Γ.Δ.
1506.83 +0,24%
ACAG
-0,49%
6.07
BOCHGR
+3,54%
4.97
CENER
-2,42%
9.69
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+0,73%
8.26
EVR
0,00%
1.485
NOVAL
+0,21%
2.36
OPTIMA
-0,47%
12.74
TITC
+0,48%
42.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.798
ΑΒΕ
-0,43%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-0,71%
2.81
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
-2,42%
4.035
ΑΛΦΑ
0,00%
1.73
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,46%
10.09
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
+1,55%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.74
ΑΤΤ
-0,77%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
-0,45%
2.22
ΒΙΟ
-0,86%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-2,04%
1.92
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,91%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.36
ΔΑΑ
-0,37%
8.188
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,32%
12.5
ΔΟΜΙΚ
+0,34%
2.985
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,36%
0.316
ΕΒΡΟΦ
-3,17%
1.83
ΕΕΕ
+1,68%
32.76
ΕΚΤΕΡ
-2,76%
1.76
ΕΛΒΕ
+2,04%
5
ΕΛΙΝ
-0,89%
2.23
ΕΛΛ
+0,68%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,91%
2.18
ΕΛΠΕ
-0,78%
7.64
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,42%
1.896
ΕΛΧΑ
-1,58%
2.18
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
+0,39%
8.16
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.96
ΕΥΡΩΒ
+1,79%
2.382
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.69
ΙΑΤΡ
+2,75%
1.68
ΙΚΤΙΝ
-2,74%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-2,46%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,64%
4.73
ΙΝΚΑΤΔ
-38,79%
0.0101
ΙΝΛΙΦ
+0,87%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,56%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-1,82%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,69%
1.16
ΙΝΤΚΑ
-0,64%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,71%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,94%
0.456
ΚΟΥΑΛ
-3,34%
1.39
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.11
ΚΡΙ
-0,31%
15.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,94%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,38%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,02%
2.98
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.31
ΜΕΡΚΟ
-2,50%
39
ΜΙΓ
-1,36%
2.9
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-0,66%
21
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.67
ΜΟΤΟ
-0,69%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-0,24%
25.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,45%
2.21
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,81%
0.786
ΞΥΛΚ
-1,69%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+3,90%
29.3
ΟΛΠ
-0,85%
29.05
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.51
ΟΠΑΠ
-0,50%
15.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,14%
14.65
ΟΤΟΕΛ
-0,55%
10.84
ΠΑΙΡ
+2,74%
1.125
ΠΑΠ
-0,40%
2.51
ΠΕΙΡ
+0,41%
4.215
ΠΕΡΦ
-0,35%
5.63
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.12
ΠΛΑΚΡ
+2,78%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,33%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.695
ΣΑΡ
-1,47%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+0,32%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,24%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,46%
0.193
ΦΡΛΚ
+0,51%
3.96
ΧΑΙΔΕ
-8,33%
0.55

ΟΣΕ: Έργα ύψους 5,9 εκατ. ευρώ στον σιδηρόδρομο Λάρισας

Στην προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την τοποθέτηση ηχοπετασμάτων κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών που διασχίζουν την πόλη της Λάρισας, προστατεύοντας τη ζωή και την ασφάλεια των κατοίκων στις συνοικίες που γειτονιάζουν στις γραμμές, προχωρεί με απόφαση, της Πέμπτης 13 Μαΐου, του Διοικητικού Συμβουλίου, η διοίκηση του ΟΣΕ Α.Ε.

Αντικείμενο του έργου, προϋπολογισμού 5,9 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, είναι η κατασκευή ηχοπετασμάτων σε τμηματικές θέσεις του σιδηροδρομικού διαδρόμου και εντός του αστικού ιστού της πόλης της Λάρισας, από το Σταθμό του Μεζούρλου έως τη γέφυρα του Πηνειού ποταμού, κατά μήκος σιδηροδρομικής όδευσης 10 km.

Οι προτεινόμενες κατασκευές αφορούν τόσο στην αντιμετώπιση των κοινωνικών επιπτώσεων που αφορούν στην ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του Σιδηροδρόμου εντός του οικιστικού ιστού, όσο και στη βελτίωση του επιπέδου θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία της γραμμής στην γειτνιάζουσα με αυτή περιοχή.

Η επιλογή των θέσεων τοποθέτησης βασίσθηκε στις ακόλουθες αρχές :

  • τοποθετούνται ηχοπετάσματα, σε συνολικό μήκος 4,8 km κατά μήκος των ορίων του σιδηροδρομικού άξονα όπου υπάρχουν οικιστικές ή άλλες ευαίσθητες χρήσεις, προκειμένου να επιτευχθεί προστασία του ακουστικού περιβάλλοντος από την επιρροή του σιδηροδρομικού θορύβου.
  • τοποθετείται περίφραξη, σε συνολικό μήκος 3,2 km σε λοιπές θέσεις : (α) όπου οι παρακείμενες χρήσεις δεν χρήζουν προστασίας όσον αφορά την ποιότητα ακουστικού περιβάλλοντος, (β) όπου λόγοι ορατότητας επιβάλουν περιορισμούς στην παρεμβολή εμποδίων μεταξύ κινουμένων εγκάρσια προς τον σιδηροδρομικό διάδρομο (οχήματα, πεζοί) και των αξόνων των σιδηροδρομικών γραμμών, (γ) όπου είναι απαραίτητο για την προστασία έναντι ανεπιθύμητης εισόδου ατόμων στο σιδηροδρομικό διάδρομο.

Η Συμβασιοποίηση του έργου, που συγχρηματοδοτείται από περιφερειακό πρόγραμμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας, εκτιμάται εντός του 2021 και ο συμβατικός χρόνος υλοποίησής του σε 18 μήνες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!