THEPOWERGAME
Η Levi Strauss δήλωσε την Τετάρτη ότι εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης της υπολειτουργούσας μάρκας Dockers και προέβλεψε έσοδα τέταρτου τριμήνου χαμηλότερα από τις προσδοκίες, στέλνοντας τις μετοχές της σε πτώση 10% σε διευρυμένες συναλλαγές.
Η εταιρεία παραγωγής denim, η οποία επιδιώκει να ενισχύσει την ανάπτυξη της ομώνυμης μάρκας Levi’s και της κατηγορίας ενεργητικών ενδυμάτων Beyond Yoga, ανακοίνωσε μια στρατηγική αναθεώρηση της Dockers, μιας εταιρείας παραγωγής chinos και khakis, η οποία έχει πληγεί από τις επιφυλακτικές δαπάνες στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
«Περιορίζουμε την εστίασή μας για να αξιοποιήσουμε πλήρως τις δυνατότητες της μάρκας Levi’s καθώς και να επιταχύνουμε την Beyond Yoga. Κατά συνέπεια, αναλαμβάνουμε την αξιολόγηση στρατηγικών εναλλακτικών λύσεων για την παγκόσμια επιχείρηση Dockers», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Michelle Gass.
Όπως σημειώνει το Reuters, η Levi βρίσκεται στο μέσον αλλαγής της στρατηγικής της για να λειτουργήσει κυρίως προσφέροντας μικρότερη ποικιλία που επικεντρώνεται στον πυρήνα των ρούχων denim και να επιτύχει σημαντικές πωλήσεις μέσω των καταστημάτων της απευθείας στον καταναλωτή σε πλήρεις τιμές.
Η εταιρεία είχε ήδη αποχωρήσει από επιχειρήσεις που δεν απέφεραν πολλά, όπως η μάρκα Denizen και η κατηγορία υποδημάτων της, σε ορισμένες περιοχές, στο πλαίσιο των σχεδίων μείωσης του κόστους, τα οποία περιλάμβαναν επίσης απολύσεις.
Αυτό βοήθησε την εταιρεία να εμφανίσει προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή τρίτου τριμήνου ύψους 33 σεντς, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για 31 σεντς, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών που συγκέντρωσε η LSEG.
Στο πλαίσιο της διαδικασίας στρατηγικής αναθεώρησης της Dockers, η εταιρεία έχει προσλάβει την Bank of America ως χρηματοοικονομικό σύμβουλο και δεν έχει ορίσει προθεσμία ή οριστικό χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή της.
Βουτιά 15% στις πωλήσεις της Dockers
Οι πωλήσεις της Dockers σημείωσαν πτώση 15% το τρίτο τρίμηνο. Η μάρκα συνέβαλε κατά περίπου 5% στα συνολικά έσοδα του τριμήνου που αναφέρθηκε στα 1,52 δισ. δολάρια, τα οποία δεν έπιασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 1,55 δισ. δολάρια.
Ωστόσο, οι πωλήσεις της Levi’s βλέπουν μια ώθηση από το κανάλι direct-to-consumer, με το τμήμα να καταγράφει άλμα 10% στις πωλήσεις, λόγω της ισχυρής ζήτησης για γυναικεία ρούχα, ιδίως τζιν φορέματα και ολόσωμες φόρμες, που πωλούνται κυρίως σε πλήρεις τιμές.
«Η Dockers είναι μια μάρκα που δεν συμβαδίζει με τις καταναλωτικές τάσεις εδώ και αρκετό καιρό.. Αυτή (η Gass) τοποθετεί τη Levi Strauss να παραμείνει σε αυτό που ξέρει καλύτερα», δήλωσε ο αναλυτής της eMarketer Zak Stambor.
Η Levi ανακοίνωσε ότι αναμένει αύξηση των εσόδων του τέταρτου τριμήνου σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις για αύξηση 7,36% λόγω της αδυναμίας της Dockers και της υποχώρησης των καταναλωτικών δαπανών στην Κίνα.
Η εταιρεία, η οποία εισάγει τα περισσότερα προϊόντα της στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω της Ανατολικής Ακτής από την Ασία, δήλωσε ότι είχε κάνει εναλλακτικά σχέδια για να διασφαλίσει ότι οι αποστολές θα έφταναν εγκαίρως για την περίοδο των διακοπών. Τα λιμάνια της ανατολικής ακτής και της ακτής του Κόλπου των ΗΠΑ βρίσκονται επί του παρόντος σε απεργία που έχει εισέλθει στη δεύτερη ημέρα της και έχει σταματήσει τις μεταφορές.
Η Levi δήλωσε ότι είχε μετατοπίσει τα δρομολόγια προς τη δυτική ακτή των ΗΠΑ, έδωσε προτεραιότητα σε ορισμένα λιμάνια και στράφηκε σε αεροπορικές μεταφορές.
Διαβάστε επίσης
Ιχθυοκαλλιέργειες: Πιέσεις σε παραγωγή και εξαγωγές τo 2024
Wolrdline: Έρχεται deal για POS σε φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων
Cenergy Holdings: Ανοίγει ο δρόμος για το νέο εργοστάσιο στις ΗΠΑ, μετά την ΑΜΚ