Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Axia για Aegean: Πρόβλεψη για EBITDA 145,6 εκατ. στο εξάμηνο

Σταθερά οικονομικά αποτελέσματα αναμένεται να παρουσιάσει σήμερα η Aegean Airlines για το β’ τρίμηνο και α’ εξάμηνο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Axia. Όπως σημειώνεται, ώθηση θα δώσει η αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια και περισσότερα δρομολόγια, δεδομένης της καλοκαιρινής περιόδου που μεσολάβησε, αλλά η κερδοφορία θα επηρεαστεί από την πίεση στο μέσο ναύλο καθώς και από τις αυξήσεις στην πλευρά του κόστους.

Οι προβλέψεις της Axia για την Aegean κάνουν λόγο για:

  • Έσοδα 481,6 εκατ. ευρώ (+7,2% σε ετήσια βάση) στο τρίμηνο, και 750,4 εκατ. ευρώ (+10,7% σε ετήσια βάση) στο εξάμηνο,
  • EBITDA 112,4 εκατ. ευρώ (-6,5% σε ετήσια βάση) στο τρίμηνο και 145,6 εκατ. ευρώ (+4,4% σε ετήσια βάση) στο εξάμηνο και
  • καθαρά κέρδη 41,2 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο από 51,5 εκατ. στο β’ τρίμηνο του 2023 (μείωση 20,1%) και 20,3 εκατ. στο εξάμηνο από 37,1 εκατ. στο εξάμηνο (μείωση 45,3%)

Με βάση τα στοιχεία που έχει ήδη δημοσιεύσει η Aegean, το β’ τρίμηνο του 2024, η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 8% σε ετήσια βάση, ανερχόμενη σε 4,4 εκατ. επιβάτες που πέταξαν, με ισόρροπη αύξηση τόσο στο εσωτερικό όσο και στο διεθνές δίκτυο, λόγω της ανθεκτικής ζήτησης και της επέκτασης του δικτύου. Η αεροπορική εταιρεία προσέφερε περίπου 5,4 εκατομμύρια θέσεις, σημειώνοντας αύξηση 9% σε ετήσια βάση και ASKs που προσφέρθηκαν αυξήθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις, ο συντελεστής πληρότητας πρέπει να διαμορφώθηκε στο 81,2%, χαμηλότερα έναντι 82% το β’ τρίμηνο του 2023, δεδομένης της καθήλωσης αεροσκαφών λόγω των απαραίτητων ελέγχων που σχετίζονται με το πρόβλημα του κινητήρα GTF.

H Axia προβλέπει ακόμα μείωση των καθαρών κερδών που θα διαμορφωθούν στα 41,2 εκατ. ευρώ (-20,1% σε ετήσια βάση), επηρεαζόμενα από τις υψηλότερες αποσβέσεις που λογιστικοποιούνται για τις παραδόσεις νέων αεροσκαφών. Όσον αφορά τα λειτουργικά έξοδα, στο β’ τρίμηνο του 2024, αναμένει ότι αυτά θα διαμορφωθούν στα 373,4 εκατ. ευρώ (+12,3% σε ετήσια βάση), λαμβάνοντας υπόψη την αύξηση των παροχές προς τους εργαζομένους (+13% σε ετήσια βάση), λόγω της επέκτασης των αεροπορικών δραστηριοτήτων.

Διαβάστε επίσης

Η Τέιλορ Σουίφτ στηρίζει Καμάλα και ανοίγει ”μέτωπο” με τον Μασκ

Αττική Οδός: Την Πέμπτη πέφτουν οι υπογραφές για τη νέα σύμβαση παραχώρησης

Η αντίδραση της αγοράς ενέργειας στην έκθεση Ντράγκι

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!