο Καρδίτσας, σε απόσταση 10 χλμ. από το εργοστάσιο στη Βατσουνιά Καρδίτσας, που διαθέτει πέντε γραμμές παραγωγής, εκ των οποίων δύο παράγουν πλαστική φιάλη PET, δύο χάρτινη συσκευασία και μία γυάλινη. Συνολικά τρέχουν επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων επενδύσεων σε παραγωγή και διανομή.
Σημειώνεται ότι σημαντικές επενδύσεις κατευθύνονται σε μάρκετινγκ, συνεισφέροντας στην ανάπτυξη της Θεόνη, που αναμένεται να κάνει τζίρο κοντά στα 30 εκατ. ευρώ το 2024. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2023 ανήλθε σε 24,32 εκατ. ευρώ με κέρδη προ φόρων 1,52 εκατ. ευρώ, από 25,9 εκατ. ευρώ πωλήσεις το 2022 με κέρδη προ φόρων 632,2 χιλ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι πριν από λίγους μήνες η εταιρεία εισέπραξε το σύνολο της ασφαλιστικής αποζημίωσης για τις ζημιές που υπέστη στη θεομηνία Daniel τον Σεπτέμβριο του 2023, που εκτιμήθηκαν σε 2,88 εκατ. ευρώ. Η ασφαλιστική αποζημίωση για τις ζημιές ανήλθε σε 2,7 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης
Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024
Ελληνικός Χρυσός: Ολοκληρώνει στις Σκουριές την επένδυση του 1 δισ.
Μικρά υδροηλεκτρικά: Οι δυσκολίες για να “μπουν στην πρίζα”