THEPOWERGAME
Η Tiffany & Co., η κορυφαία εταιρεία κατασκευής κοσμημάτων LVMH, σχεδιάζει να μειώσει το μέγεθος ενός καταστήματος-ναυαρχίδας άνω των 12.000 τετραγωνικών μέτρων στη Σαγκάη, καθώς οι πωλήσεις των εμπορικών σημάτων πολυτελείας πέφτουν κατακόρυφα στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, αναφέρει το Bloomberg.
Η Tiffany, η οποία εγκαινίασε το διώροφο κατάστημα στο Hong Kong Plaza της Σαγκάης σε μια υψηλού προφίλ τελετή στα τέλη του 2019, αποφάσισε να εγκαταλείψει περίπου το μισό χώρο, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το πρακτορείο. Η εταιρεία θα εκκενώσει το χώρο αργότερα αυτό το μήνα και ο ιδιοκτήτης βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με πιθανούς νέους ενοικιαστές.
Τόσο η Tiffany όσο και η Lai Sun Group, η οποία ελέγχει τον ιδιοκτήτη του εμπορικού κέντρου υψηλών προδιαγραφών, την Lai Fung Holdings Ltd., δεν απάντησαν αμέσως σε αιτήματα για σχόλια.
Η απόσυρση της Tiffany από τον οικονομικό κόμβο της Κίνας υπογραμμίζει το όλο και πιο δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο πρέπει να κινηθούν οι παγκόσμιοι κολοσσοί της πολυτέλειας κατά τη διάρκεια της οικονομικής επιβράδυνσης και της ύφεσης της αγοράς ακινήτων. Οι Κινέζοι καταναλωτές που αναζητούν χαμηλότερες τιμές είτε στην γκρίζα αγορά είτε στο εξωτερικό, όπως στην Ιαπωνία, όπου το νόμισμα είναι αδύναμο. Αυτό έχει προκαλέσει σημαντική πτώση των πωλήσεων για τις εταιρείες υψηλής ποιότητας, περιορίζοντας την ανάπτυξη και προσθέτοντας πίεση στα περιθώρια κέρδους.
Ο τομέας ρολογιών και κοσμημάτων της LVMH είδε τα έσοδά του να μειώνονται κατά 3% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους σε σχέση με το προηγούμενο έτος, καθιστώντας τον έναν από τους τομείς με τις χειρότερες επιδόσεις. Τα κέρδη από επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες γι’ αυτόν τον τομέα μειώθηκαν κατά 19%. Η Tiffany ζήτησε επίσης από την Lai Fung να μειώσει το ενοίκιο για τη ναυαρχίδα της στη Σαγκάη, δήλωσε μία πηγή. Το κατάστημα, που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική και εμπορική περιοχή της Σαγκάης, διαθέτει το πρώτο Blue Box Cafe της Tiffany στην Κίνα, το οποίο είναι και το τρίτο στον κόσμο. Το κατάστημα είναι επί του παρόντος ένα από τα μεγαλύτερα της μάρκας στην Ασία. Το καφέ θα παραμείνει και μετά τη συρρίκνωση, δήλωσαν οι ίδιες πηγές.
Το brand ηλικίας 187 ετών έχει χάσει τους φιλόδοξους στόχους πωλήσεων της LVMH μετά την εξαγορά του πωλητή κοσμημάτων από την αυτοκρατορία πολυτελείας του δισεκατομμυριούχου Μπερνάρ Αρνό το 2021. Η Tiffany έχει επίσης δει πρόσφατα αποχωρήσεις εργαζομένων λόγω των χαμηλότερων προμηθειών από ό,τι στο παρελθόν, με κάποιους να αποστατούν σε ανταγωνιστές και να παίρνουν μαζί τους κάποιους από τους πιστούς πελάτες τους, ανέφερε το Bloomberg News νωρίτερα φέτος.
Η μάρκα συμπιέζεται περαιτέρω από τους ανταγωνιστές, χάνοντας μερίδιο αγοράς από εταιρείες όπως η Cartier της Cie Financiere Richemont SA.
Διαβάστε επίσης
Πόσο τελικά έχουν αυξηθεί οι τιμές στα ελληνικά ξενοδοχεία
ΜμΕ: Τα κίνητρα για συνενώσεις, το επενδυτικό κλίμα και ο ρόλος των funds
Έξυπνα κτίρια: Τα οφέλη και οι προκλήσεις