THEPOWERGAME
Ενισχυμένα μεγέθη παρουσίασε για το 2023 η εταιρεία Μπισκότα Παπαδοπούλου, η οποία συνεχίζει να διευρύνει την παρουσία της εντός και εκτός Ελλάδος, υπό τη διοίκηση της προέδρου και CEO, Ιωάννας Παπαδοπούλου. Σύμφωνα με τον ισολογισμό που δημοσιεύει η εταιρεία στο ΓΕΜΗ, ο κύκλος εργασιών πέρυσι διαμορφώθηκε στα 233,78 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για επίδοση αυξημένη κατά 8,15% (216,16 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2022). Τα καθαρά κέρδη προ φόρων στη χρήση 2023 ανήλθαν σε 11.458.331 ευρώ, έναντι 11.859.160 ευρώ το 2022, σημειώνοντας μείωση κατά 3,38%, με το υψηλό κόστος ενέργειας και τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες να επηρεάζουν τα οικονομικά αποτελέσματα. Θετικό, όμως, παραμένει το γεγονός ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να εμπιστεύονται τα προϊόντα της εταιρείας, όπως αποτυπώνεται και στη σημαντική αύξηση του τζίρου σε ετήσια βάση.
«Οι όγκοι πωλήσεων συνέχισαν και το 2023 τη σταθερά αυξητική τους πορεία, αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτόν ότι οι πελάτες μας και οι τελικοί καταναλωτές ενισχύουν σταθερά κάθε έτος την εμπιστοσύνη τους προς την εταιρεία», επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Και προστίθεται: «Το γεγονός αυτό μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους, καθώς αποτελεί την έμπρακτη επιβράβευση ενός μοντέλου λειτουργίας που με πίστη ακολουθούμε εδώ και έναν αιώνα. Παράλληλα, αυτή η εμπιστοσύνη αυξάνει το αίσθημα ευθύνης μας έναντι του καταναλωτικού μας κοινού, να σεβαστούμε τις ανάγκες του και να συνεχίσουμε την πορεία μας ως καινοτόμοι και πρωτοπόροι του κλάδου».
Στα σημαντικά γεγονότα του 2023 για τη δραστηριότητα της εταιρείας Μπισκότα Παπαδοπούλου περιλαμβάνεται η έναρξη λειτουργίας στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του έτους της νέας γραμμής παραγωγής ψωμιού στα Οινόφυτα. «Πρόκειται για μια σημαντική επένδυση, που δημιουργεί μία νέα προοπτική για την επιχείρηση, πλήρως εναρμονισμένη με τις αξίες μας και τη συνεχή προσπάθεια βελτίωσης της περιβαλλοντικής μας απόδοσης», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία υλοποιεί επενδυτικό σχέδιο ύψους 46 εκατ. ευρώ, απασχολώντας περισσότερους από 1.600 εργαζομένους.
Επίσης, σημαντική θεωρείται η ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας των προϊόντων της εταιρείας στο εξωτερικό. Ειδικότερα, στις διεθνείς αγορές, και στο πλαίσιο της στρατηγικής των τελευταίων ετών για ακόμα μεγαλύτερη εξωστρέφεια, τα Μπισκότα Παπαδοπούλου μπήκαν σε νέες αγορές το 2023, ανεβάζοντας σε 69 τις χώρες στις οποίες διατηρεί δραστηριότηταη εταιρεία στέλνοντας τα προϊόντα της.
Διαβάστε επίσης
Επιταγή ακρίβειας: Οι τέσσερις κατηγορίες δικαιούχων
Πετρέλαιο: Άλμα άνω του 1% για το μπρεντ, στα 74 δολάρια
Ρεύμα: Ενδείξεις αποκλιμάκωσης των τιμών χονδρικής