THEPOWERGAME
Ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός οργανισμός της Ευρώπης, η TUI, ξεπέρασε τις προσδοκίες για τα λειτουργικά κέρδη του τρίτου τριμήνου χάρη στην ισχυρή καλοκαιρινή ταξιδιωτική ζήτηση και την ώθηση από την πτώχευση του γερμανικού αντιπάλου FTI.
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες και οι αεροπορικές εταιρείες ήλπιζαν ότι η φετινή καλοκαιρινή περίοδος θα ξεπερνούσε τα προ της πανδημίας επίπεδα, παρά την οικονομική αβεβαιότητα, τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις αεροσκαφών και την αύξηση των τιμών των καυσίμων των αεροσκαφών.
Η TUI κατέγραψε 232 εκατ. ευρώ (254,92 εκατ. δολάρια) σε βασικά κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) για το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, αυξημένα κατά 37% από 169 εκατ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα. Αυτό ξεπέρασε τα 217 εκατ. ευρώ που ανέμεναν οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της LSEG. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9% στα 5,8 δισ. ευρώ.
Οι μετοχές της TUI σημείωσαν άνοδο 4,3% στις πρώτες συναλλαγές στη Φρανκφούρτη, αμέσως μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων.
Η TUI επαναβεβαίωσε τις προβλέψεις για αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 25% φέτος και αύξηση των εσόδων κατά 10%.
Ο γερμανικός όμιλος άλλαξε πρόσφατα την εισαγωγή του από το Λονδίνο στη Φρανκφούρτη, αλλά διατηρεί μεγάλη πελατειακή βάση στη Βρετανία και έλαβε ώθηση από την πτώχευση της ανταγωνίστριας FTI.
Ενώ η ζήτηση παρέμεινε ισχυρή, ορισμένες αεροπορικές εταιρείες είδαν τα τριμηνιαία αποτελέσματά τους να πλήττονται από την αύξηση του κόστους που σχετίζεται με τις εργασιακές διακοπές, τη συντήρηση και σε ορισμένες περιπτώσεις τις προβληματικές κρατήσεις για τις επιχειρήσεις. Ενώ ο οικονομικός αερομεταφορέας Ryanair είχε προειδοποιήσει ότι οι τιμές των εισιτηρίων θα μειωθούν καθώς οι πελάτες γίνονται πιο ευαίσθητοι στις τιμές, η TUI δήλωσε ότι δεν είδε καμία επιβράδυνση στις κρατήσεις παρά την αύξηση των τιμών για τις πτήσεις και τα πακέτα της, αυξημένες κατά 3% σε ετήσια βάση.
Η ανθεκτικότητα της TUI έγκειται στην ταξιδιωτική της δραστηριότητα. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες δήλωσαν ότι οι οργανωμένες διακοπές έχουν επιστρέψει, καθώς ο πληθωρισμός ανεβάζει τις τιμές των ξενοδοχείων, των αξιοθέατων και των εστιατορίων. Η επιχείρηση διακοπών της ανταγωνίστριας easyJet ήταν επίσης επιτυχημένη, ενισχύοντας την ευρύτερη αεροπορική επιχείρηση.
Διαβάστε επίσης
Πληροφορική: “Καύσιμο” εκατοντάδων εκατομμυρίων από κρατικές συμβάσεις
Ακίνητα: Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και το πείραμα του Ελληνικού
Πόσο πράσινα είναι τα τουριστικά θέρετρα που βρίσκονται στα σκαριά