Γ.Δ.
1530.87 +0,41%
ACAG
-0,33%
6.02
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
+0,21%
9.72
CNLCAP
+0,70%
7.2
DIMAND
-0,49%
8.2
EVR
+1,02%
1.48
NOVAL
-2,54%
2.3
OPTIMA
0,00%
13
TITC
+1,77%
43.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,33%
1.79
ΑΒΕ
-1,49%
0.463
ΑΔΜΗΕ
+0,92%
2.73
ΑΚΡΙΤ
-3,13%
0.775
ΑΛΜΥ
-1,82%
4.035
ΑΛΦΑ
-0,73%
1.765
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,40%
10.08
ΑΣΚΟ
+3,13%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
-1,36%
2.17
ΒΙΟ
-1,03%
5.75
ΒΙΟΚΑ
-2,32%
1.895
ΒΙΟΣΚ
+1,28%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+5,50%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-1,74%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.4
ΔΑΑ
-1,49%
8.05
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+1,60%
12.71
ΔΟΜΙΚ
+0,34%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+11,18%
0.368
ΕΒΡΟΦ
-1,34%
1.835
ΕΕΕ
+0,18%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,58%
1.74
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-1,32%
2.24
ΕΛΛ
-2,08%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.245
ΕΛΠΕ
-2,34%
7.52
ΕΛΣΤΡ
-1,90%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-3,18%
1.824
ΕΛΧΑ
-3,45%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,41%
1.205
ΕΤΕ
+1,80%
8.48
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.41
ΕΥΔΑΠ
-0,67%
5.93
ΕΥΡΩΒ
-1,61%
2.45
ΕΧΑΕ
-1,05%
4.72
ΙΑΤΡ
0,00%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-1,27%
0.35
ΙΛΥΔΑ
+1,15%
1.76
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
+2,00%
0.0102
ΙΝΛΙΦ
-1,29%
4.58
ΙΝΛΟΤ
-1,31%
1.054
ΙΝΤΕΚ
+1,35%
6
ΙΝΤΕΤ
+1,79%
1.14
ΙΝΤΚΑ
-0,79%
3.12
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.325
ΚΕΠΕΝ
+0,57%
1.75
ΚΟΡΔΕ
-5,70%
0.43
ΚΟΥΑΛ
-0,57%
1.4
ΚΟΥΕΣ
-1,45%
6.1
ΚΡΙ
+0,31%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.01
ΛΑΒΙ
-2,10%
0.791
ΛΑΜΔΑ
+0,97%
7.26
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
-7,41%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,66%
3.05
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.88
ΜΕΝΤΙ
+2,67%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+0,53%
2.85
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,83%
21.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.62
ΜΟΤΟ
-1,75%
2.81
ΜΟΥΖΚ
-0,75%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+1,61%
25.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.24
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+2,79%
33.92
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
-0,76%
0.78
ΞΥΛΚ
+1,75%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
+0,34%
29.2
ΟΛΠ
+1,94%
28.95
ΟΛΥΜΠ
+1,59%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,50%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.781
ΟΤΕ
+0,07%
14.88
ΟΤΟΕΛ
-0,73%
10.84
ΠΑΙΡ
-3,81%
1.01
ΠΑΠ
-2,39%
2.45
ΠΕΙΡ
+1,18%
4.37
ΠΕΡΦ
-1,96%
5.49
ΠΕΤΡΟ
+1,45%
8.42
ΠΛΑΘ
+0,48%
4.145
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+1,66%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-1,33%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
-3,23%
1.65
ΣΑΡ
+0,74%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+2,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-2,60%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,50%
20
ΤΖΚΑ
-0,66%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,65%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,27%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-1,02%
0.194
ΦΡΛΚ
+0,51%
3.97
ΧΑΙΔΕ
-0,85%
0.58

Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Νέος Marketing Manager o Γιώργος Κανάκης

Ο κος Γιώργος Κανάκης είναι το νέο στέλεχος που εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης και ανέλαβε τη θέση Marketing & Trade Marketing Manager με στόχο να αναπτύξει τις πρακτικές marketing & trade marketing της εταιρείας, καθώς και των σημάτων της Vergina Μπύρα, TUVUNU Τσάι & Ανθρακούχο νερό. Έχει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα, με περισσότερα από 15 έτη εμπειρίας αλλά και εξειδίκευσης στον κλάδο του Retail και των FMCG’s, σε επιχειρήσεις στον τομέα του Super Market, του Λιανεμπορίου, των spirits και non-alcoholic beverages.

Στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στοχεύει να αναδείξει την omnichannel επικοινωνιακή στρατηγικής της εταιρείας, αναδεικνύοντας την ιστορία και τις αξίες της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, καθώς και τα USPs των σημάτων της.

Ήδη, σε συνεργασία με την Vitamin media, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει την 360° καμπάνια για το brand τσάι TUVUNU, και ο προγραμματισμός του είναι να συνεχιστεί εντατικά η επικοινωνιακή παρουσία της μάρκας.

Ταυτόχρονα ο κος Κανάκης σκοπεύει να ενισχύσει την trade marketing πολιτική της εταιρείας και να χρησιμοποιήσει όλες τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.

Ο Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κος Νίκος Μπήλιος δήλωσε σχετικά: Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ένα ιδιαίτερα ικανό και έμπειρο στέλεχος στον τομέα του Marketing και του Trade Marketing. Ο κ. Κανάκης, διαθέτει τόσο την εμπειρία όσο και τα απαραίτητα skills για να φέρει εις πέρας τους στόχους και την αποστολή marketing της εταιρείας.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά, και στόχος της είναι αφενός η ανάδειξη της ιστορίας, της προσφοράς της και της αναπτυξιακής της δυναμικής και αφετέρου η ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας αλλά και των μεριδίων αγοράς των σημάτων της.

Διαβάστε επίσης

Αλλάζω Συσκευή για επιχειρήσεις: Ένταξη αγροτών, οι 3 αλλαγές

Οκτώ κορυφαίες ετικέτες ρούμι διαθέσιμες κάτω από 50 ευρώ

Τα πλωτά πυρηνικά στην Ελλάδα και η διαδικασία της αποξήλωσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!