Γ.Δ.
1405.65 +0,14%
ACAG
-0,55%
5.4
BOCHGR
+1,14%
4.43
CENER
+0,93%
8.68
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,12%
8.19
NOVAL
+0,22%
2.275
OPTIMA
-0,16%
12.64
TITC
+0,13%
38.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,41%
1.456
ΑΒΕ
-0,86%
0.459
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.365
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
+5,05%
3.85
ΑΛΦΑ
+0,91%
1.5035
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,67%
9.82
ΑΣΚΟ
+2,64%
2.72
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
+0,71%
0.564
ΑΤΤΙΚΑ
-0,90%
2.2
ΒΙΟ
+0,57%
5.27
ΒΙΟΚΑ
+1,44%
1.765
ΒΙΟΣΚ
+0,71%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+0,78%
1.295
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,32%
18.56
ΔΑΑ
-0,05%
8.038
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-0,34%
11.68
ΔΟΜΙΚ
+5,00%
2.94
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.375
ΕΕΕ
-0,41%
34.18
ΕΚΤΕΡ
-0,53%
1.492
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,26%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.764
ΕΛΠΕ
+1,11%
6.805
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
+2,30%
1.866
ΕΛΧΑ
+0,76%
1.854
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.1
ΕΤΕ
+1,09%
6.88
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,54%
2.025
ΕΧΑΕ
+0,80%
4.43
ΙΑΤΡ
+1,99%
1.54
ΙΚΤΙΝ
+0,50%
0.303
ΙΛΥΔΑ
-1,05%
1.88
ΙΝΚΑΤ
-1,14%
4.78
ΙΝΛΙΦ
+0,69%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,22%
0.922
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.79
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,84%
0.958
ΙΝΤΚΑ
+1,12%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,34%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+0,72%
0.417
ΚΟΥΑΛ
+1,30%
1.09
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.5
ΚΡΙ
+2,80%
14.7
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.928
ΛΑΒΙ
+0,84%
0.721
ΛΑΜΔΑ
-0,69%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,11%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,15%
3
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,98%
19.53
ΜΟΝΤΑ
+1,09%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,58%
2.565
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,47%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
31.24
ΝΑΚΑΣ
-1,37%
2.88
ΝΑΥΠ
+2,38%
0.86
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,93%
21.6
ΟΛΠ
+0,98%
31.05
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,82%
15.66
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.79
ΟΤΕ
+0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,77%
10.28
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,34%
3.547
ΠΕΡΦ
0,00%
5.33
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,90%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,20%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
+1,62%
1.565
ΣΑΡ
0,00%
10.78
ΣΑΡΑΝ
+7,48%
1.15
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.328
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.52
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
0,00%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,40%
19.88
ΤΖΚΑ
-2,78%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.204
ΦΡΛΚ
+0,98%
3.62
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

ΟΠΑΠ: Έμφαση στην ψηφιοποίηση των πρακτορείων

Η προτεραιότητα του ΟΠΑΠ παραμένει η διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου των πρακτορείων και η διερεύνηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης, επισημάνθηκε από την διοίκηση του Οργανισμού στη διάρκεια ψηφιακών επικοινωνιών που είχε με το δίκτυο των συνεργατών του για την παρουσίαση της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward και το σχεδιασμό του για τη νέα εποχή στο δίκτυο των πρακτορείων του. Οι παρουσιάσεις έγιναν στο διοικητικό συμβούλιο (ΔΣ) της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρακτόρων (ΠΟΕΠΠΠ) και στο δίκτυο συνεργατών του σε όλη την Ελλάδα.

Όπως τονίσθηκε ήδη τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ έχουν καθιερωθεί ως τοπικοί προορισμοί διασκέδασης και βασικός στόχος παραμένει η περαιτέρω εξέλιξη τους, με αναβάθμιση των ψηφιακών τους δυνατοτήτων και της εμπειρίας που προσφέρουν στους πελάτες.

O διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ Γιαν Κάρας, o αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο chief retail officer Βάιος Καραντίνος και στελέχη του δικτύου συμμετείχαν στις ψηφιακές εκδηλώσεις και συζήτησαν για όλα τα θέματα που αφορούν τα νέα έργα και τις εμπορικές πρωτοβουλίες της εταιρείας.

Όπως επισήμανε ο Γιαν Κάρας, οι ψηφιακές εκδηλώσεις ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, ενώ η χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων για την επικοινωνία με το δίκτυο των συνεργατών ταιριάζει απόλυτα με τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικής Fast Forward, που αποτελείται από έξι πυλώνες και μεταξύ άλλων εστιάζει στην τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας, την ενίσχυση του εταιρικού και των προϊοντικών brand.

«Η επικοινωνία με τους συνεργάτες μας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Στηρίζουμε έμπρακτα το δίκτυο μας και είμαστε δίπλα του, αξιοποιώντας όλα τα μέσα που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία», τόνισε από την μεριά του ο Οδυσσέας Χριστοφόρου.

Όπως επισημάνθηκε στους συνεργάτες, ο ΟΠΑΠ θα εξακολουθήσει να επενδύει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του. Ταυτόχρονα, θα συνεχιστεί το πρόγραμμα ανάπτυξης των καταστημάτων, ενώ θα προωθηθεί περαιτέρω η αισθητική, τεχνολογική και οπτικοακουστική αναβάθμιση τους. Ήδη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το νέο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις, που είναι ήδη διαθέσιμο στα πρακτορεία, με στόχο την ενίσχυση της πιστότητας της πελατειακής τους βάσης. «Οι πρωτοβουλίες μας εστιάζουν στην ικανοποίηση του πελάτη, ώστε να εξασφαλιστούν μακροπρόθεσμα οφέλη, τόσο για τον ΟΠΑΠ, όσο και για τους συνεργάτες του», σημείωσε ο Βάιος Καραντίνος.

Ο ΟΠΑΠ διοργάνωσε ειδικές e-εκδηλώσεις, με την ονομασία «Customer Xperience – Η επιτυχία ξεκινά από εσένα», από τις 6 έως τις 13 Μαΐου 2021 με ρεκόρ διαδικτυακών συμμετοχών, καθώς περισσότεροι από 2.500 συνεργάτες του ΟΠΑΠ συνδέθηκαν, παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά στις σχετικές παρουσιάσεις. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο ΟΠΑΠ διεξήγαγε ψηφιακά τις ετήσιες εκδηλώσεις για τους συνεργάτες του, εγκαινιάζοντας μια νέα καινοτόμο μορφή επικοινωνίας με το δίκτυο του. Οι πράκτορες του ΟΠΑΠ κατέθεσαν ψηφιακά περίπου 500 ερωτήσεις, λαμβάνοντας απαντήσεις ζωντανά από τα στελέχη της εταιρείας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!