THEPOWERGAME
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Delta Airlines, Εντ Μπαστιάν, πρόσφερε την Παρασκευή στους υπαλλήλους δύο δωρεάν ταξιδιωτικές κάρτες για να τους ευχαριστήσει για την αντιμετώπιση των τεράστιων αναταραχών που προκλήθηκαν από μία αποτυχημένη ενημέρωση λογισμικού της CrowdStrike.
Η Delta είχε περισσότερα προβλήματα από τους ανταγωνιστές της στην ανάκαμψη από τις εν λόγω διακοπές λειτουργίας που οδήγησαν χιλιάδες μηχανήματα Windows εκτός σύνδεσης σε όλο τον κόσμο.
Ο αερομεταφορέας ακύρωσε περισσότερες από 5.000 πτήσεις μεταξύ 19 Ιουλίου και 24 Ιουλίου, περισσότερες από ό,τι είχε κάνει όλο το 2019, σύμφωνα με την FlightAware. Ο Μπαστιάν είπε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι το περιστατικό κόστισε στην εταιρεία περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια, ποσό που ισούται με περίπου το 40% των κερδών του δεύτερου τριμήνου της, ενώ η αεροπορική εταιρεία έπρεπε να επαναφέρει χειροκίνητα 40.000 διακομιστές.
Η διακοπή «ήταν μια ταπεινωτική στιγμή για την εταιρεία μας», είπε ο Μπαστιάν στο σημείωμά του την Παρασκευή. «Ξέρω ότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο και λυπάμαι βαθιά για όσα υπομείνατε. Μια λειτουργική διακοπή αυτού του μήκους και μεγέθους είναι απλώς απαράδεκτη, εσείς και οι πελάτες μας αξίζετε καλύτερα.”
Πάνω από 4.000 αεροσυνοδοί της Delta πραγματοποίησαν περισσότερα από 6.100 ταξίδια κατά τη διάρκεια των διακοπών, λαμβάνοντας επιπλέον αμοιβή, σύμφωνα με άλλο σημείωμα του προσωπικού της Delta την Παρασκευή.
«Οι προσπάθειές σας καθ′ όλη τη διάρκεια ήταν ηρωικές», είπε ο Μπαστιάν στο προσωπικό και τόνισε ότι η Delta σχεδιάζει να κινήσει νομικά μέτρα κατά της CrowdStrike και της Microsoft «για να ανακτήσουμε τις απώλειές μας που προκλήθηκαν από τη διακοπή λειτουργίας».
Διαβάστε επίσης
Ελληνικός τουρισμός: Στροφή των επισκεπτών σε μη δημοφιλείς προορισμούς
Τζέι Σόντχρι: Ο CEO που έκανε εκατομμυριούχους τους υπαλλήλους
Οι “άμυνες” των φωτοβολταϊκών σε περικοπές και αρνητικές τιμές