Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Axia για Aegean: Πρόβλεψη για EBITDA 145,6 εκατ. στο εξάμηνο

Σταθερά οικονομικά αποτελέσματα αναμένεται να παρουσιάσει σήμερα η Aegean Airlines για το β’ τρίμηνο και α’ εξάμηνο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Axia. Όπως σημειώνεται, ώθηση θα δώσει η αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια και περισσότερα δρομολόγια, δεδομένης της καλοκαιρινής περιόδου που μεσολάβησε, αλλά η κερδοφορία θα επηρεαστεί από την πίεση στο μέσο ναύλο καθώς και από τις αυξήσεις στην πλευρά του κόστους.

Οι προβλέψεις της Axia για την Aegean κάνουν λόγο για:

  • Έσοδα 481,6 εκατ. ευρώ (+7,2% σε ετήσια βάση) στο τρίμηνο, και 750,4 εκατ. ευρώ (+10,7% σε ετήσια βάση) στο εξάμηνο,
  • EBITDA 112,4 εκατ. ευρώ (-6,5% σε ετήσια βάση) στο τρίμηνο και 145,6 εκατ. ευρώ (+4,4% σε ετήσια βάση) στο εξάμηνο και
  • καθαρά κέρδη 41,2 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο από 51,5 εκατ. στο β’ τρίμηνο του 2023 (μείωση 20,1%) και 20,3 εκατ. στο εξάμηνο από 37,1 εκατ. στο εξάμηνο (μείωση 45,3%)

Με βάση τα στοιχεία που έχει ήδη δημοσιεύσει η Aegean, το β’ τρίμηνο του 2024, η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 8% σε ετήσια βάση, ανερχόμενη σε 4,4 εκατ. επιβάτες που πέταξαν, με ισόρροπη αύξηση τόσο στο εσωτερικό όσο και στο διεθνές δίκτυο, λόγω της ανθεκτικής ζήτησης και της επέκτασης του δικτύου. Η αεροπορική εταιρεία προσέφερε περίπου 5,4 εκατομμύρια θέσεις, σημειώνοντας αύξηση 9% σε ετήσια βάση και ASKs που προσφέρθηκαν αυξήθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις, ο συντελεστής πληρότητας πρέπει να διαμορφώθηκε στο 81,2%, χαμηλότερα έναντι 82% το β’ τρίμηνο του 2023, δεδομένης της καθήλωσης αεροσκαφών λόγω των απαραίτητων ελέγχων που σχετίζονται με το πρόβλημα του κινητήρα GTF.

H Axia προβλέπει ακόμα μείωση των καθαρών κερδών που θα διαμορφωθούν στα 41,2 εκατ. ευρώ (-20,1% σε ετήσια βάση), επηρεαζόμενα από τις υψηλότερες αποσβέσεις που λογιστικοποιούνται για τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών. Όσον αφορά τα λειτουργικά έξοδα, στο β’ τρίμηνο του 2024, αναμένει ότι αυτά θα διαμορφωθούν στα 373,4 εκατ. ευρώ (+12,3% σε ετήσια βάση), λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση των παροχές προς τους εργαζομένους (+13% σε ετήσια βάση), λόγω της επέκτασης των αεροπορικών δραστηριοτήτων.

Διαβάστε επίσης

Η Τέιλορ Σουίφτ στηρίζει Καμάλα και ανοίγει ”μέτωπο” με τον Μασκ

Αττική Οδός: Την Πέμπτη πέφτουν οι υπογραφές για τη νέα σύμβαση παραχώρησης

Η αντίδραση της αγοράς ενέργειας στην έκθεση Ντράγκι

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!