THEPOWERGAME
Στάση αναμονής τηρεί η Strix, ο βασικός μέτοχος της Attica Group (κάτοχος του 86% του μετοχικού κεφαλαίου) όσον αφορά το σχεδιαζόμενο placement. Η πώληση μετοχών με παράλληλη μείωση της συμμετοχής στην ακτοπλοϊκή θα γίνει μετά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου και 9μήνου, που θα περιλαμβάνει την καλοκαιρινή περίοδο που η τουριστική και η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη επηρεάζοντας θετικά τα οικονομικά μεγέθη.
Αυτό αναφέρουν καλά ενημερωμένες πηγές και γνώστες των προθέσεων της Attica Group και του βασικού της μετόχου που αποτελεί εταιρεία συνδεδεμένη με τον όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς. Αυτό σημαίνει ότι το placement για την πώληση ενός ποσοστού 10 – 15%, το οποίο παράλληλα θα συμβάλει στην αύξηση της εμπορευσιμότητας της μετοχής μετά άλλωστε από τους όρους που θέτει ο νέος κανονισμός λειτουργίας του Χ.Α. για εισηγμένες με free float κατ’ ελάχιστο 25%, θα μπορούσε να λάβει χώρα στο τέλος του 2024 ή στις αρχές του 2025, τον Ιανουάριο δηλαδή, που είναι και το πιθανότερο σενάριο. Θα ανοίξει, κατά τις ίδιες πληροφορίες, βιβλίο προσφορών στο Λονδίνο, ενώ λέγεται ότι ήδη έχουν σφιγμομετρηθεί ξένα funds και μάλιστα με θετική ανταπόκριση.
Τα μεγέθη της Attica Group
Η κεφαλαιοποίηση διαμορφώνεται σήμερα πάνω από τα 550 εκατ. ευρώ ενώ η Strix είχε αποκτήσει την Attica στα 2,64 και με κεφαλαιοποίηση τότε πάνω από τα 600 – 630 εκατ. ευρώ. Ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε έναν κλάδο με έντονη εποχικότητα στους επιβάτες και Ι.Χ. οχήματα, με υψηλότερη κίνηση τους μήνες Ιούλιο με Σεπτέμβριο και χαμηλότερη τους μήνες Νοέμβριο με Φεβρουάριο. Αντίθετα η κίνηση των φορτηγών οχημάτων εμφανίζεται κατανεμημένη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με πολύ μικρότερη εποχικότητα.
O στόλος του Ομίλου με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries», «Hellenic Seaways» και «Anek Lines», αριθμεί 42 πλοία, από τα οποία τα 28 είναι συμβατικά επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία, τα 12 είναι ταχύπλοα και 2 πλοία είναι φορτηγά – οχηματαγωγά. Όλα τα πλοία του Ομίλου είναι ιδιόκτητα πλην δύο επιβατηγών – οχηματαγωγών, τα οποία είναι ναυλωμένα. Το υψηλό 52 εβδομάδων που έχει «γράψει» η Attica εντοπίζεται στα 2,70 ευρώ. Σημειώνεται ότι o Όμιλος ανακοίνωσε την διεύρυνση του υφιστάμενου στόλου με την προσθήκη του πλοίου Thunder.
Διαβάστε επίσης
Λιγοστεύουν συνεχώς τα διαθέσιμα ακίνητα στην Αθήνα
Politico: Σχεδόν 1.000 ευρώ την ημέρα για σύμβουλο της Φον ντερ Λάιεν
Ηλεκτρικές διασυνδέσεις: Πώς προχωρούν, το roadmap του ΑΔΜΗΕ