Γ.Δ.
1382.68 +0,06%
ACAG
-0,18%
5.43
BOCHGR
+0,95%
4.23
CENER
+1,52%
8.7
CNLCAP
+1,46%
6.95
DIMAND
+1,55%
9.15
NOVAL
+0,60%
2.525
OPTIMA
+1,59%
12.8
TITC
+1,71%
32.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.4
ΑΒΕ
-0,63%
0.476
ΑΔΜΗΕ
+2,60%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-0,16%
3.195
ΑΛΦΑ
+0,69%
1.3795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,35%
9.965
ΑΣΚΟ
-0,77%
2.58
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.98
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.7
ΑΤΤ
+9,19%
6.18
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,48%
2.09
ΒΙΟ
-0,77%
5.15
ΒΙΟΚΑ
+0,30%
1.655
ΒΙΟΣΚ
-2,05%
1.43
ΒΙΟΤ
0,00%
0.326
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
-2,73%
2.14
ΓΕΒΚΑ
+2,33%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,03%
17.3
ΔΑΑ
+1,29%
7.85
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+2,12%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+4,16%
2.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.28
ΕΒΡΟΦ
+0,35%
1.45
ΕΕΕ
-0,93%
31.9
ΕΚΤΕΡ
-0,69%
1.44
ΕΛΒΕ
+1,27%
4.78
ΕΛΙΝ
+1,02%
1.98
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,19%
1.772
ΕΛΠΕ
+2,76%
6.9
ΕΛΣΤΡ
-0,51%
1.97
ΕΛΤΟΝ
+2,60%
1.734
ΕΛΧΑ
0,00%
1.74
ΕΠΙΛΚ
+9,09%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-0,14%
7.18
ΕΥΑΠΣ
-0,94%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+2,66%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,58%
1.89
ΕΧΑΕ
-0,70%
4.23
ΙΑΤΡ
-1,01%
1.465
ΙΚΤΙΝ
+0,17%
0.2925
ΙΛΥΔΑ
+0,82%
1.835
ΙΝΚΑΤ
+0,62%
4.9
ΙΝΛΙΦ
-2,03%
4.34
ΙΝΛΟΤ
-2,13%
1.012
ΙΝΤΕΚ
+1,33%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-5,88%
1.04
ΙΝΤΚΑ
+0,92%
2.755
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
-1,55%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+9,38%
1.75
ΚΛΜ
+0,32%
1.555
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
+1,30%
1.088
ΚΟΥΕΣ
-0,54%
5.53
ΚΡΙ
+0,36%
13.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
-1,50%
0.922
ΛΑΒΙ
-3,43%
0.731
ΛΑΜΔΑ
+2,92%
7.4
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-1,66%
0.89
ΛΕΒΚ
-6,94%
0.268
ΛΕΒΠ
+25,93%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,60%
1.27
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,28%
3.6
ΜΕΝΤΙ
+1,83%
2.22
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41.2
ΜΙΓ
-0,81%
3.055
ΜΙΝ
0,00%
0.52
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,50%
19.64
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
+1,35%
2.62
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+1,00%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,26%
32.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+3,91%
0.904
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,98%
20.6
ΟΛΠ
+1,65%
27.65
ΟΛΥΜΠ
-1,67%
2.35
ΟΠΑΠ
+1,03%
15.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-3,68%
15.17
ΟΤΟΕΛ
+2,71%
11.36
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
+1,78%
2.29
ΠΕΙΡ
-0,35%
3.438
ΠΕΡΦ
+1,20%
5.92
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
7.9
ΠΛΑΘ
+1,24%
3.68
ΠΛΑΚΡ
+2,03%
15.1
ΠΡΔ
+1,63%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,35%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-0,77%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+1,91%
1.6
ΣΑΡ
+0,18%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,60%
0.334
ΣΙΔΜΑ
-3,64%
1.59
ΣΠΕΙΣ
+1,69%
6.02
ΣΠΙ
-0,74%
0.54
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,66%
19.8
ΤΖΚΑ
+1,87%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,38%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,87%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+9,62%
0.228
ΦΡΛΚ
+1,52%
3.685
ΧΑΙΔΕ
+4,35%
0.6

ΟΛΘ: Διευθύνων Σύμβουλος αναλαμβάνει ο Γιάννης Τσάρας

Από σήμερα το απόγευμα, Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024, ο πολιτικός μηχανικός Γιάννης Τσάρας αναλαμβάνει και πάλι διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, θέση που κατείχε για έξι ολόκληρα χρόνια, την περίοδο 2004-2010, όταν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, εν μέσω σφοδρότατων αντιδράσεων, έφτασε μια ανάσα από την παραχώρηση του 6ου προβλήτα και του ΣΕΜΠΟ, σε κοινοπραξία με επικεφαλής τη Hutchison.

Από αύριο, 23/8, τίθεται σε ισχύ η παραίτηση του «ιπτάμενου»  Ολλανδού CEO της ΟΛΘ ΑΕ, του Arie Koppelaar, που φεύγει από το λιμάνι πριν καλά-καλά έρθει στη Θεσσαλονίκη. Οπότε, σύμφωνα με ασφαλέστατες πληροφορίες του powergame.gr, σήμερα, στις 2 το μεσημέρι, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, που ως γνωστόν ελέγχεται πλειοψηφικά από τον ομογενή επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη, έχει ως βασικό θέμα ημερήσιας συζήτησης την ανάληψη των καθηκόντων του διευθύνοντος συμβούλου από τον πολιτικό μηχανικό Γιάννη Τσάρα, ο οποίος, έπειτα από 14 έτη από την αποχώρησή του από τον τότε κρατικό ΟΛΘ, έχει από τον Μάιο της φετινής χρονιάς επιστρέψει στη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ ως ανεξάρτητο μη εκτελεστικό μέλος.

