THEPOWERGAME
Η Wendy’s Co. μειώνει τις ετήσιες προβλέψεις για τις πωλήσεις της μετά την υποχώρηση των πελατών στις ΗΠΑ κατά το δεύτερο τρίμηνο, στο τελευταίο σημάδι ότι οι πελάτες που έχουν πληγεί από τον πληθωρισμό κόβουν τις εξόδους για burger.
Οι συνολικές πωλήσεις θα πρέπει να αυξηθούν μεταξύ 3% και 5% φέτος, δήλωσε η εταιρεία την Πέμπτη, από προηγούμενη πρόβλεψη για αύξηση έως και 6%. Κατά το δεύτερο τρίμηνο, οι πωλήσεις στις τοποθεσίες που λειτουργούν τουλάχιστον 15 μήνες αυξήθηκαν βραδύτερα από ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές. Τα έσοδα υπολείπονταν επίσης.
Η εταιρεία δήλωσε ότι ο αριθμός των πελατών μειώθηκε στις ΗΠΑ κατά την περίοδο αυτή, γεγονός που αντισταθμίστηκε εν μέρει από μεγαλύτερες αξίες παραγγελιών.
Η αύξηση των πωλήσεων της Wendy’s είχε μετριάσει τα τελευταία τρίμηνα, επιβαρυνόμενη εν μέρει από την ύφεση της ζήτησης που επηρεάζει τα εστιατόρια γρήγορης εξυπηρέτησης, η οποία έχει πλήξει επίσης τις McDonald’s Corp. και Starbucks Corp. Η αλυσίδα έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της επιχείρησης πρωινού, καθώς επιδιώκει να ενισχύσει την κερδοφορία, ενώ παράλληλα επιδιώκει να αναπτύξει το ψηφιακό της κανάλι. Τα νέα στοιχεία του μενού για να προσελκύσει τους επισκέπτες περιλαμβάνουν ένα νέο μιλκσέικ Triple Berry Frosty και «πικάντικες» κοτομπουκιές.
Ο πωλητής Frosty συνεχίζει να προβλέπει κέρδη ανά μετοχή τουλάχιστον 0,98 δολάρια. Τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου για τη συγκεκριμένη μέτρηση ήταν περίπου ανάλογα.
Διαβάστε επίσης
Εφορία: 20.000 “ραβασάκια” με έξτρα φόρο
Ο Απόστολος Τζιτζικώστας ο νέος Έλληνας Επίτροπος
Το φθινόπωρο σε δοκιμαστική λειτουργία η μονάδα των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ & Motor Oil