THEPOWERGAME
H Almi Foods, η οποία συγκαταλέγεται στις κορυφαίες ελληνικές εξαγωγικές εταιρείες τροφίμων, κατέγραψε σημαντική αύξηση των οικονομικών της μεγεθών το 2023, με τα δεδομένα για το 2024 να προβλέπουν περαιτέρω ενίσχυση του κύκλου εργασιών και των κερδών της εταιρείας, με την ενσωμάτωση της νέας της στρατηγικής για την ανάπτυξή της και στην ελληνική αγορά.
Η εταιρεία κατέγραψε για το 2023 άνοδο κατά 11% του κύκλου εργασιών της (38,42 εκατ. ευρώ, έναντι 34,35 εκατ. ευρώ το 2022), με τις εξαγωγές σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης να έχουν τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου κατά 3,6 εκατομμύρια ευρώ και να αντιπροσωπεύουν περισσότερο του 25% του συνολικού τζίρου της εταιρείας. Η Almi Foods εξάγει σήμερα τα προϊόντα της σε 33 χώρες, με βασικές αγορές την Γερμανία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Νότιο Κορέα, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία και την Ουκρανία. Η εταιρεία καταγράφει μια συνεχή αύξηση των πωλήσεων στις αγορές της Νότιας Κορέας, με παρουσία από το 2015, η οποία αποτυπώνεται πλήρως στα οικονομικά στοιχεία της, τα τελευταία έτη.
Σημαντική αύξηση κατέγραψε η Almi Foods σε επίπεδο μεικτής κερδοφορίας το 2023, με αύξηση 78% (5,97 εκατ. ευρώ έναντι 3,34 εκατ. ευρώ το 2022) καθώς και στο EBITDA (2,92 εκατ. ευρώ) ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 1,26 εκατ. ευρώ.
Θετικές προβλέψεις για το 2024 και επέκταση στην Ελληνική αγορά
Η Almi Foods καταγράφει ήδη μια περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών το 2024, με αύξηση του κύκλου εργασιών της το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2023.
Βασικοί πυλώνες της συνέχισης της ανάπτυξης της εταιρείας είναι η επέκταση σε νέες αγορές, η παραγωγή νέων προϊόντων και η στροφή και προς την ελληνική αγορά, η οποία αντιπροσωπεύει τα τελευταία χρόνια λιγότερο του 3% των πωλήσεών της.
Η Ελλάδα αποτελεί πλέον στρατηγικό στόχο για την εταιρεία, η οποία μέχρι σήμερα είχε ένα σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό, διαβλέποντας μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης στην εγχώρια αγορά. Θέλοντας να καταστεί leader στην Ελληνική αγορά, η Almi Foods έχει συνάψει συμφωνίες και βρίσκεται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων super market ενώ αναπτύσσεται, μέσω σχετικών συνεργασιών πανελλαδικά, με έμφαση σε τουριστικές περιοχές.
Παράλληλα, υλοποιεί τη νέα της εμπορική στρατηγική για την παρουσία των προϊόντων της στα τελικά σημεία πώλησης, όπως μανάβικα και κρεοπωλεία ενώ αναπτύσσει ένα δίκτυο διανομέων και ειδικών συνεργατών, με ήδη ενεργές συνεργασίες με δίκτυα στην Νότια Ελλάδα, την Ρόδο, την Θεσσαλονίκη και την Κεφαλονιά.
Νέα προϊόντα με στόχο την κατάκτηση των Ελλήνων καταναλωτών
Από τον Μάιο του 2024 η Almi Foods έχει λανσάρει τρία νέα προϊόντα, με στόχο την ελληνική αγορά, με γεύσεις που ταιριάζουν περισσότερο στο ελληνικό κοινό, κάνοντας ταυτόχρονα μια μετάβαση από το deli στις καθημερινές νοστιμιές.
Στα super market και στα δίκτυα διανομής και πωλήσεων βρίσκονται ήδη διαθέσιμες οι λιαστές ντομάτες με μπαχαρικά σε γυάλινο βάζο, οι λιαστές ντομάτες γεμιστές με τυρί, προϊόν μοναδικό για την ελληνική αγορά και ο ανθός κάπαρης σε γυάλινο βάζο, ενώ παραμένουν διαθέσιμα 8 προϊόντα της εταιρείας στην ελληνική αγορά (γλυκοπικάντικη πιπεριά γεμιστή με τυρί, πικάντικη πιπεριά γεμιστή με τυρί κρέμα, λιαστές ντομάτες με γέμιση κρέμας τυριών, πιπεριά Μακεδονική πράσινη ολόκληρη σε άλμη, πάστα γλυκοπικάντικης πιπεριάς με φέτα, ανθός Κάπαρης σε άλμη, πάστα πικάντικης πιπεριάς με φέτα και μανιτάρια ψητά με μπαχαρικά).
Η Almi Foods, παράλληλα, προχωράει στην επένδυση στην αγορά B2B/HO.RE.CA, λανσάροντας τους επόμενους μήνες τη σειρά προϊόντων Almito Du Chef Food Solutions , στα σχετικά κανάλια της ελληνικής αγοράς.
Διαβάστε επίσης
Μέρντοχ: Η “μάχη” της διαδοχής στις δικαστικές αίθουσες
Kung Fu Kenny: Ο σπρίντερ με την “alter ego” περσόνα
Στο ναδίρ η ζήτηση για LNG: Οι προοπτικές των τερματικών σταθμών στην Ευρώπη