Γ.Δ.
1391.55 -0,88%
ACAG
-0,90%
5.5
BOCHGR
+0,67%
4.49
CENER
-1,76%
8.35
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,91%
8.72
NOVAL
-1,46%
2.365
OPTIMA
-0,31%
12.8
TITC
-0,71%
34.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,83%
1.394
ΑΒΕ
-0,42%
0.473
ΑΔΜΗΕ
-1,68%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.68
ΑΛΜΥ
0,00%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,39%
1.557
ΑΝΔΡΟ
-1,24%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-1,34%
9.56
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.57
ΑΣΤΑΚ
+3,17%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
-1,42%
2.09
ΒΙΟ
-2,82%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+0,88%
1.725
ΒΙΟΣΚ
-2,01%
1.46
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,92%
1.275
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,91%
17.34
ΔΑΑ
-0,58%
7.856
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,08%
12.04
ΔΟΜΙΚ
-0,83%
2.975
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,66%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-1,38%
1.43
ΕΕΕ
-0,18%
33.04
ΕΚΤΕΡ
-3,33%
1.51
ΕΛΒΕ
-2,08%
4.7
ΕΛΙΝ
+0,50%
2.02
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,23%
1.7
ΕΛΠΕ
-0,88%
6.74
ΕΛΣΤΡ
+2,50%
2.05
ΕΛΤΟΝ
-1,89%
1.87
ΕΛΧΑ
-1,15%
1.72
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,99%
1.135
ΕΤΕ
-1,52%
6.994
ΕΥΑΠΣ
+0,63%
3.17
ΕΥΔΑΠ
+1,05%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+0,08%
1.9715
ΕΧΑΕ
-1,62%
4.26
ΙΑΤΡ
+5,35%
1.575
ΙΚΤΙΝ
-1,61%
0.305
ΙΛΥΔΑ
-3,64%
1.72
ΙΝΚΑΤ
-0,94%
4.76
ΙΝΛΙΦ
-1,59%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-2,06%
0.902
ΙΝΤΕΚ
-2,26%
5.62
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,54%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-2,86%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-2,01%
2.675
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
338
ΚΕΚΡ
-2,44%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-1,47%
1.07
ΚΟΥΕΣ
-1,41%
5.61
ΚΡΙ
-1,74%
14.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-3,19%
0.91
ΛΑΒΙ
-1,27%
0.78
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+0,59%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-1,59%
1.24
ΛΟΥΛΗ
-2,87%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,37%
2.06
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-0,78%
3.175
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,15%
19.61
ΜΟΝΤΑ
-6,12%
3.53
ΜΟΤΟ
+0,40%
2.51
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,17%
24.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,99%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-1,94%
32.36
ΝΑΚΑΣ
+5,77%
3.3
ΝΑΥΠ
+1,37%
0.886
ΞΥΛΚ
-3,42%
0.254
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
-0,67%
29.5
ΟΛΥΜΠ
-2,13%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,12%
14.97
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.796
ΟΤΕ
-0,20%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-0,19%
10.4
ΠΑΙΡ
-3,81%
0.96
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
-1,74%
3.62
ΠΕΡΦ
-1,97%
5.48
ΠΕΤΡΟ
-1,00%
7.92
ΠΛΑΘ
0,00%
3.99
ΠΛΑΚΡ
+1,38%
14.7
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,83%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,91%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
-2,42%
1.61
ΣΑΡ
-2,30%
10.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,35%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-2,03%
5.8
ΣΠΙ
-3,64%
0.53
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.77
ΤΖΚΑ
-0,70%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.616
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-5,60%
0.236
ΦΡΛΚ
-3,10%
3.6
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Νέος Marketing Manager o Γιώργος Κανάκης

Ο κος Γιώργος Κανάκης είναι το νέο στέλεχος που εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης και ανέλαβε τη θέση Marketing & Trade Marketing Manager με στόχο να αναπτύξει τις πρακτικές marketing & trade marketing της εταιρείας, καθώς και των σημάτων της Vergina Μπύρα, TUVUNU Τσάι & Ανθρακούχο νερό. Έχει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα, με περισσότερα από 15 έτη εμπειρίας αλλά και εξειδίκευσης στον κλάδο του Retail και των FMCG’s, σε επιχειρήσεις στον τομέα του Super Market, του Λιανεμπορίου, των spirits και non-alcoholic beverages.

Στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στοχεύει να αναδείξει την omnichannel επικοινωνιακή στρατηγικής της εταιρείας, αναδεικνύοντας την ιστορία και τις αξίες της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, καθώς και τα USPs των σημάτων της.

Ήδη, σε συνεργασία με την Vitamin media, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει την 360° καμπάνια για το brand τσάι TUVUNU, και ο προγραμματισμός του είναι να συνεχιστεί εντατικά η επικοινωνιακή παρουσία της μάρκας.

Ταυτόχρονα ο κος Κανάκης σκοπεύει να ενισχύσει την trade marketing πολιτική της εταιρείας και να χρησιμοποιήσει όλες τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.

Ο Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κος Νίκος Μπήλιος δήλωσε σχετικά: Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ένα ιδιαίτερα ικανό και έμπειρο στέλεχος στον τομέα του Marketing και του Trade Marketing. Ο κ. Κανάκης, διαθέτει τόσο την εμπειρία όσο και τα απαραίτητα skills για να φέρει εις πέρας τους στόχους και την αποστολή marketing της εταιρείας.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά, και στόχος της είναι αφενός η ανάδειξη της ιστορίας, της προσφοράς της και της αναπτυξιακής της δυναμικής και αφετέρου η ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας αλλά και των μεριδίων αγοράς των σημάτων της.

Διαβάστε επίσης

Αλλάζω Συσκευή για επιχειρήσεις: Ένταξη αγροτών, οι 3 αλλαγές

Οκτώ κορυφαίες ετικέτες ρούμι διαθέσιμες κάτω από 50 ευρώ

Τα πλωτά πυρηνικά στην Ελλάδα και η διαδικασία της αποξήλωσης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!