Η απόφαση για την τοποθέτηση Τσάρα στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, είναι, εξ όσων γνωρίζουμε, ειλημμένη. Πρόκειται για «τελειωμένη υπόθεση», η οποία βέβαια θα πρέπει στη συνέχεια να πάρει τυπικά και την έγκριση των μετόχων της εταιρείας. Τώρα πλέον εκτιμάται ότι ο ΟΛΘ θα αποκτήσει ένα εκτελεστικό δίδυμο που θα «δέσει» και θα δώσει αποφασιστική ώθηση για την υλοποίηση των ανοικτών θεμάτων που αφορούν το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας μας, θέματα που αφορούν κυρίως την υλοποίηση κρίσιμων υποδομών (σ.σ. επέκταση 6ου προβλήτα), αλλά και την άσκηση πιέσεων για να κινηθεί αποτελεσματικότερα η ελληνική γραφειοκρατία. Ο εκτελεστικός πρόεδρος, Θάνος Λιάγκος, με τον CEO, Γιάννη Τσάρα, έχουν μπροστά τους πεδίο δόξης λαμπρόν όσον αφορά την ανάπτυξη του λιμένα, εντός ελληνικής επικράτειας, αλλά και όχι μόνο.

Για την ιστορία, να υπενθυμίσουμε ότι οι εξ Εσπερίας διευθύνοντες που είχε η ΟΛΘ ΑΕ από την ιδιωτικοποίησή της και μετά δεν έμελλε να ριζώσουν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ο Ιταλός Φράνκο Κούπολο (Franco Cupolo), που ανέλαβε καθήκοντα το καλοκαίρι του 2019, αποχώρησε τον Ιούλιο του 2022. Καθήκοντα προέδρου και διευθύνοντος άσκησε για μερικούς μήνες ο κ. Λιάγκος, μέχρι που τον Οκτώβριο του 2023 ανέλαβε καθήκοντα CEO ο Ολλανδός Άρι Κόπελαρ (Arie Koppelaar), για να σπάσει όλα τα ρεκόρ βραχυβιότητας, αφού παραιτήθηκε έπειτα από 10 μήνες, με την παραίτησή του να ισχύει από τις 23/8/2024.

Σε αυτό το διάστημα η Θεσσαλονίκη, οι οικονομικοί παράγοντες της πόλης και της Βόρειας Ελλάδας είδαν πολύ λίγο τον σιωπηλό κ. Koppelaar. Τώρα, από σήμερα, ελπίζουμε τα πράγματα να αλλάξουν για τον ΟΛΘ, ο οποίος με τη λειτουργία του επηρεάζει όλη την οικονομική ζωή της Βόρειας Ελλάδας και όχι μόνο, αφού η ΑΕ έχει βλέψεις αναπτυξιακές, εντός και εκτός της χώρας μας.

Όσο για τον κ. Τσάρα, αναλαμβάνει καθήκοντα CEO σε μία εταιρεία που γνωρίζει καλά και η οποία, αν δεν είχε ξεσπάσει η διεθνής οικονομική κρίση του 2008, θα είχε παραχωρηθεί στη Hutchison για το ποσό των 420 εκατ. -τόσα είχαν προσφερθεί  (μόνο 6ος προβλήτας και ΣΕΜΠΟ) και δεν θα είχε πωληθεί, κατά 67%, σε ιδιώτη επενδυτή και για πολύ μικρότερο τίμημα (σ.σ. 232 εκατ.). Αλλά τα σχέδια της παραχώρησης συνάντησαν έντονες αντιδράσεις κομμάτων της τότε αντιπολίτευσης, εργαζομένων και τμήματος της κοινής γνώμης, μέχρι που δόθηκε προτεραιότητα στην παραχώρηση του ΟΛΠ, με τον ΟΛΘ να μένει τελικά εκτός νυμφώνος.

Για τον Γιάννη Τσάρα -δρα πολιτικό μηχανικό, με εξειδίκευση στους τομείς της Υδρομηχανικής, της Υδροδυναμικής και των Λιμενικών Εργασιών- να σημειωθεί ότι ήταν ο πρώτος διευθύνων σύμβουλος της ΚΕΠΑ ΑΕ, του Κέντρου Επιχειρηματικής Ανάπτυξης που ίδρυσαν οι ΣΕΒΕ και ΣΒΒΕ, ως ενδιάμεσο φορέα Ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Μετά την αποχώρησή του από τον ΟΛΘ, το 2010, ο κ. Τσάρας διετέλεσε γενικός διευθυντής της PFIC (πρώην Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων στη Νέα Καρβάλη), η οποία, σημειωτέον, είχε συμμετάσχει στον διαγωνισμό υποπαραχώρησης του Εμπορικού Λιμένα της Καβάλας, που τελικά πέρασε στην εταιρεία ΣΑΡΙΣΑ, με εταίρους τις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Black Summit Financial Group – EFA Group.

Διαβάστε επίσης

Τουρισμός: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι των Κυκλάδων

Μεντβέντεφ: Απέκλεισε τις συζητήσεις με το Κίεβο

ΔΕΗ: Χτίζει δίκτυο ενεργειακών υπηρεσιών πάνω στην “Κωτσόβολος”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!